[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 15:27

Nee ze zijn hier nog verdomd rustig! Maar ik moet ze wel beter onderhouden, meer smeren en meer scrubben.

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 15:33

Hi, ik heb even een klein vraagje :D
Altijd als ik lipstick op heb, gaat het er door eten oid heel snel weer af. Heeft iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de lipstick beter blijft zitten?

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 15:41

Nico_lette schreef:
Hi, ik heb even een klein vraagje :D
Altijd als ik lipstick op heb, gaat het er door eten oid heel snel weer af. Heeft iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de lipstick beter blijft zitten?

Long lasting (liquid) lipsticks kopen. Of niet eten :P weet het anders ook niet.

Marrit13

Berichten: 3383
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: een Friezin in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 16:05

Peelie schreef:
Nico_lette schreef:
Hi, ik heb even een klein vraagje :D
Altijd als ik lipstick op heb, gaat het er door eten oid heel snel weer af. Heeft iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de lipstick beter blijft zitten?

Long lasting (liquid) lipsticks kopen. Of niet eten :P weet het anders ook niet.


Nou, wat dacht je van een primer gebruiken :D Ik gebruik de primer van Mac en dat werkt als een tierelier. En ik koop geen goedkope lipsticks meer (Catrice, Essence etc), die blijven helaas minder goed zitten -O-

Jellybeans
Berichten: 2556
Geregistreerd: 02-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 16:06

Nico_lette schreef:
Hi, ik heb even een klein vraagje :D
Altijd als ik lipstick op heb, gaat het er door eten oid heel snel weer af. Heeft iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de lipstick beter blijft zitten?


Dat probleem heb ik ook altijd. :') Daarom doe ik sws altijd pas lipstick op na dat ik heb ontbeten dan zit hij er in ieder geval tot de lunch weer goed op. En meestal werk ik hem nadat ik heb gegeten altijd weer bij. Dat ik dan zo'n 3/4 keer per dag. Dat vind ik wel te doen.
Met drinken blijven de meeste lipsticks die ik heb gelukkig wel aardig zitten.
En liquid lipsticks hoef ik al helemaal weinig bij te werken. Die blijven super goed zitten! Alleen na een tijdje brokkelen ze zeg maar wel wat af.

Jellybeans
Berichten: 2556
Geregistreerd: 02-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 16:07

Marrit13 schreef:
Peelie schreef:

Long lasting (liquid) lipsticks kopen. Of niet eten :P weet het anders ook niet.


Nou, wat dacht je van een primer gebruiken :D Ik gebruik de primer van Mac en dat werkt als een tierelier. En ik koop geen goedkope lipsticks meer (Catrice, Essence etc), die blijven helaas minder goed zitten -O-


Echt werkt primer zo goed? Ik had er ooit een van NYX maar dat maakte echt niks uit voor mij. :(

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 16:08

Mijn hele huid heeft het nogal zwaar met de kou.. lippen heel heftig, maar ook mijn handen :=

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 16:11

Lippotlood eronder helpt ook maar vooral een goed merk liquid/lipstick :j en drinken door een rietje...

Flying_Angel

Berichten: 15722
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 16:11

Jans schreef:
Mijn hele huid heeft het nogal zwaar met de kou.. lippen heel heftig, maar ook mijn handen :=


Voor mij werkt bepanthen echt heel goed op de handen. Had ook altijd scheurtjes en heel droog door dit weer, daarbij moet ik op mijn werk 2x per uur handen wassen. Met bepanten heb ik totaal geen last.

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 16:13

Bepanthen helpt hier niet -O- heb voor mijn handen iets van de dokter gehad, dat werkt wel :j smeer ik er savonds op, dan handen in een paar sokken en slapen :))

Lippen met bepanthen werkt hier wel, dat is wel prettig. Maar pure honing op de lippen werkt ook goed (en smaakt goed _O- )

Jellybeans
Berichten: 2556
Geregistreerd: 02-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 16:16

Jans schreef:
Bepanthen helpt hier niet -O- heb voor mijn handen iets van de dokter gehad, dat werkt wel :j smeer ik er savonds op, dan handen in een paar sokken en slapen :))

Lippen met bepanthen werkt hier wel, dat is wel prettig. Maar pure honing op de lippen werkt ook goed (en smaakt goed _O- )


En een hele dikke bodybutter dan? Dat werkt bij mij meestal wel heel goed. Verschillende merken in de Douglas voldeden. Maar dan wel echt de basic bodybutters zonder bijzondere geurtjes zoals die van de bodyshop oid. :P

Isabel_k

Berichten: 4769
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 16:34

Mijn lippen zijn deze winter ook beter dan anders. Ik scrub nu ook meer met de lush van scrub. :j

Afbeelding
Vandaag draag ik oogschaduw van Maybelline, mislukte eyeliner en MAC Velvet Teddy. :j

Leverage

Berichten: 3648
Geregistreerd: 30-04-10
Woonplaats: Schinnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 17:22

Damned schreef:
Leverage : Chloe Love Story <3 <3



Ja, die is lekker he <3 Doe hem alleen op met speciale gelegenheden maar vind het flesje zo ontzettend mooi.




Joolien schreef:
Hebben jullie ook weer van die beroerde lippen? Bij mj is t net een rotsgebied, wat een korsten en plekken pffff.


Carmex werkt super bij mij. Ik heb altijd m'n mondhoeken kapot, heel veel geprobeerd maar niks helpt. Alleen Carmex :) Blistex is vergelijkbaar en in NL zo te krijgen bij de drogist.


Nico_lette schreef:
Hi, ik heb even een klein vraagje :D
Altijd als ik lipstick op heb, gaat het er door eten oid heel snel weer af. Heeft iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de lipstick beter blijft zitten?


Lipliner :)

Afbeelding

Of zo eten :')

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 17:25

Blistex werd bij mij alleen maar verslavend, en doet verder nog niet heel veel voor mn lippen.
Ik heb ttrouwens gisteren op mn lip gebeten aan de binnenkant, thee drinken is echt een uitdaging nu (auw :') )

Leverage

Berichten: 3648
Geregistreerd: 30-04-10
Woonplaats: Schinnen

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 17:28

Dat verslavende herken ik wel, smeer veel lippenbalsem maar ben er nog nooit ingeslaagd om een lippenbalsem op te maken voor ik 'm kwijt raak -O-

Mondy

Berichten: 11850
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 17:29

Lijkt mn vriend wel...die smeert blistex bij t leven... als ik ook wat wil hoef ik hem alleen een kus te geven :')
Heel t huis ligt vol met die dingen en toch is ie ze regelmatig kwijt :D

ssssuus

Berichten: 3165
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:20

DNT, WOW, ik had je serieus nooit die leeftijd gegeven!! :))

Dirndl

Berichten: 2355
Geregistreerd: 15-06-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:33

Haaa yay nieuw topic!

Ik werk momenteel de hele dag buiten bij -22 hier, dus mijn make-up bestaat uit ganzenvet tegen de kou, vette dagcrème met factor 30 en vaseline bij het leven := Soms een likje mascara, maar die zit na een uur door al die vettige zooi overal :')

Volgende week weer in NL, dan doe ik weer mee :D

Mondy

Berichten: 11850
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:23

-22 -O- waar zit je nu dan ? En wat voor werk ?

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:27

Wauw anc jij ziet er echt goed uit, ik zou het je niet geven :)

Afbeelding
Ik ga morgen een poging wagen :D

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:47

Hey meiden! Ik kom hier ook weer even om het hoekje kijken. Praat al een tijdje niet meer super actief mee maar ik blijf het super leuk vinden om mee te lezen en jullie looks te bewonderen :)

Cabelona

Berichten: 1700
Geregistreerd: 29-10-08
Woonplaats: Vroomshoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 20:46

Nico_lette schreef:
Hi, ik heb even een klein vraagje :D
Altijd als ik lipstick op heb, gaat het er door eten oid heel snel weer af. Heeft iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de lipstick beter blijft zitten?


Je hebt ook speciale coats die je over de lipstick kan aanbrengen. Bij Douglas even vragen. Ik heb zelf een doorzichtig potje met kwastje.
Deze:
Afbeelding

Meliaforever

Berichten: 12038
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 21:29

@Friemel, nee dat ziet er inderdaad niet echt uit bij je. :=

@Jolien, bij mij valt het gelukkig nog wel mee. Gebruik meestal Pep&prime van Mac of een andere lippenbalsem

@Isabel, mooie naturellook alleen zie je niks van je oogschaduw op de foto. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 23:35

Mooie look DnT, en Prim staat je echt geweldig. <3

Ik gebruik dezelfde techniek voor eyeliner die Mondy noemt, alleen andere eyeliner. Ik gebruik een vloeibare eyeliner en zet daar mijn wing liner brush tegenaan (die schuin afgesneden kwast) en maak daarmee de wing en met de eyelinerstift zelf doe ik de rest. Ideaal! :j

Leverage, wat een prachtig beautyhoekje. <3

Friem, ik zou toch echt meer naar boven blenden hoor! :j

....... _O- nee doe maar niet. :D

Nico_lette schreef:
Hi, ik heb even een klein vraagje :D
Altijd als ik lipstick op heb, gaat het er door eten oid heel snel weer af. Heeft iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de lipstick beter blijft zitten?


Primer kan helpen zoals die van MAC die is genoemd, lipliner ook en inderdaad het merk waar je voor gaat. Prijs maakt wel degelijk verschil. Voor de rest: nee. :') Mijne is er na het alleen al kijken naar eten half af. :)) En na het eten zit 't op m'n kin. :')

Eight, die van Eylure zijn zo mooi. <3

Vandaag lekker rood. Colourpop Frick 'n Frack op de lippen en op het oog Colourpop Muse en Porter, met Mary Loumanizer als inner corner highlight. En ja, mijn arm lijkt drie keer zo bruin als de rest van mijn lichaam, maar het is dezelfde kleur als m'n hoofd en hals/borst. :') Ik heb het selfielampje geprobeerd maar daar werd het licht helaas ook niet beter op. -O-


Afbeelding


Afbeelding

Avelienvd

Berichten: 7223
Geregistreerd: 28-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 23:51

Bah shizz wat zit ie weer mooi ;)

Doe idd maar niet zo hoog friem
net nog ff een badkamerlicht foto van lumiere 2 gemaakt. Wel beetje scheef zie ik nu


Afbeelding