Microblading wenkbrauwen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 10:14

magli schreef:
@Nathalie; is er ook een verschil in het vervagen per huidskleur? Vb eerder mensen met rood haar en wittere huid? Of is het enkel de mate van droogte-vettigheid van de huid die verschil maakt?



Het heeft meer te maken met de huid zelf. Met een vette huid omgeving wenkbrauwen is deze techniek zinloos. Dat pakt gewoon niet.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 10:16

MarjanB schreef:
Vraagje :) Ik heb weinig wenkbrauw en de huid eromheen is ook altijd geïrriteerd, ik moet ze echt eerst camoufleren en dan doe ik met poeder bijwerken. Zou het microblading het rode ook een deel wegwerken of zou het helemaal niet verstandig zijn?


Ik persoonlijk werk niet met deze techniek op een geïrriteerde huid.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 10:30

Sorro schreef:
Heeft iemand ook ervaring met pmu/microblading en littekens?

Ik heb door de bovenkant van mijn rechter wenkbrauw een litteken. Door epileren en bijtekenen kan ik er wel redelijk mee omgaan maar hierdoor is de vorm van deze wenkbrauw wel compleet anders.
Ook ben ik het na jaren van tekenen best wel beu en zou het fijn zijn hier niet iedere ochtend tijd voor te moeten maken.

Ik ben best benieuwd of er mensen zijn met ervaring op dit gebied


Als het litteken goed genezen is en plat dan kan het.

Deze had ook een litteken in haar wenkbrauw dit is de eerste behandeling

Afbeelding

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 10:42

Tink89 schreef:
_Friemel schreef:
Vet houden, net zoals bij tattoos, ik ga hier dan ook bepanthen gebruiken straks. Ik mag in maart (13de) om 15.00.

Ik ga bij:

[ [url=m/1xA2qR.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/caIGjS.png]Afbeelding[/url] ]

Ik heb er heel veel zin in, ben dat tekenen zoooooo zat. Ben nu alleen m'n wenkbrauwen aan het laten groeien ik zie er niet uit man :')


Ik vind de wenkbrauwen op deze foto's echt heel onnatuurlijk, zeker de verticale haartjes aan de binnenkant. Hoop dat die van jou mooier worden!


Ze zijn wel heel mooi gezet hoor. De kleur neemt nog 30 tot 40 procent af. De strokes zakken nog wat uit dan blend het wel mooi met de natuurlijke wenkbrauw hoor.

Bij mij is geen wenkbrauw resultaat hetzelfde. Als mensen binnen komen en zeggen ik wil die wenkbrauwen dan zeg ik gelijk dat gaat niet lukken.

Wenkbrauwen zijn persoonlijk. Afhankelijk van je gezicht je schedel en de stand van de natuurlijke haartjes. Er is een basis techniek en die pas je per klant aan op de natuurlijke wenkbrauw.

Soms worden natuurlijke wenkbrauwen wel degelijk deels verwijderd omdat ze gewoon van nature Schots en scheef zijn. Het doel is symmetrie.

_Nelleke_

Berichten: 8067
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 10:49

Misschien een gekke vraag maar als je het niet laat bijwerken na een jaar, vervaagt het uiteindelijk dan volledig of blijft er altijd een restkleur zitten?

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 13:07

Pigmenten verdwijnen uiteindelijk. De pigmenten vervagen door oa zonlicht en celvernieuwing.
Maar het veranderd uiteindelijk wel van kleur. De kleur bruin bestaat uit meerdere kleuren. Een geel tint verdwijnt eerder uit de huid als een rood of blauw tint. Dus het verdwijnt niet in 1 keer

MarjanB

Berichten: 16548
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 14:39

__Nathalie__ schreef:
MarjanB schreef:
Vraagje :) Ik heb weinig wenkbrauw en de huid eromheen is ook altijd geïrriteerd, ik moet ze echt eerst camoufleren en dan doe ik met poeder bijwerken. Zou het microblading het rode ook een deel wegwerken of zou het helemaal niet verstandig zijn?


Ik persoonlijk werk niet met deze techniek op een geïrriteerde huid.


Ik weet niet of het geïrriteerd is of dat ik gewoon een gevoelig huidje heb. Vriend hoeft maar iets stoppels te hebben en ik ben rood :')

Dit is m'n wenkbrauw waar ook een litteken door loopt, heb amper haren en dit is ingetekend. Weet niet of jij er dan wat mee zou kunnen?
Afbeelding

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 21:45

Dat is lastig te zeggen dan zou je even een scherpe foto zonder make up moeten maken. Als je huid doorgaans ok is is het geen probleem ( tenzij je een vette huid hebt) Als je standaard huid problemen hebt rond je wenkbrauwen zou ik er niet aan beginnen.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 21:54

Weet iemand een echt goed adres in de buurt van Hilversum? Mijn wenkbrauwen zijn zo'n 10 jaar geleden gedaan en zijn nu een hele vreemde kleur. Bovendien heb ik heel weinig blonde haartjes....
Ik wil dus graag weer wenkbrauwen!!! maar wel echte mooie!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 22:01

Margee schreef:
Weet iemand een echt goed adres in de buurt van Hilversum? Mijn wenkbrauwen zijn zo'n 10 jaar geleden gedaan en zijn nu een hele vreemde kleur. Bovendien heb ik heel weinig blonde haartjes....
Ik wil dus graag weer wenkbrauwen!!! maar wel echte mooie!


Ik zou niet kijken naar de afstand maar naar wat je mooi vind.

Ik zit zelf ik elburg redelijk centraal en krijg klanten uit heel Nederland. ( terwijl ik nog maar sinds okt 2016 dit werk doe) De verste rijden tussen de 160 en 170 km enkele reis.

Een salon moet je aanspreken. Het portfolio moet met je smaak overeen komen en ze moeten op veiligtattoeëren.nl vermeld staan anders zijn ze niet ggd gekeurd.

Suzanne F.

Berichten: 49396
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 12:51

Ik ga altijd naar Almere, naar Hulscher Cosmetics.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 16:27

ik ga in maart voor de eerste keer! ik ga naar salon Elinaz in Amsterdam.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik zie echt heel veel mooie dingen voorbij komen bij haar. Heb wel 3 kwart jaar moeten wachten voor ze plek had maar ach .

Ben heel benieuwd of t zeer doet?

Kimbers

Berichten: 5107
Geregistreerd: 04-02-05

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 16:46

Het is iig niet pijnloos. Maar prima te doen hoor.

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 16:48

Ik vond de strokes niet aangenaam, die voelden echt alsof ze een sneetje zetten. De schaduw vond ik daarentegen niet pijnlijk.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 17:00

ben heel benieuwd.

hadden jullie na 4 weken ook de vervolg behandeling ? of zat daar langer/korter tussen?

zouden jullie je wenkbrauwen van te voren nog verven, of juist niks aan doen?

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 17:46

Hier houdt ze 4-6 weken aan, in mijn agenda kwam het perfect uit na 5 weken dus heb dan mijn vervolgafspraak ingepland staan. Ik zou denk ik niet verven, maar dat is persoonlijk, als je ze achteraf ook wil blijven verven is dat misschien net weer wel handig om de kleur te weten?

De mijne zijn bijna een week geleden gezet en volop aan het genezen, ze worden er zo even niet mooier op :'). Kan niet wachten totdat ze over een week volledig genezen zijn!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 20:18

Ik ga eind februari.
Heeft iemand voor mij misschien voorbeeldfoto's (van zichzelf via PB?) van blonde wenkbrauwen?
Die ik hier zie en op internet zijn redelijk donker en ook best wel breed.
Voorbeeldfoto's zijn ook van met dames met van die super wimpers!!! Mooi hoor! maar realistisch?

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 22:54

Ik ben blond, maar dan moet je nog even een maandje wachten :)) het meisje waar ik heen gaat had aantal blonde voorbeelden en wat ik nog belangrijker vind, van BEIDE wenkbrauwen, meeste alleen 1 wenkbrauw.. ik vraag me dan altijd af zijn ze wel recht?

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 07:42

_Friemel schreef:
Ik ben blond, maar dan moet je nog even een maandje wachten :)) het meisje waar ik heen gaat had aantal blonde voorbeelden en wat ik nog belangrijker vind, van BEIDE wenkbrauwen, meeste alleen 1 wenkbrauw.. ik vraag me dan altijd af zijn ze wel recht?


Die foto's mogen ook hoor!!! :D

Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 08:51

Ik ben ook benieuwd naar de blonde wenkbrauwfoto's want ik ben ook aan het overwegen om het te laten doen. Ik heb redelijke lichte wenkbrauwen en die van mij zie je maar tot de helft, met een potlood teken ik zeg maar het laatste stukje.

KMF

Berichten: 480
Geregistreerd: 30-09-08

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 13:13

Ze mengen toch exact de kleur die jullie samen bepalen? (zelfde voor de vorm) Hoeft niet de kleur van je eigen haren te zijn. Ik ga dit jaar weer voor een touch up en ga iets donkerder denk ik...

Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 15:11

aha, wist ik niet. Maar als ze net gedaan zijn zullen ze nog lichter worden lijkt mij dus dan is het nog moeilijk te bepalen.

Vera96

Berichten: 2168
Geregistreerd: 15-02-08

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-17 16:00

Ik vond het geen pijn doen, maar ik had dan ook een verdovende zalf.
Het is nu een week geleden en ze zijn behoorlijk weggevallen. Dat kan normaal zijn (komen ze later weer meer terug) maar de vorige keer betekende het voor mij dat ze compleet weg gingen. Ben bang voor weer hetzelfde en dan kap ik er wel mee.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 16:08

Vera96 schreef:
Ik vond het geen pijn doen, maar ik had dan ook een verdovende zalf.
Het is nu een week geleden en ze zijn behoorlijk weggevallen. Dat kan normaal zijn (komen ze later weer meer terug) maar de vorige keer betekende het voor mij dat ze compleet weg gingen. Ben bang voor weer hetzelfde en dan kap ik er wel mee.


dat betekend dat het gewoon niet pakt bij jou dus? dat hoor je bij mensen met tattoos ook wel eens toch?

hoe ziet het er de dagen erna uit? kan ik het vergelijken met een tattoo? al moet ik zeggen dat ik daar nog nooit een korstje op heb gekregen. Maar ik ga de week erna gelijk weekend met de familie weg, niet dat ik flink voorlul loop haha

Vera96

Berichten: 2168
Geregistreerd: 15-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-17 16:30

Ja klopt, maar ik heb geen vette of extreem droge huid dus het is best apart.

Ik vond het de zelfde dag al gelijk mooi en niet overdreven! De kleur wordt nog ongeveer 60% lichter dus het is wel wat donkerder dan de bedoeling. Echt korstvorming ofzo heb ik beide keren niet gehad gelukkig. Nu moet ik wel zeggen dat waar ik ze laat doen ze het echt in twee keer doet, dus de eerste keer zet ze het nog niet mega vol waardoor het ook niet teveel opvalt.