The Conqueror Challenges

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24093
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-22 22:24

Oh gaaf is die ook!! Moet ik ook naar eens gaan afronden.

Vandaag lag eindelijk m'n Schotland op de mat! Ik was bang dat ze hem bij de douane zelf gingen houden, daar lag hij al een lange tijd :Y)


Afbeelding

Afbeelding

Escada

Berichten: 3861
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 10:11

Ik wil zo graag meedoen maar de prijs houdt me steeds tegen :')

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 13:38

Ja mij nu dus ook helaas...

Bidoof

Berichten: 51
Geregistreerd: 20-01-22

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 10:53

Ik loop adventures via Pacer, die zijn wat goedkoper.
Misschien ook een idee voor jullie?

Captain

Berichten: 21414
Geregistreerd: 15-10-08

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-22 06:16

Hebben jullie de nieuwe gezien van the conquerer? Ze gaan een nieuwe serie maken van Lord of the Rings. Die wil ik gaan doen met m'n paard. :))

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 13:18

Oh serieus? Dat is wel heel erg vet, die wil ik ook wel gaan doen!

Ik zie nu ook dat je op de website kunt stemmen op de volgende medaille die uitkomt. Het meeste is US/Canada.

Tancreda4

Berichten: 24093
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 13:47

Captain schreef:
Hebben jullie de nieuwe gezien van the conquerer? Ze gaan een nieuwe serie maken van Lord of the Rings. Die wil ik gaan doen met m'n paard. :))


Ja die is gaaf he!!! Ik wil 'm ook gaan doen.

Phen
Berichten: 1207
Geregistreerd: 03-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 13:25

Hoi! Ik meld mij hier ook even.

Ik wil heel graag de LOTR challenge gaan doen. Omdat ik niet zeker weet of het wat voor mij is ga ik eerst voor een korte challenge. Ik wil graag de Inca Trail doen. Nu zie ik dat ik alleen met cc kan betalen, maar lees overal dat Paypall ook een optie is. Nu kan ik de Paypall optie nergens vinden... Klopt dat? Want dan zou het betekenen dat het voor mij ophoud.

Dancyy
Berichten: 2700
Geregistreerd: 03-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 20:28

Ik schop dit topic even omhoog. Ik ben vandaag met mijn eerste challenge begonnen. De north coast 500 van 805,5 km. Ik wil die volledig wandelend doen. Meteen een lange route maar ik wilde geen geld uitgeven aan een route die ik zomaar klaar zou hebben. Heb vanmiddag de eerste 6,5 km gelopen.

Ik vind wandelen leuk maar het duurt me altijd te lang. Ik ben er na een kwartier altijd zat van. Daardoor ga ik vaak voor andere sporten. Ik hoop dat dit me een beetje motiveert om meer te lopen.

Meer mensen die nog bezig zijn met een challenge?

KimD

Berichten: 20462
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 20:42

Ik heb toevallig deze maand de Appalachian Trail uitgelopen! Ik twijfel nog over mijn volgende, de PCT, Route 66 of een van de kortere zoals lands end to John O'Groats. In Augustus ga ik de vierdaagse lopen, om een extra stok achter de deur te hebben wil ik Niagara falls starten, die is precies even lang als de afstand van de vierdaagse!

Afbeelding

Succes met wandelen, het werkt in ieder geval verslavend! :D

Dancyy
Berichten: 2700
Geregistreerd: 03-11-15

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 20:52

Jeetje wat een lange route is dat! Ik vind die van mij al zo lang :') Doe je daar ook andere activiteiten dan wandelen bij?

Ik vind de medaille van de Giza Pyramids heel mooi, maar 75 km heb ik zo klaar.
Ik wilde eerst Great Ocean Road van 240 km lopen, dat vind ik ook een mooie medaille en een gave route, en 240 km zou ik met een beetje doorzetten in mijn vakantie uit kunnen lopen. Maar toch maar meteen voor een nog langere gegaan, ik hoop dat dat me niet tegen gaat staan.

butengeweun

Berichten: 3669
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: voorne putten

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 08:22

Weet iemand misschien of er snel een leuke kortingsactie komt. Ik wil graag een korte starten om te kijken of dat je motiveert om lekker te wandelen. Maar ca 25 euro vindt ik nog wel wat voor 1 Challenge.

KimD

Berichten: 20462
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 09:06

Dancyy schreef:
Jeetje wat een lange route is dat! Ik vind die van mij al zo lang :') Doe je daar ook andere activiteiten dan wandelen bij?

Ik vind de medaille van de Giza Pyramids heel mooi, maar 75 km heb ik zo klaar.
Ik wilde eerst Great Ocean Road van 240 km lopen, dat vind ik ook een mooie medaille en een gave route, en 240 km zou ik met een beetje doorzetten in mijn vakantie uit kunnen lopen. Maar toch maar meteen voor een nog langere gegaan, ik hoop dat dat me niet tegen gaat staan.


Nee, alleen wandelen! Wel álle stappen op dagelijkse basis, ik heb de app gekoppeld met mijn Fitbit.


butengeweun schreef:
Weet iemand misschien of er snel een leuke kortingsactie komt. Ik wil graag een korte starten om te kijken of dat je motiveert om lekker te wandelen. Maar ca 25 euro vindt ik nog wel wat voor 1 Challenge.


Meestal als je een challenge bekeken hebt krijg je vanzelf een kortingsmail als je hem niet direct koopt maar het goedkoopste is een bundel kopen ipv losse Challenges.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 14:20

Knap KimD! _/-\o_ Die Appalachian Trail is echt ver!

Hier net de Iceland Ring Road af, 1332km.
Ben nu met Route 66 bezig. Met 3669km is dat wel een meer jaren plan voor mij _O-
Die loopt gewoon lekker op de achtergrond met alle stappen meegeteld.

Ben nu als korte challenge met de laatste van LOTR bezig, Mordor (454km).
Daarna weet ik nog niet welke ik ga doen. Heb er nu 12 uitgelopen.

HopeMyDay

Berichten: 1285
Geregistreerd: 04-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-22 22:35

Ik schop het topic ook eventjes omhoog. Vandaag heb ik mij ingeschreven voor mijn eerste twee challenges. Ik wil mijn challenges hardlopend behalen dus ik heb één kleiner doel (32km Ankor Wat) en een groter doel (de kortste van de twee Chinese muur challenges).

Ik heb eerder wel mijn paard ingeschreven voor endurance challenges maar ik vond het wel zo eerlijk om het mezelf ook aan te doen :') .

Vanaf morgen ga ik maar eens beginnen met een rondje hardlopen :j.

Ik train overigens best wel veel maar vooral in de werpsporten, ik ben dus ook behoorlijk zwaar en ik hoop dat meer hardlopen (met begeleiding van mijn trainer/arts) mij kan brengen wat ik zoek in fitter worden.

KimD

Berichten: 20462
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-22 22:44

Wat leuk! Succes! Ik heb laatst een bundel gekocht, vier medailles inclusief verzenden voor net boven de €10,-, dus dat loont.

Omdat ik een 365 dagen challenge heb voltooid laatst wilde ik een nieuwe starten maar vond het stom om dat weer midden in het jaar te doen, dus ik wacht tot 1 januari. :D

Toen kwam de Estrada Challange en die heb ik op de dag van release gekocht en gestart, tot 1 januari de tijd voor. *\o/*

HopeMyDay

Berichten: 1285
Geregistreerd: 04-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-22 00:11

Inmiddels alweer even geleden dat hier gepost is. Hoe is het met jullie challenges?

Ik heb inmiddels mijn eerste challenge afgerond en ik ben bezig met de tweede. Ik vraag me alleen af hoe lang het duurt voordat de medaille aankomt? Ik heb op de site gelezen dat ze een track en trace code mailen maar die heb ik nooit gehad dus ik maak me een klein beetje zorgen..

Ik heb ook nog 4 extra challenges gehad voor mijn verjaardag dus ik ben wel extra gemotiveerd nu om weer te gaan mountainbiken.

Ik heb de Angkor Wat challenge afgerond en ik ben nu bezig met de Chinese muur.

Verder staan er nu open:

Niagara falls
Estrada Real (de lange)
Mount Fuji
Marathon to Athens

Captain

Berichten: 21414
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-23 09:49

HopeMyDay schreef:
Inmiddels alweer even geleden dat hier gepost is. Hoe is het met jullie challenges?

Ik heb inmiddels mijn eerste challenge afgerond en ik ben bezig met de tweede. Ik vraag me alleen af hoe lang het duurt voordat de medaille aankomt? Ik heb op de site gelezen dat ze een track en trace code mailen maar die heb ik nooit gehad dus ik maak me een klein beetje zorgen..


Heb je hem inmiddels al binnen? :))
Ik zag gisteren dat ze drie nieuwe LOTR challenges hadden, naast die van de Shire naar Mordor.
Ik heb gisteren de eerste aangevraagd: Rohan.

Vanavond beginnen. :D Ik ga ze met mijn paard rijden, en ik wil nu eerst die drie andere doen (Rohan, Helms Deep en Gondor) en daarna wil ik de Shire naar Mordor gaan doen.

Afbeelding

HopeMyDay

Berichten: 1285
Geregistreerd: 04-12-16

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 10:36

Ik heb hem in april binnen gekregen dus dat heeft echt wel even geduurd, maar hij is het absoluut waard <3 .

Nu ik weer fanatiek op de mountainbike en racefiets zit verwacht ik wat grotere challenges af te gaan ronden. De Chinese muur heb ik inmiddels gehaald *\o/*

Captain

Berichten: 21414
Geregistreerd: 15-10-08

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-23 11:05

Een half jaar!! Dat is wel heel bizar! :oo

Tancreda4

Berichten: 24093
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 11:10

Ja sommige duren wel echt lang.... ik ben niet meer zo actief, maar heb er nog wel wat lopen. Eens kijken of alles wel binnen is gekomen wat binnen moest komen :=

Service is wel echt top. Ik had 1 medaille die 100 jaar duurde, dus berichtje gestuurd. En binnen een week had ik hem binnen. Er was wat fout gegaan blijkbaar en direct gefixt.

De 2022 medaille duurde ook best lang, maar werd ik netjes van op de hoogte gehouden.

Net even gecheckt, ik heb er nog 2 lopen. Een deed ik zwemmende maar nu al 1.5 jaar niet gezwommen.... ik heb 'm zojuist dan ook gewijzigd naar alle activiteiten. Anders duurt t zo lang (loopt al ruim 610 dagen nu :o :o )

Eloya

Berichten: 5204
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 19:58

Ik heb vandaag mijn 1e challenge aangezet. Die van Rome.
Iets meer motivatie in mijn long covid herstel en wandelen weer oppakken al mag/kan ik nu nog maar max 45 min in 1x lopen. Dus een wat kortere gekozen met 55km.
Ga het wandelend doen en bewust alleen op garmin activiteiten gezet en niet ook steps zodat ik er bewust voor naar buiten ga.

Ik vind die van 2023 en de amazone of great barrièr reef heel gaaf.
Maar eerst maar eens kijken hoe dit bevalt. Dan daarna eventueel een bundel van 5.

Captain

Berichten: 21414
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-23 15:18

Ik heb afgelopen zondag de challenge afgerond en woensdag had ik mijn medaille al in de bus! :oo
Hij is werkelijk fantastisch, zooooo mooi! <3
Vandaag wat foto's gemaakt met mijn paard, hij heeft immers de meeste km's gelopen. :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ik heb besloten even een pauze in te lassen, en dan vanaf 2024 te beginnen met de Shire naar Mordor. Super veel zin in!

fleurtjeuh
Berichten: 10365
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 16:19

OHhhhh zo gaaf <3 <3 <3

Bagheera_206

Berichten: 25914
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-23 20:27

Wat leuk die challenges zeg! Ik heb een Garmin. Hoe werkt dat precies? Hier staat standaard alles op slot gaan er dan wel activiteiten naar de app van Conqeror? Kun je er ook voor kiezen om bijvoorbeeld alleen specifieke wandelingen dan te delen?