Fitbit wie doet er mee ?

Moderators: zonnebloem18, Duhelo

rocky_1995

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 20:53

Weet iemand misschien hoe ik de instellingen van het traplopen kan veranderen bij de charge hr?
Sinds een week schijn ik records aan trappen te lopen en ontvang ik de ene naar de andere badge. Zo schijn ik vandaag ruim 180 trappen gelopen te hebben. :roll:
De stappen ect registreert die prima. Alleen registreert die veel te veel trappen, terwijl ik op sommige momenten geen trap aangeraakt heb. Hoe kan in dit oplossen?

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 07:29

Misschien even een stomme vraag maar mijn fitbit flex 2 geeft (vooral) 's avonds/'s nachts/'s ochtends 1 wit lampje.dit is andere dan eat van mijn stappenteller. Op internet kan ii niets vinden. Heeft een van jullie een idee wat dit is?

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 11:14

Weet iemand misschien hoe je je fitbit 'leeg' kan maken? Ik wil hem verkopen namelijk. :=

------------------------------

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 17:59

Ik bedacht me vanmiddag iets. Misschien is het heel stom. Maar heeft iemand anders hier ook een fitbit flex2 ? Iedereen krijgt er natuurlijo twee banden bij waarvan je er 1 eigenlijk niet gebruikt omdat deze te groot/te klein is. Misschien kunnen we banden uitwisselen.

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 11:31

Joepie! Mn telefoon was gejat en op mijn tijdelijke zat geen bluetooth. Fitbit even in de kast gelegd en sinds deze week weer opgepakt! Ik heb hem gemist!

Iemand ervaring met fitstar? Het trainingsprogramma van fitbit? Zag geen hele bijzondere oefeningen, klopt dat?

Vetra................ In loving memory
Urban............... In loving memory

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 11:33

rocky_1995 schreef:
Weet iemand misschien hoe ik de instellingen van het traplopen kan veranderen bij de charge hr?
Sinds een week schijn ik records aan trappen te lopen en ontvang ik de ene naar de andere badge. Zo schijn ik vandaag ruim 180 trappen gelopen te hebben. :roll:
De stappen ect registreert die prima. Alleen registreert die veel te veel trappen, terwijl ik op sommige momenten geen trap aangeraakt heb. Hoe kan in dit oplossen?

Volgens mij registeert ie dat door hoogte verschillen. Als ik m'n paard longeer in een bak met kuilen en heuvels (nog niet gesleept) dan heb ik ook mega veel trappen gelopen. Volgens mij is dat niet aan te passen

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 11:36

Meliaforever schreef:
Weet iemand misschien hoe je je fitbit 'leeg' kan maken? Ik wil hem verkopen namelijk. :=

Volgens mij wordt dat automatisch gedaan als de fitbit aan een ander account wordt gekoppeld.
De gegevens van mijn eerste fitbit zie ik nog staan onder hetzelfde account, dus vandaar dat ik denk dattie daarmee koppelt