Gebroken bovenbeen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
leintje_

Berichten: 4210
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-21 10:23

Saaams schreef:
Heftig verhaal.
Ik ga dus geen skates kopen. Bedankt voor de wijze les :oo

Succes met je operatie. Houd je ons op de hoogte?

Komt goed :)


Robijntjah schreef:
Oh dat is beter, mij hadden ze ongespalkt laten liggen een nacht waardoor mijn bot is gaan schuiven :=

Ik heb er 5 afwijkingen in mijn beenstand aan over gehouden maar doe veel weer. Schaatsen, skiën en dergelijke kan ik niet meer maar als dat alles is ben ik dik tevreden.
De revalidatie heeft voor mij wel 2 jaar geduurd.

Ik ben gelukkig geen standaard geval dus bij jou loopt het vast beter :D

Succes en beterschap alvast!

Pff jeetje dat is ook niet best, maar goed zolang je je dagelijkse bezigheden maar gewoon kan doen. Een nacht ongespalkt laten liggen is ook wel echt ellendig :=


wendely schreef:
Utixo schreef:
Ik denk dat TS zonder Oxy ook wel van haar stokje gaat als ze probeert te lopen :+

Sterkte TS, wat een nare breuk!


Jij denkt dat proberen te lopen nog serieus een optie is met zo'n breuk? :+

Ben overigens blij dat het de ts wel helpt zonder problemen. Geloof mij, niet erg lollig als je wel degelijk zo'n medicijn nodig hebt maar je het dus niet kunt hebben.

Ik kom niet ver denk ik, dus elke keer als de verpleging komt vertellen dat ze nog niks hebben gehoord van de OK dan grap ik; "Ik ga nergens heen, heb alle tijd van de wereld :D"


Karin schreef:
Oei, dat is goed stuk. Ga je even een stukje skaten... :(:)

Sterkte met de operatie en veel beterschap!

Ja echt heel suf. Het ene moment ben je lekker aan het sporten, het andere moment lig je een paar maanden uit de roulatie. Maar goed, uiteindelijk komt het hopelijk wel goed, daar ga ik voor. Positive vibes :)


future_vet schreef:
Sterkte TS. ik voel met je mee. 9 weken geleden mn bekken gebroken, dus als je nog tips wil om de tijd door te komen, mijn inbox staat open.

oliebol, dat is ook niet best. Hoe gaat het daarmee?
jibberjabber schreef:
Beterschap en een spoedig herstel gewenst.
Lucky you.....
[ [url=m/EcyLfF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hehehe :Y) dankjewel!


Rocamor schreef:
En dan zeggen ze dat sporten goed voor je is :+

Heb je knap gedaan. Hopelijk gaat de operatie goed en ben je snel van de pijn af!

Misschien moet ik toch maar voor minder snelle sporten gaan. Ga wel weer wandelen :+

Prairy
Berichten: 9169
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Gebroken bovenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 10:29

Ik heb de foto niet bekeken maar veel sterkte! Ik hoop dat ze alles goed aan elkaar kunnen schroeven en dat je niet allergisch bent voor het metaal zoals ik :P

Hopelijk zo naar de OK!

Podcasts zijn vaak ook leuk om te luisteren.

leintje_

Berichten: 4210
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Re: Gebroken bovenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-21 10:39

Dat kan er nog wel bij, dat ik allergisch zou zijn voor het materiaal. Ik ga eens een paar leuke podcasts zoeken om te luisteren, maar dat is voor vanavond als ik dan nog een beetje helder ben na OK :))

wendely

Berichten: 4115
Geregistreerd: 22-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 10:40

leintje_ schreef:
wendely schreef:
Jij denkt dat proberen te lopen nog serieus een optie is met zo'n breuk? :+

Ben overigens blij dat het de ts wel helpt zonder problemen. Geloof mij, niet erg lollig als je wel degelijk zo'n medicijn nodig hebt maar je het dus niet kunt hebben.

Ik kom niet ver denk ik, dus elke keer als de verpleging komt vertellen dat ze nog niks hebben gehoord van de OK dan grap ik; "Ik ga nergens heen, heb alle tijd van de wereld :D"

:') Sorry dat ik lach, klein beetje grappig. Gelukkig kun je de lol er nog een beetje van in zien.

leintje_ schreef:
Rocamor schreef:
En dan zeggen ze dat sporten goed voor je is :+

Heb je knap gedaan. Hopelijk gaat de operatie goed en ben je snel van de pijn af!

Misschien moet ik toch maar voor minder snelle sporten gaan. Ga wel weer wandelen :+

Ik heb bij de Marine gezeten, tijdens een Mars over de dijk van Den Helder haven terug naar de kazerne heeft een collega/vriendin haar bovenbeen gebroken, rotatiebreuk. Dus ook met wandelen ben je niet veilig :+

CupCakes_

Berichten: 3363
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 10:44

Auwts TS! Sie heb je inderdaad goed gebroken :))

Succes met operatie èn het herstel :(:)

Inujojo

Berichten: 1417
Geregistreerd: 19-06-08
Woonplaats: Glasgow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 10:45

Zie een topic voorbij komen, dat kan er maar 1 zijn :').
Overigens moet ik wel zeggen dat je voorspellende blik on point is. Jammer genoeg heb je zo'n rotzus die dwars tegen dat onderbuikgevoel in praat.

Afbeelding

leintje_

Berichten: 4210
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-21 10:48

wendely schreef:
quote="leintje_"]
wendely schreef:
Jij denkt dat proberen te lopen nog serieus een optie is met zo'n breuk? :+

Ben overigens blij dat het de ts wel helpt zonder problemen. Geloof mij, niet erg lollig als je wel degelijk zo'n medicijn nodig hebt maar je het dus niet kunt hebben.

Ik kom niet ver denk ik, dus elke keer als de verpleging komt vertellen dat ze nog niks hebben gehoord van de OK dan grap ik; "Ik ga nergens heen, heb alle tijd van de wereld :D"

:') Sorry dat ik lach, klein beetje grappig. Gelukkig kun je de lol er nog een beetje van in zien.

leintje_ schreef:
Rocamor schreef:
En dan zeggen ze dat sporten goed voor je is :+

Heb je knap gedaan. Hopelijk gaat de operatie goed en ben je snel van de pijn af!

Misschien moet ik toch maar voor minder snelle sporten gaan. Ga wel weer wandelen :+

Ik heb bij de Marine gezeten, tijdens een Mars over de dijk van Den Helder haven terug naar de kazerne heeft een collega/vriendin haar bovenbeen gebroken, rotatiebreuk. Dus ook met wandelen ben je niet veilig :+[/quote]

Je mag lachen hoor, ik lach er zelf ook om :D. Anders houd ik het helemaal niet meer vol.
Misschien is de omgeving Den Helder gewoon niet veilig en moet ik gewoon naar een ander deel van het land :Y). Woon zelf in Breezand en lig nu dus in het ziekenhuis in Den Helder


CupCakes_ schreef:
Auwts TS! Sie heb je inderdaad goed gebroken :))

Succes met operatie èn het herstel :(:)

Dankjewel :)
Laatst bijgewerkt door leintje_ op 06-07-21 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

leintje_

Berichten: 4210
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-21 10:48

Inujojo schreef:
Zie een topic voorbij komen, dat kan er maar 1 zijn :').
Overigens moet ik wel zeggen dat je voorspellende blik on point is. Jammer genoeg heb je zo'n rotzus die dwars tegen dat onderbuikgevoel in praat.

[ [url=m/20yuMV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Met zo'n zus heb ik geen vijanden meer nodig :D. Met je leuke hobby :Y)

Inujojo

Berichten: 1417
Geregistreerd: 19-06-08
Woonplaats: Glasgow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 10:53

leintje_ schreef:
Inujojo schreef:
Zie een topic voorbij komen, dat kan er maar 1 zijn :').
Overigens moet ik wel zeggen dat je voorspellende blik on point is. Jammer genoeg heb je zo'n rotzus die dwars tegen dat onderbuikgevoel in praat.

[ [url=m/20yuMV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Met zo'n zus heb ik geen vijanden meer nodig :D. Met je leuke hobby :Y)


Nee, zet die zus maar bij het grofvuil. Neem een Jason, dat is veel veiliger. Toen jij begon zei ik tegen hem dat het mij ook wel leuk leek, skeeleren. Die had meteen zijn bedenkingen. Hij kijkt me gisteravond aan en zegt "Jij krijgt dus geen skeelers."
"Rolschaatsen dan?"
"Ook niet."

Nouuuuu -O-

rien10
Berichten: 14775
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Gebroken bovenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 10:54

Hé, jasses. Sterkte met je herstel!

Foaly

Berichten: 4946
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 10:59

En dan zeggen ze dat paardrijden gevaarlijk is... Heel veel beterschap, ze kunnen het vast wel weer fatsoenlijk aan elkaar knutselen op de OK :j

Ik heb wel even gegniffeld om je vooruitziende blik, trouwens. Ook dat je specifiek gezocht hebt op 'leuke hobby' _O-

leintje_

Berichten: 4210
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Re: Gebroken bovenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-21 11:06

Ik heb ruim 10 jaar paardgereden en nooit iets gehad terwijl dat idd wordt gezien als zeer gevaarlijk. Ironie ten top :Y)

Suzanne F.

Berichten: 49402
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 11:07

leintje_ schreef:
Ik heb ruim 10 jaar paardgereden en nooit iets gehad terwijl dat idd wordt gezien als zeer gevaarlijk. Ironie ten top :Y)


Maar zwikte je dan? Het been wat in de greppel kwam brak? Je hoeft maar net 1 verkeerde beweging te maken hè. Net als met de laatste trede van de trap missen.

leintje_

Berichten: 4210
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-21 11:08

Inujojo schreef:
Nee, zet die zus maar bij het grofvuil. Neem een Jason, dat is veel veiliger. Toen jij begon zei ik tegen hem dat het mij ook wel leuk leek, skeeleren. Die had meteen zijn bedenkingen. Hij kijkt me gisteravond aan en zegt "Jij krijgt dus geen skeelers."
"Rolschaatsen dan?"
"Ook niet."

Nouuuuu -O-

Koop maar gewoon een fiets, dat rolt ook. Hoewel je daar ook hard vanaf kan vallen kwam ik vorig jaar achter :D

leintje_

Berichten: 4210
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-21 11:09

Suzanne F. schreef:
leintje_ schreef:
Ik heb ruim 10 jaar paardgereden en nooit iets gehad terwijl dat idd wordt gezien als zeer gevaarlijk. Ironie ten top :Y)


Maar zwikte je dan? Het been wat in de greppel kwam brak? Je hoeft maar net 1 verkeerde beweging te maken hè. Net als met de laatste trede van de trap missen.

Ik ging over een hobbeltje en ik denk dat mijn linkerbeen toen op een rare manier onder mijn lichaam is gedraaid waardoor mijn bovenbeen de klaap heeft opgevangen samen met mijn volle gewicht.
Een ongeluk zit in een klein hoekje helaas

DuoPenotti

Berichten: 30003
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Gebroken bovenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 11:15

Zoiets kan het wel zijn Leintje.
Mijn broer had zijn bovenbeen dan gebroken met motorcross, dus ja zei iedereen dat gaat ook wel hard.
Maar mijn broer zei ook, ik stond juist bijna stil omdat het een erg scherpe bocht was waar al een diep spoor ingereden was en hij toen niet ervaren genoeg was daar hard door te gaan. En bijna stapvoets viel hij alsnog om en brak dus zijn been.
Gewoon dikke pech dus, net als bij jou.

Hopelijk herstel je snel :j

Prairy
Berichten: 9169
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 14:48

Voortaan maar zo over straat dan. Fietsen, paardrijden, wandelen, motorrijden, skeeleren, allemaal gevaarlijk.


Afbeelding

kiki1976

Berichten: 16897
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 14:53

leintje_ schreef:
Je mag lachen hoor, ik lach er zelf ook om :D. Anders houd ik het helemaal niet meer vol.
Misschien is de omgeving Den Helder gewoon niet veilig en moet ik gewoon naar een ander deel van het land :Y). Woon zelf in Breezand en lig nu dus in het ziekenhuis in Den Helder

Toch wel met het uitzicht aan de goede kant hoop ik haha

Renske_W

Berichten: 13844
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Gebroken bovenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 18:57

Hopelijk heb je inmiddels een geslaagde operatie achter de rug TS.

ApplePapple

Berichten: 2743
Geregistreerd: 12-02-13

Re: Gebroken bovenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 20:13

Jij neemt: 'break a leg' wel heel serieus :+

Nee even zonder grappen, echt een fikse breuk zeg. Hopelijk is de OK goed gegaan en gaat het herstel ook voorspoedig.

Veraaaaah

Berichten: 2336
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Gebroken bovenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 20:21

Ik wilde ook skeelers kopen maar laat dat nu maar even rusten. Ik wandel voorlopig wel gewoon :')

Maar wauw wat een nare smak heb je gemaakt. Ik kan me voorstellen dat het echt giga pijnlijk is, en dat alleen door de röntgenfoto…

Heel veel beterschap en een spoedig herstel, volgens mij zit je vol humor en we weten allemaal. Humor houdt ons op de been (sorry slechte woordgrap nu :+ )

madeliefw

Berichten: 2667
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Gebroken bovenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 20:25

Hopelijk is de operatie goed gegaan. Wat een pech.

wendy1987

Berichten: 6969
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Gebroken bovenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 21:56

Hopelijk alles goed gegaan! Ik heb 8 jaar terug mijn enkel gebroken. Ook zelf zeg maar. Op ook bijzondere manier dat artsen zeiden, owww, dat zien we bijna nooit.
Ja, uhh, ok :')
Fijn.. maar goed, ik hoop dat jij er gewoon goed uitkomt en snel weer te been bent!!!!

leintje_

Berichten: 4210
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Re: Gebroken bovenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-21 22:04

Ik leef nog, maar ik antwoord geven want ik ben zo moe en drowsee

marleen_usar

Berichten: 24683
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 22:11

Rust goed uit reageren komt later wel.