Daith piercing en migraine ervaringen gezocht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renee1991

Berichten: 5984
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 07:06

Hier ook veel baat bij. Sinds het zetten vorig jaar maart geen migraine meer gehad, ik ben ook minder snel gestresst. In november ga ik de andere kant ook laten zetten.
Ik heb mijn ervaring van het zetten ook in dit topic geplaatst.

viphorse

Berichten: 1511
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Daith piercing en migraine ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 08:07

Ik heb er veel baat bij . Ik heb vrijwel geen migraine meer soms lichte hoofdpijn die ik gewoon kan hebben . Meeste migraine heb ik in de zomer dus ik hoop dat dit zo doorzet. Mijn laatste echte aanval Isis echt al maanden geleden
Ik heb aantal weken terug nu ook een piercing voor de allergie laten zetten .

muppetmayo

Berichten: 3405
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Re: Daith piercing en migraine ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 08:38

Hier ook een positief effect :) Ik merk helaas niet meer rust/ontspannen nekspieren zoals jullie hebben, maar tot nu toe geen migraine aanval meer gehad :) Wel nog hoofdpijn, ook aan de kant waar de migraine meestal start, maar dat zet niet meer door naar migraine.
Daar ben ik al heel blij mee.

Renee1991

Berichten: 5984
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: Daith piercing en migraine ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 11:16

Mijn nekspieren zijn ook niet ontspannen hoor, daarin ook nog veel pijn en verkramping door mijn auto ongeluk. Daarom ga ik in november het andere oor ook laten piercen, hopelijk helpt dat wat.

muppetmayo

Berichten: 3405
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 11:24

Hier beide kanten een daith. Na het plaatsen waren mijn nek- en schouderspieren direct wel ontspannen, echt heel gek! Dat was helaas van korte duur, alles is inmiddels daarin weer terug naar hoe het was.
Vervelend wel Renee1991 dat zoveel pijn en verkramping hebt :(:)
Hier nog wel twijfel over evt een shenmen piercing voor erbij, maar de stap nog niet gezet.

De meeste migraine aanvallen heb ik vaak in het voorjaar, ik ben benieuwd of deze ook echt minder blijven. Vorig jaar rond deze tijd had ik een extreme migraine periode, tot nu toe nog niet en hoop echt dat het zo blijft.
Laatst bijgewerkt door muppetmayo op 25-04-24 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Renee1991

Berichten: 5984
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: Daith piercing en migraine ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 11:30

Ik hoop het voor je, zou fijn zijn!
Ik wil wel nog een helix en laat die denk ik rond dezelfde tijd plaatsen als de tweede daith, kan ik het schoonmaken in één routine meepakken. Maar die heeft geen medische functie verder :+

dalena

Berichten: 3124
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Daith piercing en migraine ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 11:57

Ik ben nog heel erg aan het twijfelen. Mijn normale gaatjes hebben meer dan een jaar moeten helen, heb een zeer gevoelige huid. Maar heb intussen zoveel hoofdpijn dat me dat misschien niet eens meer uitmaakt.

Renee1991

Berichten: 5984
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: Daith piercing en migraine ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 12:03

Ik zou het zeker doen dalena :j Ik heb een paar maanden actief schoongemaakt met unicura en zoute druppels, na een half jaar kon ik weer op het oor liggen. Maar ik vond het goed te doen.

viphorse

Berichten: 1511
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Daith piercing en migraine ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 13:37

Ik kan het echt aanraden om het te proberen . Bij mij was hij na zetten gevoelig beide eigenlijk maar dat was na 2 weken voorbij . Bij de daith sliep ik na dag al op het oor .

DuoPenotti

Berichten: 29706
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 15:27

dalena schreef:
Ik ben nog heel erg aan het twijfelen. Mijn normale gaatjes hebben meer dan een jaar moeten helen, heb een zeer gevoelige huid. Maar heb intussen zoveel hoofdpijn dat me dat misschien niet eens meer uitmaakt.

Daar zou ik het zeker niet voor laten.

Gewoon zo overdag heb ik er weinig last van gehad, wel wat, maar niet in dat het niet te hebben was.
Soms wel wat prut erbij maar niet overmatig.
Het rare was, toen de zoutdruppels op waren en ik daarmee stopte ook geen prut meer gehad.
En dat hoorde ik ook van een ander met een Daith.
Op slapen kon ik na 4 maanden.
Maar met een nekkussen kon ik wel op die kant slapen. En dat maak je je verbazend snel eigen.