Fitbit wie doet er mee ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
viphorse

Berichten: 1506
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-17 19:48

Uhm domme vraag maar wat moet ik met de lijst doen die ik toegestuurd heb gekregen ..... :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 18:08

Seni schreef:
[naam]: SleepCycle meet het via je telefoon denk ik? Dus dan moet je telefoon bij je in de buurt zijn?

Ja, die moet op je nachtkastje of naast je kussen liggen!

KimD

Berichten: 20413
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 19:41

viphorse schreef:
Uhm domme vraag maar wat moet ik met de lijst doen die ik toegestuurd heb gekregen ..... :o


Iedereen toevoegen bij "Add friends". :D

_kimm

Berichten: 1788
Geregistreerd: 27-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 19:53

KimD schreef:
viphorse schreef:
Uhm domme vraag maar wat moet ik met de lijst doen die ik toegestuurd heb gekregen ..... :o


Iedereen toevoegen bij "Add friends". :D


Mag ik de lijst ook?

Mandy92
Berichten: 1564
Geregistreerd: 01-08-05
Woonplaats: Haarlem

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 13:22

Ik heb de fitbit charge 2 besteld! Mag ik misschien ook de lijst? :)

x_Elise

Berichten: 1999
Geregistreerd: 23-03-06

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 17:37

Ik moet een nieuwe fitbit want van de oude is het bandje gesneuveld. Nu wil ik de limited edition charge 2 bestellen maar ik vind het bandje niet mooi. Hebben jullie tips waar ik (goede) andere bandjes kan bestellen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 17:43

x_Elise schreef:
Ik moet een nieuwe fitbit want van de oude is het bandje gesneuveld. Nu wil ik de limited edition charge 2 bestellen maar ik vind het bandje niet mooi. Hebben jullie tips waar ik (goede) andere bandjes kan bestellen?

Ik zou eerst even een mailtje sturen naar de klantenservice van Fitbit. Bij mij liet het bandje van de Charge HR los van het klokje maar hij deed het nog wel gewoon. Kon toen kiezen tussen kosteloos een volledig nieuwe Charge HR of 30% korting op een ander model. Ben voor het laatste gegaan en had daardoor flink korting op de Charge 2.

x_Elise

Berichten: 1999
Geregistreerd: 23-03-06

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 18:16

Hmm interessant!
Maar dan blijft mijn vraag nogsteeds hetzelfde hihi.

Anoniem

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 18:36

Ik heb bij Aliexpress een bruin bandje besteld die ik persoonlijk heel fijn vind! Het stikt daar van de (goedkope) bandjes. Anders bij bol.com en coolblue ook een aantal opties, maar die zijn wel wat duurder.

Mandy92
Berichten: 1564
Geregistreerd: 01-08-05
Woonplaats: Haarlem

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 22:16

Nou de Fitbit is binnen! Hij is echt kleiner dan ik dacht, dus dat is echt meegevallen. Nu aan de lader, ben heel benieuwd morgen bij het dragen!

xFioon

Berichten: 4898
Geregistreerd: 15-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 23:06

viphorse schreef:
Uhm domme vraag maar wat moet ik met de lijst doen die ik toegestuurd heb gekregen ..... :o

Is de lijst al vol of mag ik er nog bij? :D

jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 07:02

Weet niet wie de lijst heeft maar stuur m ook maar door naar mij, dan kan ik de rest even toevoegen :)

Mandy92
Berichten: 1564
Geregistreerd: 01-08-05
Woonplaats: Haarlem

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 12:28

Vraagje :). Op de fitbit kan je handmatig Run aanzetten. Kan je daar ook bike of workout op zetten? Zodat je dat handmatig kan aanzetten?

V_eraa

Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 12:34

Mandy92 schreef:
Vraagje :). Op de fitbit kan je handmatig Run aanzetten. Kan je daar ook bike of workout op zetten? Zodat je dat handmatig kan aanzetten?


Jaa dat kan :) Bij account en dan op Charge 2 klikken en dan Exercise shortcuts

Mandy92
Berichten: 1564
Geregistreerd: 01-08-05
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 12:43

[quote="V_eraa"Jaa dat kan :) Bij account en dan op Charge 2 klikken en dan Exercise shortcuts[/quote]


Thanks, ik zie het idd staan. Maar hoe selecteer ik ze? Zodat ze op de fitbit te zien zijn? Ik zie bij Run, Bike en Interval een pijltje achteraan staan

V_eraa

Berichten: 1102
Geregistreerd: 26-02-08
Woonplaats: Zeeland

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 12:44

@mandy92 op het plusje rechtsboven

Mandy92
Berichten: 1564
Geregistreerd: 01-08-05
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 12:46

Hmm, volgens mij doe ik iets niet goed. Want ik zi op het horloge nog steeds alleen run staan haha

Edit; kom er nu achter dat ik gewoon harder op het scherm moet tikken :+ Moet er best hard op tikken ...

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 00:26

Ja volgens mij is hij voornamelijk gevoelig voor de "dreun" van het "klikken" dan dat je vinger het scherm raakt. Het werkt bij mij namelijk ook als ik met mijn wijsvinger klopjes geef op het bandje. Dan wisselt die ook van scherm zegmaar. :))

jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 07:29

Heeft iemand enig idee waarom gisternacht m'n slaap volgens die stages wordt weergegeven en vandaag ineens weer op de oude/normale manier?

Ik helemaal blij gister dat ik ook die nieuwe versie had, was de pret vandaag al weer over! Haha

Afbeelding

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 07:37

Apart. Ik heb hem sinds gister ook in stages en vannacht ook gewoon...

_kimm

Berichten: 1788
Geregistreerd: 27-02-11

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 10:27

Ik heb hem helaas nog op De oude manier. Weet iemand of de nieuwe weergave voor elke fitbit komt of alleen voor bepaalde modellen?

S_a_f_a_r_i
Berichten: 702
Geregistreerd: 05-05-05
Woonplaats: Nieuwe Pekela

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 14:09

Wat raden jullie aan? Ik wil graag een fitbit aanschaffen. Nu doe ik geen bijzondere sporten maar toch als motivatie.
En ik neem niet altijd mijn telefoon mee bij het sporten/wandelen.

Nu twijfel ik tussen de Charge 2 en de Alta HR.

Het grootte verschil is wel de afmeting en wat minder functies toch? Het is mijn eerste fitbit.
Hoor graag jullie ervaring

florence123

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 15:14

Hallo,

hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik ben op zoek naar een fitbit die ik zowel in het dagelijks leven kan gebruiken (slaapmeten, stappenteller, kcal, hartslag) als ter ondersteuning van mijn looptraining (dus aantal gelopen km's, snelheid/km). Iemand tips?

Liefst ook nog wat modieus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 23:20

Ik zou ook graag de lijst ontvangen. Niet heel actief hier in het topic, maar wel heel actief met m'n Fitbit.
Na de Fitbit HR nu de charge 2.

Vindt de nieuwe slaapfunctie fascinerend

@_Kimm beetje late reactie , maar jouw stappen op zondagochtend : ben je misschien zaterdag wat laat naar bed gegaan? na 12 uur snachts dus ?

J0anieke

Berichten: 4872
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 13:31

Hoi! Mag ik meepraten? :) Het topic is helaas niet heel erg actief meer (?), maar ik hoop dat er nog wat fanatiekelingen zijn... :D
Mijn goedkope sporthorloge was aan vervanging toe, dus heb ik gister maar de Charge 2 aangeschaft! Heb de plum (paars) en vind m nu al geweldig!
Ook besloten om meer te gaan sporten en deze week voor het eerst de sportschool in geweest.. Ben benieuwd hoelang ik dit ga volhouden.. :o