Een grote voorgevel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34634
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 16:46

Hier precies hetzelfde als Amanda idd. Ik weet precies het model en soort beha dat ik moet hebben. Maar de een zit nu eenmaal fijn, en de ander geeft een drukplek bij de onderkant van de beugel. Ik voel er niks aan (geen bobbels oid), maar blijkbaar zit hij toch niet helemaal zoals het hoort. In de winkel zat hij prima, en als ik hem aantrek is er ook nog niks aan de hand. Maar 2 a 3 uur verder gaat het steeds meer irriteren. En aan het eind van de dag doet het gewoon pijn.

Nikeyy
Berichten: 760
Geregistreerd: 12-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 22:52

Meld me ook met een 80E....
Ben momenteel helemaal into de bh's van Marlies Dekkers en dan de gloria variant.
Deze heeft een kruis op de rug, dus nooit bandjes die van mn gedrongen schouders glijden :) .
Koop ze wel in de aanbieding (voor de helft), dan zijn ze helaas nog € 50,-... -O-

Wel even een vraagje, beetje offtopic.
Heb een mooie bikini gezien, een bandeau van Seafolly. Nu kan ik deze wel hebben omdat de boel niet hangt of zo.
Alleen, helaas heeft deze een strik op de rug en ik wil per se een sluiting. Geen geklooi met strikken want dat gaat mis bij mij :o .
Kan ik er ook een clipsluiting op laten zetten bij een (goede) naaisters denken jullie?

Ik lees ff nog wat meer, maar eh ik val niet onder groot vergeleken bij sommige van jullie. Poeh, respect! ;)

Jiildou23

Berichten: 147
Geregistreerd: 05-09-16
Woonplaats: Veenhuizen

Re: Een grote voorgevel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 23:12

Ik heb zelf vroeger wel een grote cupmaat gehad (75H of misschien nog wel groter) en ik was echt dolgelukkig toen ik op mijn 18e onder het mes mocht. Ja, het was eng maar ik kreeg er zoveel meer voor terug, want ik had er niet alleen lichamelijk last van maar werd er ook echt heel onzeker van. Nu werd ik van de borstverkleinin zoveel vrijer in de beweging. het is nu zo'n vijf jaar later en je ziet bijna niets meer van het litteken terug. Ja, het is groot maar met een bh of bikinitop zie er niets van en ik had nauwelijks last van complicaties. Ik weet dat dit per persoon verschilt, maar het geeft je zoveel meer terug dan dat je moet inleveren. Ik heb dat grote litteken en die drie weken niet tillen en thuis zitten met open armen ontvangen toen ik opeens een maatje 75C had. Niet alleen lichamelijk een grote boost, maar ook geestelijk. Als je er meer over wilt weten mag je altijd een PB sturen.
En succes met de goede bh zoektocht. Ik hoop dat je wat fijns kunt vinden.

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Een grote voorgevel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-17 15:06

Ik had een aantal bh's besteld. Verschillende maten en verschillende merken, maar helaas paste er geen 1. De een te groot en de ander weer te klein. Ik ga toch wachten tot ik een keer vrij ben om naar Breda te gaan.

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Re: Een grote voorgevel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 17:48

Heeft iemand tips voor een bikini-top cup G70/75? Ik struin het internet af, maar ik vind 99,95 voor alleen een top te ver gaan. Wat raden jullie aan?

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 18:14

Chiave schreef:
Heeft iemand tips voor een bikini-top cup G70/75? Ik struin het internet af, maar ik vind 99,95 voor alleen een top te ver gaan. Wat raden jullie aan?



Freya, after eden :)

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Re: Een grote voorgevel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 18:35

Goede tip, dankje!

Ik zie nu iets van Annadiva. Hoe is de kwaliteit? Iemand ervaring met AD?

anjali
Berichten: 15081
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Een grote voorgevel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 18:46

Ts,wees blij. Ik hoor anders meer van vrouwen die vinden dat ze te weinig hebben en een borstvergroting laten doen.

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 18:49

anjali schreef:
Ts,wees blij. Ik hoor anders meer van vrouwen die vinden dat ze te weinig hebben en een borstvergroting laten doen.


Wat een zinloze reactie. Alsof je daarom dus niet niet blij mag zijn met je grote maat? Ik zou soms maar al te graag ruien met kleine boobs. Geen pijn, geen frustratie en minder geld uit hoeven geven voor een bh die eerder als een dwangbuis aanvoelt.

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 19:18

Chiave schreef:
Goede tip, dankje!

Ik zie nu iets van Annadiva. Hoe is de kwaliteit? Iemand ervaring met AD?

Ik bestel al een paar jaar bij Annadiva :j
Heb er bh's van Freya, bikini van Freya en Seafolly, sportbh's van Freya en Panache gekocht.

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-17 19:28

anjali schreef:
Ts,wees blij. Ik hoor anders meer van vrouwen die vinden dat ze te weinig hebben en een borstvergroting laten doen.


Ingaand op jouw reactie, buiten het gebrek aan inlevingsvermogen, heb ik nergens gezegd dat ik ontevreden ben? Ik heb zelfs de adviezen van borstverkleiningen afgeslagen.
Het enige waar ik ontevreden over ben, is de prijs waarvoor ze grote maten bh's verkopen. Vandaar dit topic.

Ilsemarie

Berichten: 6849
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Haren (gn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 22:10

Nikeyy schreef:
Kan ik er ook een clipsluiting op laten zetten bij een (goede) naaisters denken jullie?


Natuurlijk! Dat moet echt geen enkel probleem zijn. Seafolly is een fijn merk, heb er zelf ook nog een van liggen.

Anoniem

Re: Een grote voorgevel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 09:21

Meld me ook.
Koop sowieso altijd in Engeland eea bij debemhams als ik daar op familie bezoek ben.
En van de week even bij livera kijken die hebben ook wel eea.
Hunkemöller is echt een prut winkel.
Die vonden sowieso dat je met een grote cupmaat automatisch een grote omvang hebt.
Eh, Nope....
Ik ben te zwaar en niet slank maar gek genoeg is dat stukje qua omvang nou net niet breed.

Tink89
Berichten: 2936
Geregistreerd: 16-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 09:30


xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Een grote voorgevel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 21:03

Heeft er iemand tips wat betreft een kwalitatief goed sportbadpak dat geschikt is voor grotere bustes? Het liefst onder de €50,-

Wil na mijn eindexamens gaan zwemmen als sport, maar wil daar wel een fatsoenlijk badpak voor hebben die mijn dames ook goed binnen houdt. Kwam de Speedo Sculpture al tegen, maar die is wel best prijzig..

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Een grote voorgevel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 21:17

Misschien eens informeren bij Nicky's lingerie?

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Een grote voorgevel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-17 22:19

Wat ik weet van een vriendin die fanatiek zwemt, komen echte sportbadpakken sowieso niet goedkoop. Helemaal niet als je van een goed merk koopt. Wel zou je aanbiedingen in de gaten kunnen houden.

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Een grote voorgevel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 22:31

Ik heb al enkele badpakken van Speedo opgeslagen in mijn bladwijzerbalk, die waren allemaal onder de 50 euro behalve de Sculpture. Heb altijd badpakken gehad van Speedo en ook altijd tevreden over geweest. Expres ook gekeken naar de wat hoger gesloten modellen. Maar ik heb geen idee hoe die zich gedragen met mijn huidige maat aangezien ik allang niet meer op die manier gezwommen heb.

Tink89
Berichten: 2936
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Een grote voorgevel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 08:06

Ik vind alle badpakken die niet speciaal bedoeld zijn voor een grote boezem (en dus geen ingewerkte cup of in ieder geval een band onder de buste hebben) voor geen meter zitten. Ze zijn wel hoog genoeg, maar te smal. Ik ga dus voor de sportcollectie van naron.nl

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Een grote voorgevel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 09:08


Tink89
Berichten: 2936
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Een grote voorgevel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 09:49

Die heb ik toevallig vorige week gepast. Met mijn maat 38 en dus omvang 70 en cupmaat H, pas ik daar echt niet in.

KellyR

Berichten: 1515
Geregistreerd: 23-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 09:57

Pablobokt waarom perse onder de 50 euro? Zo een badpak kan je na een jaar weggooien omdat het niet meer mooi zit. Met een wat duurder badpak zie je er zelf veel netter uit, plus dat het jaren mee gaat.

Ik heb zelf wel de top van seafolly gekocht van 100 euro omdat ik de rest lelijk vond of alles viel er uit.
Ilsemarie blijft de bikini daarmee wel goed? Lijkt me dat je druk punten gaat verleggen. Een knoop is natuurlijk wel vrij anders dan een klip.

Hier ook alleen maar negatieve ervaringen met de Hunkemoller (en livera) ze hebben geen idee waar ze het over hebben. En heb nog nooit een lekker zittende nu gevonden.

Zelf kom ik altijd bij lingerie Delia in Purmerend. Zeker niet alleen suffe modellen. Ik heb een brij lastige bh maat namelijk 70E. Deze hebben ze meestal niet van alle modellen hangen, maar vaak kan deze wel besteld worden voor me! Ook voor de grotere maten hebben ze veel keuze en expertise.
http://www.lingeriedelia.nl/collectie/primadonna/ als je iets naar beneden scrolt kan je per merk kijken wat ze hebben hangen.

Zeer goede service! Laatst zijn ze ruim een uur met me bezig geweest om een nu te vinden die perfect voor me is (Ik draag deze nu echt bijna alleen maar haha). Er hing een prijskaartje aan, maar wonderbaarlijk genoeg was deze in de uitverkoop en rolde er zo een paar tientjes vanaf!

Is dit dichterbij voor je ts?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 10:04

Ik heb een wat hoger gesloten simpel zwart corrigerend badpak. Dat pakt alles net even wat strakker in, ook mijn 80F blijven keurig ingepakt. Bij Wehkamp of Bonprix besteld, weet ik even niet meer, maar was ongeveer 40 euro. Ik heb er ook een felroze van, erg blij mee. Qua BH's is het zo ontzettend persoonlijk welk met en model wel of niet past en lekker zit. Ik kan bijna blindelings de meeste bh's van Saphh kopen, die zitten over het algemeen als gegoten en blijven lang mooi. Qua prijs vind ik ze, zeker in de aanbieding, enorm meevallen. Leuke kleurtjes en printjes ook vaak. En voor het beetje extra hebben ze ook grote maten push up hihi, ik heb het niet nodig, maar ik vind het soms gewoon wel mooi.

future_vet
Berichten: 2614
Geregistreerd: 01-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 09:33

Iemand nog webshops met leuke bikini's in maat 65DD of 65E?

Ben beetje hopeloos geworden. Kom overal op +€100 uit

Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Een grote voorgevel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 09:37

Ik heb nu een bh van het merk channelle met mijn G cup,
zit ook erg fijn en heeft flexibele beugels, wel was die weer rond de 60 euro :P

blijf het een gedoe vinden zo'n grote voorgevel..