Ik heb al heel wat leuke ideeën langs zien komen, maar wat zijn nou echt leuke originele manieren om aan je familie te vertellen dat je zwanger bent? Ik ben er net sinds ruim een week achter, dus ik heb nog even de tijd om er over na te denken en eerst de echo van volgende week maar afwachten
Mijn schoonzus gaf met sinterklaas een kaartje met 2 inktvlekje erop. Duurde even voordat mensen dat snapte. Mijn broertje gaf een foto met heel subtiel de zwangerschapstest in beeld. Die reacties waren wel leuk. Vooral mijn moeder doe die test niet zag en het maar een lelijke foto vond om te krijgen
Afwezig
Geplaatst: 31-05-17 21:53
Gefeliciteerd! Kijk eens op pinterest zo veel leuke ideetjes.
justdiesel
Geplaatst: 31-05-17 21:55
Bij de eerste hadden we kleine slofjes ingepakt en zonder uitleg gegeven. Bij de tweede gaven we een slagroomtaart met daarop in chocolade de geboortedatum van de eerste en daaronder een datum met vraagtekens. Bij de derde hadden we de oudste een tekening laten maken van een vader, moeder, kind 1 en 2 en nog een 3de heel klein kindje er bij
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Eas_Mon
Geplaatst: 31-05-17 21:57
Gefeliciteerd!
Gewoon ' ik ben zwanger' dat nieuws is toch al mooi genoeg zonder extra's? Het gaat om dat mooie nieuws en niet hoe je het verteld.
Ik heb het nu twee keer zo gezegd, maar ik ben niet van de poespas. Veel plezier bij de echo en daarna het vertellen!
ClaudiaHS
Geplaatst: 31-05-17 21:58
Ik heb bij de eerste zwangerschap 2 paar baby sokjes gekocht en in een envelopje gedaan. Deze aan mn ouders en schoonmoeder gegeven. En daarna kwamen mijn vriendinnen voor mijn verjaardag en heb ik diezelfde sokjes gepakt en gezegd: 'aaaah kijk nou hoe schattig' duurde even voor het kwartje viel
Bij de 2e een t-shirt gekocht voor de oudste met daarop tekst: hoera ik wordt grote broer.
Bij de 3e ook weer t-shirts. Ze hebben bijna de hele middag op de verjaardag van mn schoonzus rondgelopen met die shirtjes voordat het iemand opviel dat er tekst op stond.
Ennuh TS Gefeliciteerd natuurlijk:)
Laatst bijgewerkt door ClaudiaHS op 31-05-17 22:01, in het totaal 2 keer bewerkt
xGoldenHero
Gefeliciteerd! Spannende tijd is er aangebroken.
Wij hebben een foto van onze hond met baby slofjes op fb gezet en de tekst: ik word grote broer.
De familie heeft dezelfde foto eerder gekregen tijdens een familie dag en de reacties waren geweldig.
Onze ouders hadden we het wat eerder verteld en voor mijn ouders had ik een vacature geschreven voor een opa en oma (mijn vader heeft een uitzendbureau) en deze aan hun gegeven. Mijn man zijn ouders hebben we een mooi kaartje met de echo erin en ik had op het kaartje geschreven: Onze liefde heeft handjes en voetjes gekregen. Verwacht september 2017.
Heel veel mensen dachten eerst dat we er een puppy bij zouden krijgen haha.
Lau
Wat mijn plan was om aan beide ouders 2 rompertjes, speentjes of slabbetjes te geven met de tekst ik heb de beste opa/oma.
Saaams
Geplaatst: 31-05-17 21:59
Stalgenoot had een roze en blauwe grote paperclip, een kleine blauwe paperclip (zoontje) en een blauwe kleine paperclip in de roze (dus als in een zwanger van een jongetje) met op de voorkant een foto van haar zoontje met een tshirt 'Ik heb de ooievaar gebeld en een broertje of zusje besteld.'
Wij gaven de opa's en oma's een kalender die uit van die blokken bestaat met daarop de uitgerekende datum erop Ze moesten ook wel eerst even goed nadenken maar ze waren dolblij
is er al een kindje? anders vind ik de t-shirt met 'straks ben ik niet meer in mijn eendje'(eendje is dan een badeendje die erop staat),altijd geweldig,maar daar is wel reeds een kindje voor nodig.
Anoniem
Geplaatst: 31-05-17 22:11
Nodig ze uit voor het eten en serveer een potje Olvarit...
mvdbijl
Geplaatst: 31-05-17 22:13
Die met de hond heb ik nu 2 keer gezien maar vind altijd net of de hond pups krijgt..
Kijk indd eens op pinterest! wij hebben al eens meegemaakt dat er een schoteltje kwam met chocolaatjes met muisjes, kerstbal met een echofoto en wat ik persoonlijk eeg leuk vond is bv een blad of boekje wat iets in de trant is van opa en oma dagboek, voorleesboek etc.
mvdbijl
Geplaatst: 31-05-17 22:14
safina schreef:
Nodig ze uit voor het eten en serveer een potje Olvarit...
Nou we hebben al een kleine van 4 en de jongste is net 1, dus dit wordt nummer 3 hihi En tuurlijk is het al bijzonder genoeg om te kunne zeggen 'ik ben zwanger' maar ik vind dat juist leuk om op een originele manier te doen, en dan maar hopen dat het kwartje valt haha.
Mocht ik zwanger raken, gaan we mijn schoonvader gewoon opa noemen en schoonmoeder oma. (Hij is al wat ouder, 70, maar vind het niet leuk als we m opa noemen). Maar dan word dit hun eerste kleinkind. Kijken hoe lang het duurt voordat het kwartje valt
Wij hebben mijn ouders een slabbetje gegeven met een tekst over opa en oma toen we uit eten waren. Het duurde even voordat ze het door hadden aangezien mijn broer en zijn vrouw toen ook in verwachting waren.
Angeliquee18
Geplaatst: 31-05-17 23:13
Gefeliciteerd!
Iets leuks met je kinderen? Vind die shirtjes altijd wel leuk. Gewoon aantrekken en niks zeggen haha.
Bij mij was het niet zo spectaculair. Bij mijn moeder kwam ik huilend binnen gerend. En de rest wist het gelijk toen ik m'n wijn afsloeg
Haha met die wijn valt het dan wel gelijk op als je dat normaal graag lust, zelf drinken we beide geen alcohol. Maar ik heb 2 flesjes besteld op internet (blauw en roze) en wil iets van een opa en oma pakketje maken denk ik, en shirtjes zijn niet mijn ding.