Lash lift

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DideH
Berichten: 7012
Geregistreerd: 21-03-13

Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-19 23:41

Hoi bokkers :wave:

Ik sprak net een collega op de zomerborrel van mijn werk en zij vertelde dat zij een "Lash lift + verven" had laten doen voor iets meer dan 3 tientjes. Dit ivm vakantie en het dan niet hoeven doen van make up. Zij is blond en ik was er dus van overtuigd dat zij mascara op had, wat dus niet zo was.

Nu werd ik zelf ook enthousiast omdat ik zelf ook lichte wimpers heb en met vakantie altijd mascara struggles heb met zwemmen. Ik was wat aan het zoeken naar recensies/ervaringen van de gemiddelde nederlander, want dit klinkt bijna te mooi om waar te zijn, maar die vond ik maar beperkt.

Dus: zijn hier mensen die ervaring hebben met de lash lift methode + wimpers verven? Zitten hier ook nadelen aan?

Ik hoor het graag! :D

xLeoniee

Berichten: 2427
Geregistreerd: 16-01-12
Woonplaats: Groningen

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 23:49

Nog geen ervaring! Ik ga de 18e voor een lash lift! Ik heb van mezelf zwarte wimpers, maar heel kort en ze staan een soort van recht naar voren. Ik zal t resultaat hier wel plaatsen :j

emr

Berichten: 1482
Geregistreerd: 11-12-10
Woonplaats: Tussen hei en bos in.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 23:51

Ik heb het een keer gedaan. Zou het niet snel weer doen. Een oog moest twee keer gedaan worden omdat het niet krulde de eerste keer, dus een dag voor banketstaaf gelopen. Gelukkig de tweede keer wel gepakt, maar daardoor zag je een verschil in links en rechts qua krul. Ook was de krul té, waardoor het met knipperen prikte in m’n acadeboog. Daarnaast vallen je wimpers uit waardoor een deel wel en een deel niet gekruld is. Misschien had ik gewoon domme pech.

xLeoniee

Berichten: 2427
Geregistreerd: 16-01-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 23:54

Ik ga trouwens naar een speciale Lash bar hier in Groningen. Op hun Facebookpagina Lash&brow bar Groningen staan wel voor en na foto's. Ik ben voor een lashlift en wenkbrauwen waxen en verven 55eu kwijt.

Balen emr.. Hoop dat het hier goed gaat!

Edit: Linkje naar de pagina voor de foto's!
https://www.facebook.com/lashandbrowbargroningen/
Laatst bijgewerkt door xLeoniee op 05-07-19 23:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 23:56

Ik ben er ook wel fan van in de zomer (in de periode dat we gaan zeilen vooral).

Heel natuurlijk resultaat, altijd ready to go. En met een beetje mascara erbij ben je direct klaar voor een avond uit haha.

Ik doe nooit meer dan drie keren achter elkaar (opvolgende behandeling plan ik vaak na acht weken) anders ben ik bang dat mijn eigen wimpers kapot gaan. Doe het ook echt alleen in de zomerperiode.

Vind de behandeling zelf wel vreselijk :') ik kan niet zo goed tegen alles wat rondom mijn ogen gebeurt.
Laatst bijgewerkt door Snorlex op 06-07-19 00:01, in het totaal 1 keer bewerkt

DideH
Berichten: 7012
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-19 00:00

emr schreef:
Ik heb het een keer gedaan. Zou het niet snel weer doen. Een oog moest twee keer gedaan worden omdat het niet krulde de eerste keer, dus een dag voor banketstaaf gelopen. Gelukkig de tweede keer wel gepakt, maar daardoor zag je een verschil in links en rechts qua krul. Ook was de krul té, waardoor het met knipperen prikte in m’n acadeboog. Daarnaast vallen je wimpers uit waardoor een deel wel en een deel niet gekruld is. Misschien had ik gewoon domme pech.


Oh dit klinkt niet zo fijn nee!
Is het ook verschillend per wimpers of het wel of niet pakt dat jij weet?

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 00:01

De kwaliteit van je eigen wimpers is wel van invloed.

Amber_anne

Berichten: 6948
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 00:02

Meisje uit mijn klas heeft het laten doen en zag er echt fantastisch uit. Ze was er zelf ook heel blij mee

Had wel henna in haar oog gekregen en ze zei dat nog nooit iets zoveel pijn had gedaan. Dat is natuurlijk domme pech maar ze is daardoor wel een beetje huiverig voor het opnieuw laten verven

emr

Berichten: 1482
Geregistreerd: 11-12-10
Woonplaats: Tussen hei en bos in.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 00:03

DideH schreef:
emr schreef:
Ik heb het een keer gedaan. Zou het niet snel weer doen. Een oog moest twee keer gedaan worden omdat het niet krulde de eerste keer, dus een dag voor banketstaaf gelopen. Gelukkig de tweede keer wel gepakt, maar daardoor zag je een verschil in links en rechts qua krul. Ook was de krul té, waardoor het met knipperen prikte in m’n acadeboog. Daarnaast vallen je wimpers uit waardoor een deel wel en een deel niet gekruld is. Misschien had ik gewoon domme pech.

Oh dit klinkt niet zo fijn nee!
Is het ook verschillend per wimpers of het wel of niet pakt dat jij weet?

Volgens de eigenaresse van de salon kwam het net als bij permanent weleens voor op een bepaald haartype, maar dat lijkt me sterk omdat een oog wel goed gepakt was.

nova_zodiax

Berichten: 1038
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Dordrecht

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 00:06

Ik heb het ook gedaan. Ik heb van mezelf lange donkere wimpers. Ik vond het resultaat tegen vallen.

Ashkerlon

Berichten: 2645
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Roeselare (West-Vlaanderen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 00:17

Ik laat het zo nu en dan doen, super handig en mooi effect.
Ze kunnen normaal de maat van de krul kiezen. Voor korte wimpers een scherpe krul dicht bij je oog, voor langere wimpers een grotere, zachte ronding. Als je die korte krul op te lange wimpers doet, prikken ze idd steeds in je arcadeboog. Dus je moet wel iemand hebben die weet wat hij doet.
De eerste keer had ik ook het gevoel dat ik veel vaker stofjes in mijn ogen kreeg (want ja, daar dienen wimpers nu eenmaal voor) maar dat was enkel de eerste keer, daarna niet meer.

Het blijft zo'n 6-tal weken. Dan heb je het risico dat je wimpers een week ofzo er een beetje funky uit zien omdat de nieuwe aangroei niet gekruld is, en de oude nog hun "permanente" hebben.
Ik laat het misschien 2 à 3x op een jaar doen, liefst in de winter, omdat ik dan nogal bleke huid heb en een beetje een dode blik. Met gekleurde/gelifte wimpers is mijn blik veel wakkerder.

xxxmh

Berichten: 3510
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 00:33

Ik ga het over 1.5 week doen ook omdat ik blonde wimpers heb en daarna op vakantie ga. Mijn eigen wimpers zijn wel lang maar niet een hele mooie krul erin.

Ababe

Berichten: 982
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 00:34

nova_zodiax schreef:
Ik heb het ook gedaan. Ik heb van mezelf lange donkere wimpers. Ik vond het resultaat tegen vallen.


Precies dit is bij mij ook het geval. Wat mij betreft niet heel erg de moeite waard maar wellicht komt dat ook door de van nature al donkere wimpers.

Behandeling is inderdaad niet heel prettig. Vooral als je niet van gepluk aan je ogen houdt. Of je ogen niet goed dicht kan houden.

Avalanche

Berichten: 16169
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 04:14

nova_zodiax schreef:
Ik heb het ook gedaan. Ik heb van mezelf lange donkere wimpers. Ik vond het resultaat tegen vallen.

Zelfde hier. Ik heb ook lange donkere wimpers, en alles pakte wel goed verder, maar ik vond het resultaat weinig impressive.

cinniz123

Berichten: 4406
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 05:55

Ik ga toevallig 12 juli!
Ik heb van mezelf donkere lange wimpers die opzich wel omhoog staan maar toch als ik geen mascara op doe zie je duidelijk verschil.
Ik wil het vanwege de vakantie en ik dacht probeer het gewoon een keer.

DideH
Berichten: 7012
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-19 07:32

Wel interessant om de verschillende ervaringen te horen. Ik heb van mezelf kortere, lichte, rechte wimpers; dus ik hoop als ik dit zo hoor dat het dan wel goed effect heeft! Volgens mij komen de gevallen met weinig effect zo te lezen vooral voor bij mensen met zelf lange donkere wimpers.

Denk dat ik het toch maar eens ga doen.
Op het moment dat ik geen mascara en eyeliner draag, krijg ik de vraag of ik ziek ben :') Mijn wimpers zijn dan gewoon onzichtbaar :=

Ik heb lenzen, dus dat gepluk aan mijn ogen ben ik wel gewend. Dat scheelt denk ik wel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 08:28

Afbeelding

Ik doe zelf lashlifts en ben er erg tevreden mee en aangezien ik het niet bij mijzelf kan uitvoeren heb ik mijn vader een spoedcursus gegeven en die doet nu een aantal keer per jaar mijn eigen wimper :=

vanLotje
Berichten: 2012
Geregistreerd: 08-03-10
Woonplaats: De Veluwe

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 08:37

Ik heb lange wimpers en had na een lift ernstig moeite met mijn eyeliner & mascara, kwam er maar lastig bij

Phonix
Berichten: 1116
Geregistreerd: 11-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 09:03

Ik heb het voor het eerste keer gedaan deze zomer en moet zeggen dat ik heel blij bent. In de ochtend heb ik ineens zoveel meer tijd haha

Ik heb lange rechte blonde wimpers en vondt het resultaat heel mooi.

DideH
Berichten: 7012
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-19 09:58

Anoniem schreef:
[ [url=m/OaBCvv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik doe zelf lashlifts en ben er erg tevreden mee en aangezien ik het niet bij mijzelf kan uitvoeren heb ik mijn vader een spoedcursus gegeven en die doet nu een aantal keer per jaar mijn eigen wimper :=


Ziet er mooi uit Yalou! :)

Ik heb een afspraak gemaakt voor de 19e bij hetzelfde adres als mijn collega :D

Silvia

Berichten: 3273
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 13:07

En hoe zit het als je een bril hebt? Komen de wimpers dan niet tegen de glazen aan?

xSCWx
Berichten: 7066
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 13:15

Ik heb geen lift gehad maar wel eens laten verven en ik heb een week lang met rode geïrriteerde ogen gelopen. Als je een gevoelige huid hebt (zoals ik) zou ik het niet doen.

Summerdreams

Berichten: 1271
Geregistreerd: 17-05-18

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 13:21

Ik heb n setje op alie gekocht en doe het zelf :))

lovelynutia

Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 13:58

Voor de grap een keer gedaan maar mijn wimpers zijn al donker en staan mooi. Ik had een paar vervelende haartjes die vaak in mijn oog prikte maar daar veranderde helaas weinig aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 15:45

Silvia schreef:
En hoe zit het als je een bril hebt? Komen de wimpers dan niet tegen de glazen aan?


Juist niet. Mijn wimpers zijn van zichzelf lang en staan recht naar voren. Dan heb ik last met mijn bril. Als je een lashlift laat doen worden de wimper omhoog gekruld.