[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Niniane

Berichten: 6437
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 19:31

Mondy schreef:
Niniane wat een mooie kleuren! Bleef het goed zitten na een tijdje op te hebben gehad ?
Anc en Lien wat staan die kleuren jullie beide mooi :j
Joolien de 2e kleur is erg mooi bij je <3 alleen de vorm hier iets minder. Je lipstick is ook geweldig mooi bij je :j
Mellanca wat mooi zacht !!!

Het blijft prima zitten en je kan het goed bijwerken. :j

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 20:06

Ik moet zeggen ik was ook echt verbaasd over mijn liquid, dacht dat het onprettig zou zitten en/of creasen maar nope! Zat perfect!

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 21:04

Oh verhip..gemist dat jij dat ook had geprobeerd.
Ziet er ook mooi uit !
En bedankt voor de tip van de lipstick <3
Helaas nog te oranje/rood van wat ik zoek.

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 21:39

Mondy heb je ook swatches van dat revolution palette? Heb al vaker naar het merk zitten kijken maar ik weet niet meer of ik goeie swatches heb gezien :D

llora
Berichten: 1302
Geregistreerd: 05-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 21:50

Er straks even een look geprobeerd bij de dochter. Dit voor de dansshows. Dus mag het wat kleurrijker zijn. Palet voornamelijk daarvoor gekocht. Maar ben zeer tevreden van de kleuren. Nu nog even zelf er mee leren omgaan en leren om het beter aan te brengen.

Afbeelding
Afbeelding

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 22:27

Yltje schreef:
Mondy heb je ook swatches van dat revolution palette? Heb al vaker naar het merk zitten kijken maar ik weet niet meer of ik goeie swatches heb gezien :D


U vraagt ...wij draaien :p
Maar dus niet in daglicht. Geloof dat er iemand hier ook een swatch had geplaatst van de palette.
Opzich een fijne palette. Sommige kleuren moet je echt opbouwen en de wat donkere kleuren kunnen iets verkruimelen onder je ogen bij het opdoen. Ik krijg dat wel heel makkelijk weg zonder dat het blijft zitten.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jamiefris

Berichten: 885
Geregistreerd: 11-11-08
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 09:01

Wat een gave oranje looks. Ik durfde het niet aan met koningsnacht omdat ik te bang was om het te verpesten :o

Ben een tijdje weg geweest te druk, maar zal proberen weer meer te posten.

Dit was mijn koningsnacht look
Afbeelding
Afbeelding

Ben laatst bij de Etos een hele tijd binnen geweest opzoek naar een goede Foundation. Heel erg goed geholpen. Ben nu eindelijk blij met de kleur.
Ze bracht het op verschillende plekken aan en adviseerde zelf even op buiten in de spiegel te kijken.

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 11:40

DAAAAAARRRRR ISSIE DAN
Mijn mega order van beautybay.
Kwasten zijn van alie switches komen als mn huda beauty palette ook binnen is anders blijf ik bezig :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En weer eens een look, incl foundation want ja alles of niets natuurlijk. Mijn huid is echt ff huilen op het moment. (Al zullen jullie wel vinden dat ik overdrijf :') ) Op mn lippen gelijk celebrity skin gedaan en ik ben helemaal verliefd, ik had hem al als liquid maar nu ook als bullet. Ik denk dat hij teddy wel van zijn plek heeft gestoten :D hij is zo gaaf.

Afbeelding
Naakt

Afbeelding
Full face

Voor de oplettende kijker ik mis idd heel veel wimpers, ongelukje met extensions gehad en t is nog druk aan t groeien -O-

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 11:42

Oehhh lekkere bestelling Kelly! En die kwasten heb ik ook, niet wauw, maar wel fijn voor blush enzo.

Veseosunce
Berichten: 4668
Geregistreerd: 30-07-05

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 11:44

Oh my god. :D Wat een lekkere bestelling ben benieuwd naar je Violet Voss palette!

Niniane

Berichten: 6437
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 11:51

Oeh ben benieuwd wat je van de Violet Voss vindt! Lees daar altijd heel gemengde dingen over.

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 12:07

Oh my wat een bestelling <3 Ik heb laatst ook een preview over VV gelezen wat niet top was. Dus ben ook benieuwd!

Jamie, denk dat ik je shaping op je wang/jukbeen net iets te donker vind, iets meer kleur zou ik mooier vinden.

Ik ben dus totaal niet onder de indruk van revolution, was laatst weer in de Etos, dacht, doe eens een swatch, maar dat was echt ruk. Qua pigment kun je dan beter voor Sleek gaan, als je wat in het goedkopere segment wil zitten. Maar beter even doorsparen voor Morphe, in verhouding net zo duur als revolution maar vele malen beter :)

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:38

Ga hem morgen gebruiken maar van wat ik voelde echt boter zacht en veel pigment, nog zachter dan mn kat von d. Ik ga niet meer op reviews af, ben daardoor zo vaak de mist in gegaan. Huda krijgt ook slechte reviews omdat die glitters moeilijk eruit komen met een kwast maar pak een sponsapplicator en je bent er :')

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:50

Wauw wat een bestelling Friemel, echt heel erg gaaf :j ben benieuwd naar nog meer looks. Celebrity skin staat je echt super :)

llora
Berichten: 1302
Geregistreerd: 05-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 14:24

Wauw leuke bestelling friemel. Knappe look ook. Vandaag met het naked chocolate pallet gewerkt. Heb foto's getrokken met een spiegeltje. Hopelijk nu al iets beter. Hierdoor viel mij wel mijn donkere kringen op onder mijn ogen. Had er wel conceler op maar blijkbaar dekt die precies toch niet goed genoeg.
En ik blijf problemen hebben met het blenden.


Afbeelding
Afbeelding

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 17:57

llora schreef:
Ik kan hier evt wel even voor je in de da drogist kijken van de week?


Moest je dat zien zitten mag dat altijd. Dan betaal ik je het pallet en de verzendkosten . Ik woon wel in België. Wil de pallet zo graag hebben

Mijn twee andere pallets zijn onderweg yeah. Ben alleen de hele dag gaan werken. Hopelijk geven ze het af bij de buren en anders zal het voor morgen zijn op he postkantoor zelf[/quote]

Helaas ook hier is hij er al uit. Ik heb hem paar maand terug via marktplaats gekocht. Misschien is dat een optie voor je?

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 19:13

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Paar kleuren 1 Swipe :D

Kan niet wachten om ermee te spelen!

Niniane

Berichten: 6437
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 19:25

Die kleuren zijn wel echt heerlijk. :~ Van de kleurselectie valt in ieder geval geen opmerking te maken. :))

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 19:43

Mooi friemel!

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 20:41

Wat een prachtige kleuren friem <3
Kom maar op met die looks !

llora
Berichten: 1302
Geregistreerd: 05-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 12:44

Hey ik heb even jullie raad nodig. Ik heb binnenkort het communie feest en wilde oranje gebruiken als make up. Maar heb het vandaag geprobeerd maar heb het gevoel dat die kleur niet echt iets voor mij is. Ook graag misschien nog tips hoe ik het het beste kan aanbrengen. Want het lukt mij steeds nog niet goed. En de volgende vraag ik gebruik conceler onder mijn ogen maar zie nog steeds mijn donkere kringen er doorkomen en is mijn foundation goed voor mijne? Ben hier totaal een leek in. Alvast bedankt.

Afbeelding
Afbeelding

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 12:54

Het licht is nog niet gunstig genoeg om je look goed te zien om eerlijk te zijn dus ik durf er zo niet over te oordelen.

Ik ben voor het eerst voor een hint van rood gegaan met roze, heel voorzichtig nog omdat ik bang was voor huil ogen maar moet zeggen t valt mee. Volgende keer wat heftiger opbouwen.


Afbeelding

llora
Berichten: 1302
Geregistreerd: 05-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 13:47

_Friemel schreef:
Het licht is nog niet gunstig genoeg om je look goed te zien om eerlijk te zijn dus ik durf er zo niet over te oordelen.

Ik ben voor het eerst voor een hint van rood gegaan met roze, heel voorzichtig nog omdat ik bang was voor huil ogen maar moet zeggen t valt mee. Volgende keer wat heftiger opbouwen.


[ [url=m/QvmaIi.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hoop nu beter. Ben recht aan het raam gaan zitten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook de dochter haar ogen gedaan voor de dansshow vandaag. Moest groenachtig zijn.


Afbeelding

Afbeelding

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 14:20

Even uit m'n meeleeshoekje llora, maar ik vraag me af of matte oogschaduws je niet beter zouden staan. Dat geeft je gezicht misschien een zachtere uitstraling. Ook zou je kunnen kijken of je je wenkbrauwen wat sprekender kunt maken. Die van jou zijn vrij licht en onopvallend, terwijl wenkbrauwen juist heel veel voor een gezicht kunnen doen.

Qua kleurencombinatie op je ogen is iets met lichtroze en lichtgrijs een misschien een mooie optie?

llora
Berichten: 1302
Geregistreerd: 05-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 14:45

Mavelle schreef:
Even uit m'n meeleeshoekje llora, maar ik vraag me af of matte oogschaduws je niet beter zouden staan. Dat geeft je gezicht misschien een zachtere uitstraling. Ook zou je kunnen kijken of je je wenkbrauwen wat sprekender kunt maken. Die van jou zijn vrij licht en onopvallend, terwijl wenkbrauwen juist heel veel voor een gezicht kunnen doen.

Qua kleurencombinatie op je ogen is iets met lichtroze en lichtgrijs een misschien een mooie optie?



Lichtroze en licht grijze kan ik altijd is proberen. Had nu oranje geprobeerd omdat ik dan een kleedje aandoe met oranje tinten. Wenkbrauwen worden van de week voor de eerste keer gedaan. Ben benieuwd