Microblading wenkbrauwen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 09:29

Ben ook wel benieuwd naar de prijzen

magli

Berichten: 1853
Geregistreerd: 12-08-05
Woonplaats: Zuienkerke/Gent België

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 10:56

Bij mij id buurt zijn de prijzen geloof ik €350 incl bijwerking erna. Soms doen ze acties en dan is het €250 incl bijwerking. En dan natuurlijk is het om de zoveel tijd terug komen als de kleuren vervagen geloof ik.

Ben zelf al eeuwen ah twijfelen, ook vanwege de pijn.

Jildau

Berichten: 9429
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 11:01

Misschien is henna wenkbrauwen iets voor mensen die twijfelen door de prijs. Ben je voor ongeveer 20 euro klaar maar moet wel elke 6 weken opnieuw.

ApWi

Berichten: 254
Geregistreerd: 30-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 11:13

Ik volg even, had toevallig gister de vraag gesteld in makeup topic omdat ik het ook wil doen.

@ Bertbaley. Mooie wenkbrauwen!! Na hoe lang moet jij bijwerken?
En wordt de kleur na tijdje heel anders (rood/oranje achtig ipv bruin) of blijft het wel redelijk kleurvast tot je het bij moet werken?

Waar ik het wil doen kost het 450,- dat is hairstroke én shadow.
Alleen hairstroke óf shadow 395,-

Boras
Berichten: 9970
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 11:23

Wat als deze trend weer voorbij is en natuurlijk de nieuwe trend worit.

Verdwijnt het ingebrachte pigment ooit volledig en komen verwijderd wenkbrauw haartjes zeker terug?

Ik zou toch ook verder kijken dan deze trend. Die gaat zo weer voorbij en dan loop je met deze look voor schut, want het is nogal uitgesproken aanwezig in het gezicht.

Vera96

Berichten: 2168
Geregistreerd: 15-02-08

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-17 11:29

Het is noujuist totaal niet uitgesproken in het gezicht, dat vind ik het voordeel.

Ik had verdovende zalf dus amper pijn.

Boras
Berichten: 9970
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 11:38

Dat is maar net hoe het gedaan is.
Veel na foto's tonen een enerzijds versmalde, onnatuurlijk verlopende wenkbrauw die zwaar(der) is ingekleurd. De wenkbrauw springen eruit vergeleken met de voor foto.

Dat is natuurlijk, in meer of mindere mate, ook de bedoeling bij deze behandeling.

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 11:45

@Boras, verwijderde wenkbrauwharen? Mijn haren zitten er allemaal nog op hoor haha die halen ze niet weg :P !

@ApWi, ja ze vervagen altijd nog een heel deel, sorry ik weet even het goede woord er niet voor, niet vervagen maar de kleur neemt terug. Ik ga denk ik wel standaard 1x per jaar, maar ik doe er dan ook echt niets aan. Ik teken niet bij etc, daarvoor heb ik ze ook genomen want daar heb ik allemaal geen zin in :P .
Ik neem ze ook altijd standaard donkerder omdat de kleur zo terug valt, van mij mogen wenkbrauwen altijd wel een beetje 'knallen' in positieve zin uiteraard.

@Magli, pijn is goed te doen hoor ik doe het altijd zonder zalf en ik ben wel een beetje een pieperd dus als ik het kan......... :D kan jij het ook.

Bienotje

Berichten: 10889
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 12:44

Mijn interesse is gewekt, ik twijfel al een tijdje voor mijn wenkbrauwen. Ik vind het alleen lastig een keus te maken waar ik het zou willen laten doen. Overigens heb ik zelf wel aanwezige wenkbrauwen alleen staan haartjes verder uit elkaar. Geen idee of deze techniek dan ook geschik is of ze daar andere opties voor hebben.

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 13:10

Ik meld me ook! Een schoonheidsinstituut dat ik al een tijd volg op Facebook zocht modellen voor deze methode en de prijs is daardoor ook €170 ipv €350. En ik ben erbij! We hebben gisteren een fijn telefoongesprek gehad waarin alles overlopen werd qua opties en verloop en ik merk echt dat ze goed overleggen met jou als klant wat voor persoon je bent en welke wenkbrauwen bij je passen. Ik vind het zelf fantastisch om het zo te kunnen doen, mooie wenkbrauwen geven me altijd een goed gevoel maar ik sta elke ochtend om 5.20-5.30 op en dan ontbreekt de zin me vaak om ze met potlood bij te werken :+ . Daarnaast sport en zweet ik veel, dus dan zijn niet smeltende wenkbrauwen heel mooi meegenomen :D !

Mijn eerste afspraak staat 2 februari. Had net eergisteren wel zelf weer geëpileerd, dus hoop dat ze over 1,5 week weer wat gegroeid zijn zodat ze mooi kan zien hoe de vorm is en deze kan shapen. Mijn epileer-skills leiden namelijk nooit tot 2 bijna gelijke wenkbrauwen imo := . Ik vind het trouwens wel enorm spannend om te doen, maar kijk er wel naar uit :)

Ik heb ook aanwezige wenkbrauwen, maar wil de vorm mooier aflijnen en de ruimte tussen de haartjes beter gevuld hebben.

Kimbers

Berichten: 5111
Geregistreerd: 04-02-05

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 19:11

Hoe voorkom je korstjes dan? Degene bij wie ik het heb laten zetten vertelt dat dit er gewoon bij hoort. Heb wel een zalfje meegekregen destijds, maar dit voorkwam het niet .

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 21:49

Vet houden, net zoals bij tattoos, ik ga hier dan ook bepanthen gebruiken straks. Ik mag in maart (13de) om 15.00.

Ik ga bij:

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb er heel veel zin in, ben dat tekenen zoooooo zat. Ben nu alleen m'n wenkbrauwen aan het laten groeien ik zie er niet uit man :')

magli

Berichten: 1853
Geregistreerd: 12-08-05
Woonplaats: Zuienkerke/Gent België

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 12:11

@Friemel, ga je enkel microblading (fijne mesjes met de hand gedaan)doen of ook icm shadow techniek?

Ik wil het meer en meer haha. Wel een redelijk bedrag voor maar 1 jaar helaas..

Tink89
Berichten: 2987
Geregistreerd: 16-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 12:18

_Friemel schreef:
Vet houden, net zoals bij tattoos, ik ga hier dan ook bepanthen gebruiken straks. Ik mag in maart (13de) om 15.00.

Ik ga bij:

[ [url=m/1xA2qR.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/caIGjS.png]Afbeelding[/url] ]

Ik heb er heel veel zin in, ben dat tekenen zoooooo zat. Ben nu alleen m'n wenkbrauwen aan het laten groeien ik zie er niet uit man :')


Ik vind de wenkbrauwen op deze foto's echt heel onnatuurlijk, zeker de verticale haartjes aan de binnenkant. Hoop dat die van jou mooier worden!

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 12:33

Als t net gezet is is t allemaal nog heel hard :( het wordt 2 tinten zachter toch wel :j

T is idd duur maar dat zijn wenkbrauw potloden en epileren ook _O-

Ik ga alleen microblading doen.

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 12:39

Ze heeft ze heel strak gemaakt, dat maakt het onnatuurlijk. Maar is een kwestie van smaak.. ze kan ze vast ook minder strak zetten.

Sheran

Berichten: 17248
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 12:42

Ik ben hier ook naar aan het kijken, maar ik zie vooral ervaringen met wenkbrauwen 'opvullen'. Is het ook geschikt voor als je helemaal geen kleur in je wenkbrauwen hebt? Ik hoorde Geryon daar ook al over geloof ik. Mijn wenkbrauwen zijn gewoon zo lichtblond dat ze nog lichter zijn dan mijn huid. Wordt dat niet heel vreemd met microblading?

Ik kleur ze nu bij met de lichte brow filler van Catrice, dat werkt ook heel makkelijk en snel, mar het slijt er gedurende de dag wel af. Verven pakt niet bij mij.

Bienotje

Berichten: 10889
Geregistreerd: 09-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 12:43

Ine23 en Friemel, heel benieuwd naar jullie ervaringen en resultaten straks!

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 13:04

Geryon schreef:
Ze heeft ze heel strak gemaakt, dat maakt het onnatuurlijk. Maar is een kwestie van smaak.. ze kan ze vast ook minder strak zetten.

Dat wil ik niet, ik heb van mezelf hele wilde wenkbrauwen maar ik hou juist van dat strakke maar wel dat je je haartjes nog ziet. Overigens heb ik ze soms ook rete strak hoor, ik laat ze epileren met touw, geen haartje eromheen :')

Zal zo ff foto uploaden van m'n eigen wenkbrauwen :j

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 13:08

Sheran schreef:
Ik ben hier ook naar aan het kijken, maar ik zie vooral ervaringen met wenkbrauwen 'opvullen'. Is het ook geschikt voor als je helemaal geen kleur in je wenkbrauwen hebt? Ik hoorde Geryon daar ook al over geloof ik. Mijn wenkbrauwen zijn gewoon zo lichtblond dat ze nog lichter zijn dan mijn huid. Wordt dat niet heel vreemd met microblading?

Ik kleur ze nu bij met de lichte brow filler van Catrice, dat werkt ook heel makkelijk en snel, mar het slijt er gedurende de dag wel af. Verven pakt niet bij mij.


Er zijn een aantal dames die hetzelfde hebben en toch laten doen ik zou ff een paar goede mailen of ze er ervaring mee hebben :j

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 21:09

De mijne staan! Even slechte frontcam foto's met m'n iPhone genomen, het is nu nog erg donker maar wordt mooi warm bruin met een oranje tint in (kleur heette coconut brown, je ziet al wel redelijk aan het begin van mijn wenkbrauw). De kleur was echt super mooi als we hem op m'n huid deden, dus ben benieuwd hoe dit geneest. Heb hairstrokes en onderaan geschaduwd met uitloop naar boven toe.

Echte voor- en na foto's met goede belichting volgen nog via degene die ze gezet heeft, maar deze geven een beeld!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 10:54

Ze zijn vandaag alweer zoveel mooier dan gisteren! Kan niet wachten tot over 2-3 weken om te zien hoe ze worden wanneer ze genezen zijn. Op 5 weken heb ik m'n 2e afspraak.

Mensen die het ook al hebben laten doen: konden jullie ook niet stoppen met kijken naar je wenkbrauwen? :+

magli

Berichten: 1853
Geregistreerd: 12-08-05
Woonplaats: Zuienkerke/Gent België

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 11:36

Ben benieuwd naar foto's als het genezen is! Zien er nu al mooi uit :)

Sorro

Berichten: 1280
Geregistreerd: 19-04-04
Woonplaats: Schagerbrug

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 13:28

Heeft iemand ook ervaring met pmu/microblading en littekens?

Ik heb door de bovenkant van mijn rechter wenkbrauw een litteken. Door epileren en bijtekenen kan ik er wel redelijk mee omgaan maar hierdoor is de vorm van deze wenkbrauw wel compleet anders.
Ook ben ik het na jaren van tekenen best wel beu en zou het fijn zijn hier niet iedere ochtend tijd voor te moeten maken.

Ik ben best benieuwd of er mensen zijn met ervaring op dit gebied

Urona447
Berichten: 2818
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 13:40

Gaaf Ine23! Ben erg benieuwd hoe ze er over 1 week uitzien!