Zou het dan toch... zwanger?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jackie82

Berichten: 639
Geregistreerd: 05-10-15
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 11:41

lovebente schreef:
Wel heb ik sochtends met er afvegen een minuscuul druppel ongesteldheid (of tenminste daar lijkt op) maar in de dagen tot nu is het nog geen vingertop vol.
Ik denk dat ik morgen ochtend maar eens een test ga doen(ben vandaag de hele dag op het werk).. Tenzij vanmiddag opeens de zee aan komt zetten natuurlijk.


En heb je inmiddels al weer een test gedaan??
Ik ben zelf ook overtijd (7 dagen) maar verwacht geen zwangerschap... ik heb een paar maand terug een baby gekregen, dus ik verwacht dat alles de tijd nodig heeft dat het weer normaal wordt.

sassefras
Berichten: 2351
Geregistreerd: 08-06-02
Woonplaats: nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 11:51

noah14 schreef:
lovebente schreef:
Wel heb ik sochtends met er afvegen een minuscuul druppel ongesteldheid (of tenminste daar lijkt op) maar in de dagen tot nu is het nog geen vingertop vol.
Ik denk dat ik morgen ochtend maar eens een test ga doen(ben vandaag de hele dag op het werk).. Tenzij vanmiddag opeens de zee aan komt zetten natuurlijk.


En heb je inmiddels al weer een test gedaan??
Ik ben zelf ook overtijd (7 dagen) maar verwacht geen zwangerschap... ik heb een paar maand terug een baby gekregen, dus ik verwacht dat alles de tijd nodig heeft dat het weer normaal wordt.




ehhhhhh, dat dacht ik ook ja :+

vraagteken
Berichten: 386
Geregistreerd: 31-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 11:54

[/quote]En heb je inmiddels al weer een test gedaan??
Ik ben zelf ook overtijd (7 dagen) maar verwacht geen zwangerschap... ik heb een paar maand terug een baby gekregen, dus ik verwacht dat alles de tijd nodig heeft dat het weer normaal wordt.[/quote]

Ja maakt een grapje toch hoop ik?
Je bent juist mega vruchtbaar de maanden na je zwangerschap.... Daar gaan juist de meeste mensen "de fout" in.
Laatst bijgewerkt door vraagteken op 19-01-17 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt

verootjoo
Berichten: 35654
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 12:09

noah14 schreef:
lovebente schreef:
Wel heb ik sochtends met er afvegen een minuscuul druppel ongesteldheid (of tenminste daar lijkt op) maar in de dagen tot nu is het nog geen vingertop vol.
Ik denk dat ik morgen ochtend maar eens een test ga doen(ben vandaag de hele dag op het werk).. Tenzij vanmiddag opeens de zee aan komt zetten natuurlijk.


En heb je inmiddels al weer een test gedaan??
Ik ben zelf ook overtijd (7 dagen) maar verwacht geen zwangerschap... ik heb een paar maand terug een baby gekregen, dus ik verwacht dat alles de tijd nodig heeft dat het weer normaal wordt.


Ik hoop het voor je :') inmiddels ken ik al drie stellen die dat dachten :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110733
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 12:11

noah14 schreef:
lovebente schreef:
Wel heb ik sochtends met er afvegen een minuscuul druppel ongesteldheid (of tenminste daar lijkt op) maar in de dagen tot nu is het nog geen vingertop vol.
Ik denk dat ik morgen ochtend maar eens een test ga doen(ben vandaag de hele dag op het werk).. Tenzij vanmiddag opeens de zee aan komt zetten natuurlijk.


En heb je inmiddels al weer een test gedaan??
Ik ben zelf ook overtijd (7 dagen) maar verwacht geen zwangerschap... ik heb een paar maand terug een baby gekregen, dus ik verwacht dat alles de tijd nodig heeft dat het weer normaal wordt.



Oei.. Ik zou even een test doen..

Jackie82

Berichten: 639
Geregistreerd: 05-10-15
Woonplaats: Thuis

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 12:26

Rustig dames haha ik was er ook bang voor, maar de test was negatief!
Maar had voor de zwangerschap ook een onregelmatige cyclus, dus kan nog komen, of sla een cyclus over? Geen idee, we wachten wel af

Liselot

Berichten: 32197
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 12:33

noah14 schreef:
Rustig dames haha ik was er ook bang voor, maar de test was negatief!
Maar had voor de zwangerschap ook een onregelmatige cyclus, dus kan nog komen, of sla een cyclus over? Geen idee, we wachten wel af


Menstruatiekan wel een jaar uitblijven na een bevalling, zeker als je borstvoeding geeft. Maar wel kan er elk moment een eisprong op gang komen, dus als je niet alweer mama wilt worden is een regenjasje oid wel noodzakelijk :)

TS: wanneer zou je ongesteld moeten worden?

Jackie82

Berichten: 639
Geregistreerd: 05-10-15
Woonplaats: Thuis

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 12:41

Ik geef flesvoeding, dus daar ligt het niet aan.
Ik hou het op een onregelmatige cyclus, dus we wachten af ;)


Wel ben ik benieuwd of TS al een test heeft gedaan, zeker als je graag zwanger wilt worden dan hoop je dat je ongesteldheid weg blijft en er 2 streepjes op de test verschijnen, weet er alles van hihi

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 12:47

noah14 schreef:
Ik geef flesvoeding, dus daar ligt het niet aan.
Ik hou het op een onregelmatige cyclus, dus we wachten af ;)


Wel ben ik benieuwd of TS al een test heeft gedaan, zeker als je graag zwanger wilt worden dan hoop je dat je ongesteldheid weg blijft en er 2 streepjes op de test verschijnen, weet er alles van hihi

Ook met flesvoeding moet je lichaam het allemaal weer even regelen en kan het overhoop liggen

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 13:04

Ik heb van de week een bericht geplaatst dat ik dezelfde ´klachten´ had als TS.
Ik heb zelf bloed laten prikken en er kwam niets uit, ook niet zwanger (Gelukkig).
Moest een paar dagen later ongesteld worden.
Ik ben nu 4 dagen gestopt met de pil en heb sinds dag 1 extreem veel last van mijn rug, hoofdpijn, buikpijn... De normale menstruatie klachten, maar eigenlijk begint er sinds vandaag pas wat te komen op dag 4.. Normaal is dit dag 2 dus ik begon mij stiekem nog wel zorgen te maken dat het wel zo was, ondanks negatieve bloedtest. Maar ik durf nu langzaam adem te halen nu het op gang begint te komen, maar ik ben pas echt opgelucht wanneer ik een normale hoeveelheid bloedverlies heb ipv dit miezerige beetje. Zelfde als jij nu TS, 'nog geen vingertopje per dag'.

Wel verlies ik het een en ander met plassen. Lees: er liggen behoorlijke brokken in de wc, maar verder... :n
Waar ik nogmaal 3/4x per dag moet wisselen van mvb doe ik er nu rustig een hele dag mee en dan wissel ik hem maar voor een schone omdat ik het anders niet fris vind. Het is dan dus nog nieteens nodig.

EedihcrO

Berichten: 786
Geregistreerd: 12-04-15
Woonplaats: Rijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 13:50

Neej schreef:
EedihcrO schreef:

Geloof mij, als je zwanger bent, dan kun je elke 5 min wel plassen :')
Nu was zij van dit voorbeeld niet zwanger, maar toch. Als ik heel nodig moet kan ik niet goed uitplassen en moet ik kort daarna ook alweer.


Ook die eerste weken al voor je NOD? Nooit geweten, dacht altijd dat dat pas later kwam :+


Oh nee, niet voor nod, maar met 5 weken zwanger zat ik bij de huisarts op verdenking van blaasontsteking omdat ik zo vaak ging. Dat zijn dan gewoon de hormonen. Gelukkig werd dit met 8 weken minder, want ik werd er gek van.

bliksempie

Berichten: 1798
Geregistreerd: 19-05-05

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 14:38

Ooo bij mij zowel inwendige echo als bloedonderzoek was negatief maar toch was ik zwanger!

Narcissa
Berichten: 3049
Geregistreerd: 29-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 14:57

LoveUggs schreef:
Ik heb van de week een bericht geplaatst dat ik dezelfde ´klachten´ had als TS.
Ik heb zelf bloed laten prikken en er kwam niets uit, ook niet zwanger (Gelukkig).
Moest een paar dagen later ongesteld worden.
Ik ben nu 4 dagen gestopt met de pil en heb sinds dag 1 extreem veel last van mijn rug, hoofdpijn, buikpijn... De normale menstruatie klachten, maar eigenlijk begint er sinds vandaag pas wat te komen op dag 4.. Normaal is dit dag 2 dus ik begon mij stiekem nog wel zorgen te maken dat het wel zo was, ondanks negatieve bloedtest. Maar ik durf nu langzaam adem te halen nu het op gang begint te komen, maar ik ben pas echt opgelucht wanneer ik een normale hoeveelheid bloedverlies heb ipv dit miezerige beetje. Zelfde als jij nu TS, 'nog geen vingertopje per dag'.

Wel verlies ik het een en ander met plassen. Lees: er liggen behoorlijke brokken in de wc, maar verder... :n
Waar ik nogmaal 3/4x per dag moet wisselen van mvb doe ik er nu rustig een hele dag mee en dan wissel ik hem maar voor een schone omdat ik het anders niet fris vind. Het is dan dus nog nieteens nodig.


Offtopic maar zit het dan niet gewoon vast in je baarmoeder?
Ik heb dat een paar jaar terug gehad dat al mijn menstruatiebloed bijeen geklonterd was. Menstruatie wou toen ook niet komen. Ik had wel het geluk dat ik wist dat ik niet zwanger kon zijn, want ik was in die tijd nog maagd.

Opeens zijn er een paar dikke brokken uitgekomen en is de menstruatie wel op gang gekomen. Op die moment niet voor naar de dokter geweest, later bij een ander bezoek wel eens achter gevraagd en schijnbaar gebeurt dit wel vaker.

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 15:11

xLes schreef:
LoveUggs schreef:
Ik heb van de week een bericht geplaatst dat ik dezelfde ´klachten´ had als TS.
Ik heb zelf bloed laten prikken en er kwam niets uit, ook niet zwanger (Gelukkig).
Moest een paar dagen later ongesteld worden.
Ik ben nu 4 dagen gestopt met de pil en heb sinds dag 1 extreem veel last van mijn rug, hoofdpijn, buikpijn... De normale menstruatie klachten, maar eigenlijk begint er sinds vandaag pas wat te komen op dag 4.. Normaal is dit dag 2 dus ik begon mij stiekem nog wel zorgen te maken dat het wel zo was, ondanks negatieve bloedtest. Maar ik durf nu langzaam adem te halen nu het op gang begint te komen, maar ik ben pas echt opgelucht wanneer ik een normale hoeveelheid bloedverlies heb ipv dit miezerige beetje. Zelfde als jij nu TS, 'nog geen vingertopje per dag'.

Wel verlies ik het een en ander met plassen. Lees: er liggen behoorlijke brokken in de wc, maar verder... :n
Waar ik nogmaal 3/4x per dag moet wisselen van mvb doe ik er nu rustig een hele dag mee en dan wissel ik hem maar voor een schone omdat ik het anders niet fris vind. Het is dan dus nog nieteens nodig.


Offtopic maar zit het dan niet gewoon vast in je baarmoeder?
Ik heb dat een paar jaar terug gehad dat al mijn menstruatiebloed bijeen geklonterd was. Menstruatie wou toen ook niet komen. Ik had wel het geluk dat ik wist dat ik niet zwanger kon zijn, want ik was in die tijd nog maagd.

Opeens zijn er een paar dikke brokken uitgekomen en is de menstruatie wel op gang gekomen. Op die moment niet voor naar de dokter geweest, later bij een ander bezoek wel eens achter gevraagd en schijnbaar gebeurt dit wel vaker.


Ik heb de klonten wel vaker dus daar maak ik me niet druk over.
Ik wacht gewoon rustig af en wanneer ik weer mn pil moet slikken start ik ook gewoon weer, daar maak ik me niet zo'n zorgen over. Het bleef gewoon langer uit dan voor mijn gevoel goed is haha.

Anoniem

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 17:01

TMI LoveUggs

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 17:35

_Dominique schreef:
TMI LoveUggs


Wat is dat? :+ B-)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110733
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 17:35

Too Much Information

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 17:37

Cayenne schreef:
Too Much Information


Daar begon ik idd aan te denken :+
Sorry, niet mn bedoeling.

TinkerTreas

Berichten: 3702
Geregistreerd: 03-08-04

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 19:27

Ik ben 7 maanden geleden bevallen. En mijn menstruatie is nog steeds niet als voor de bevalling. Ik kon er altijd de klok op gelijk zetten, maar dat is nu niet meer. Laatst was ik een maand overtijd, maar toen had ik ook een zware longontsteking, dus dat kan ook meegespeeld hebben.
Van mij mag het nu wel weer normaal worden.

lovebente
Berichten: 259
Geregistreerd: 28-03-11
Woonplaats: Klein dorpje nabij Groningen

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-17 21:23

Ik kan jullie wel vertellen dat het vanmorgen los in gebarsten. Letterlijk. Stond te douchen. Schrok wel heel erg. Heb de heledag door krampen onder in m'n buik gehad, en enorm chagrijnig.. kon er niks aan doen :o Ben nu ook wel blij dat het er nu toch is. Over een paar dagen maar weer flink 'knuffelen' met vriendlief! :=

SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 21:36

Ik wilde net schrijven de klachten heb ik altijd als ik ongesteld wordt.

Anoniem

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 21:45

Ook leuk TS dat knuffelen ;) als het op een dag gelukt is, laat je hier dan een berichtje? :)

lovebente
Berichten: 259
Geregistreerd: 28-03-11
Woonplaats: Klein dorpje nabij Groningen

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-17 21:48

Ik heb deze klachten nog nooit gehad voor of als mijn menstruatie moet beginnen.
Natuurlijk laat ik niet een bericht achter! Wil het dan natuurlijk met jullie delen!! *\o/*

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 22:30

SternPhoto schreef:
Ik wilde net schrijven de klachten heb ik altijd als ik ongesteld wordt.


Ben jij nog bezig SP? :(:)

SternPhoto

Berichten: 6078
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 23:31

Jup nog steeds