Fitbit wie doet er mee ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SMDR93

Berichten: 426
Geregistreerd: 17-01-15

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 19:41

Na lang twijfelen heb ik dan ook eindelijk een Fitbit Charge 2 aangeschaft!

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 22:21

Hier ook sinds gisteren een Fitbit charge 2 hr :D Ben alles nog een beetje aan het uitzoeken, hoe werkt dat battelen met vriendjes? Want die heb ik nog niet :+
Ben er tot nu toe wel echt heel blij mee, hij houdt alles goed bij

SMDR93

Berichten: 426
Geregistreerd: 17-01-15

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 11:38

Ik krijg de notificaties niet binnen op mijn fitbit charge 2. Heb de instellingen goed staan volgens mij.
Wat doe ik verkeerd?

Anoniem

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 15:23

Heb je wel je bluetooth op je telefoon constant aanstaan en verbonden met je horloge? Anders krijg je alsnog geen notificaties binnen.

SMDR93

Berichten: 426
Geregistreerd: 17-01-15

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 15:59

Het is ondertussen gelukt. Had een aantal instellingen op de telefoon niet goed staan

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 19:04

Wie voegt de mensen toe bij de challenge's? Ik wil ook graag meedoen en meer vrienden maken :+ Alhoewel later is misschien beter want ik heb mezelf soort van opgesloten in mn kamer voor school dus veel lopen op 11 m2 wordt t niet :+

Inmiddels een paar dagen de charge 2, ben wel erg blij dat ik zo specifiek naar een maat S heb gezocht! L had me nooit gepast. Wilde hem eigenlijk graag voor om mijn linker arm (ben zelf rechts handig) maar omdat hij dus niet plat ligt ligt hij links niet helemaal goed, te veel op mijn bot ofzo zit niet heel lekker. Maar om mijn rechter arm zit hij dus wel heel goed!
Nu nog even rond zoeken op Ali dat ik zeker weet dat ik dat ik een bandje met maat S krijg.

Wel vervelend dat ik hem alleen met mn telefoon gesynchroniseerd krijg en niet met mijn laptop (windows 10). Zowel niet met bluetooth als met gewoon aan de lader.

Mandy92
Berichten: 1564
Geregistreerd: 01-08-05
Woonplaats: Haarlem

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 19:16


ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 19:26

Dat is de 'normale' inderdaad, heb ik ook. 1 tip, bij Decathlon issie 130,99. Online duurt het wel een dag of 4 met bezorgen omdat het nu nog uit het magazijn in Duitsland komt, of even naar de winkel, Arena heeft ze meestal wel op voorraad geloof ik.

Mandy92
Berichten: 1564
Geregistreerd: 01-08-05
Woonplaats: Haarlem

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 19:38

Dankjewel voor de tip! Geen probleem dat het wat langer duurt, ik ging alleen naar bol.com omdat het zo lekker makkelijk is haha

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 19:44

Ik heb hem tweedehands gehaald omdat ik 160 euro echt te duur vond (bij decathlon had ik ze nog niet eens gezien). Geduld gehad en kon hem uiteindelijk voor 100 euro bij iemand ophalen die hem 2 maanden had en amper had gebruikt omdat ze er niet aan kon wennen. Bon kreeg ik erbij.
Prijzen dalen nu ook tweedehands want maand of 4 terug was t makkelijk nog 120. Je moet het alleen wel net treffen natuurlijk.

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 20:08

Decathlon is momenteel de goedkoopste als je hem nieuw wilt kopen, in de winkel vliegt maat s telkens eruit, maar online gewoon nog verkrijgbaar. Ik twijfelde eerst ook vanwege de prijs, maar ik ben zo blij dat ik m toch gekocht heb.

KimD

Berichten: 20417
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 20:23

Bij bol.com was hij €115,-! Tijdens het afrekenen ging er best veel.geld vanaf. :D

xFioon

Berichten: 4898
Geregistreerd: 15-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 20:32

viphorse schreef:
[ [url=m/LyYqTZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eQn51y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jH7jsH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn bandjes en beschermfolie van Ali

Kon je die kiezen in maten? Zo ja, heb je voor mij een linkje van die roze? :)

Ik heb nu 4 maanden de charge hr 2, en merk nog steeds dat het wel echt motiveert!
Ik heb 2 weken terug het grijze leren bandje van Fitbit gekocht, en die zit wel echt fijn!

liefsmarleen

Berichten: 1149
Geregistreerd: 27-12-11
Woonplaats: Tilburg

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 20:40

Ik ben ook wel benieuwd of er iets van een lijst is ofzo met email adressen voor mensen toe te voegen

KimD

Berichten: 20417
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 22:08

Misschien moeten we eens een lijst opstellen met emailadres, bokt naam en echte naam. Die bijvoorbeeld per PB kan worden doorgestuurd.

Echt een teamcaptain is er niet, maar ik word altijd lief uitgenodigd voor de Hustle en de Warrior. :j

Dus diegene die dat doet Thanks! _O_

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 22:21

Vind t jammer dat het per mail moet want ik heb mijn 'serieuze' mail adres gebruikt en die heb ik liever niet openbaar op bokt O:) Maar een lijst via pb lijkt me prima!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 22:23

Ik doe dus echt helemaal niks meer met mijn fitbit :') 2 maanden gedragen ofzo.. :') Denk dat ik hem maar ga verkopen.

liefsmarleen

Berichten: 1149
Geregistreerd: 27-12-11
Woonplaats: Tilburg

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 22:31

De meest recente lijst is nu bij laraxXxemma !

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 22:42

Ik wil ook wel graag bij de lijst dan :D Heb ook mijn 'goede' email gebruikt..

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 23:35

Stuur ik hem door naar jou Santigo_!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 01:47

Santigo_ schreef:
Decathlon is momenteel de goedkoopste als je hem nieuw wilt kopen, in de winkel vliegt maat s telkens eruit, maar online gewoon nog verkrijgbaar. Ik twijfelde eerst ook vanwege de prijs, maar ik ben zo blij dat ik m toch gekocht heb.

Mocht je wel een maatje L te pakken kunnen krijgen, via Aliexpress kan je heel makkelijk bandjes bestellen die wel gewoon verstelbaar zijn van XS tot XL (getest). Dus staar je daar niet blind op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 01:49

Bij mij is het emmawesseling@hotmail.nl - Emmaa_ - [naam]/Em. Gebruik dat mailadres niet meer dus maakt niet zo veel uit :))

KimD

Berichten: 20417
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 08:11

Dreamy schreef:
Ik doe dus echt helemaal niks meer met mijn fitbit :') 2 maanden gedragen ofzo.. :') Denk dat ik hem maar ga verkopen.


Gewoon om je pols doen! :D

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 08:55

Emmaa_ schreef:
Santigo_ schreef:
Decathlon is momenteel de goedkoopste als je hem nieuw wilt kopen, in de winkel vliegt maat s telkens eruit, maar online gewoon nog verkrijgbaar. Ik twijfelde eerst ook vanwege de prijs, maar ik ben zo blij dat ik m toch gekocht heb.

Mocht je wel een maatje L te pakken kunnen krijgen, via Aliexpress kan je heel makkelijk bandjes bestellen die wel gewoon verstelbaar zijn van XS tot XL (getest). Dus staar je daar niet blind op.


Dat is ook precies wat ik gedaan heb :D moet alleen mijn bandjes nog daadwerkelijk bestellen in maat s :')

JoT

Berichten: 4010
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 09:40

liefsmarleen schreef:
De meest recente lijst is nu bij laraxXxemma !



Ik ken al een aantal mensen, maar meer is altijd welkom :) De challenges zijn echt leuk om te doen!