Microblading wenkbrauwen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vera96

Berichten: 2168
Geregistreerd: 15-02-08

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 20:30

Bij mij heeft het helaas totaal niet gepakt, baal er echt van.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 20:35

Oh dat is zonde! Waar heb je het laten doen?

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 22:19

Vera96 schreef:
Bij mij heeft het helaas totaal niet gepakt, baal er echt van.


Hier een week geleden door een machine gedaan ipv microblading en dat heeft ook niet gepakt.. :( Maar ik moet nog voor de nabehandeling. Mag toch hopen dat het gaat pakken, ben bij een hele dure gegaan (bijna 400) want ik vond haar resultaten bij blonde mensen het mooist van alle tientallen bedrijven die ik heb opgezocht. En het was ook prachtig geworden!

Anoniem

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 22:33

En als je nou onzichtbare wenkbrauwen hebt?
Dus zeer lichtblond?
Heb ik dus en als ik ze niet bijteken zie je ze niet.
Kan iemand daar iets over zeggen?

Laura_Zodine

Berichten: 599
Geregistreerd: 23-07-11

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 22:39

Als je van jezelf al redelijk dikke wenkbrauwen hebt, waarom zou je het dan doen? Ik zie op instagram soms zulke dikke wenkbrauwen getatoeëerd.. Vraag me af of die dat gaan laten weglaseren als dunne wenkbrauwen straks weer terug zijn..

Laura_Zodine

Berichten: 599
Geregistreerd: 23-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 22:39

Anoniem schreef:
En als je nou onzichtbare wenkbrauwen hebt?
Dus zeer lichtblond?
Heb ik dus en als ik ze niet bijteken zie je ze niet.
Kan iemand daar iets over zeggen?


Die kan je laten verven toch?

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 22:43

Anoniem schreef:
En als je nou onzichtbare wenkbrauwen hebt?
Dus zeer lichtblond?
Heb ik dus en als ik ze niet bijteken zie je ze niet.
Kan iemand daar iets over zeggen?


Dat heb ik ook. Het resultaat lijkt dan al gauw nep, een streepjespatroon omdat er geen gekleurde haartjes overheen zitten. Maar sommigen kunnen daar wel mooie wenkbrauwen van maken hoor! Zoals de mijne maar die is duuur. Het is alleen wel het mooiste als je je wenkbrauwen blijft verven.

Iris82

Berichten: 39862
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 22:46

Mijn moeder heeft gewoon geen wenkbrauwen meer. Dacht dat dit evt de oplossing zou zijn maar kennelijk ook niet dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 22:48

Laura_Zodine schreef:
Anoniem schreef:
En als je nou onzichtbare wenkbrauwen hebt?
Dus zeer lichtblond?
Heb ik dus en als ik ze niet bijteken zie je ze niet.
Kan iemand daar iets over zeggen?


Die kan je laten verven toch?


Ja dat wil ik gaan doen, was gewoon even benieuwd.

Aranel
Berichten: 20212
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 22:50

__Nathalie__ schreef:
Wat leuk om dit topic tegen te komen.

Ik zet zelf microblading in mijn salon kan het iedereen aanraden!

Bij deze een paar voorbeelden. Deze foto's zijn direct na de behandeling gemaakt. De kleur word nog tot 30% minder.


[ [url=m/LxzRt5.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/y8elxQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/IcSvRl.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Mm9nME.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben verliefd op dit vak

Hebben jullie voor en na foto's van jullie wenkbrauwen?


Wauwww jij zet ze netjes zeg!! En aan de tekst in de foto te zien zit je dicht bij mij in de buurt.
Wat kost het om bij jou mijn wenkbrauwen te laten doen? Ik heb het anderhalf jaar geleden ook laten doen maar dat is nu natuurlijk al wel wat vervaagd..

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 22:51

Iris82 schreef:
Mijn moeder heeft gewoon geen wenkbrauwen meer. Dacht dat dit evt de oplossing zou zijn maar kennelijk ook niet dus.


Jawel daar is pmu door middel van hairstrokes juist geschikt voor, zowel naald als mesje. De meeste kunnen daar alleen geen wenkbrouwen van maken die je niet kan onderscheiden van echte.

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 22:51

Ik vind ook dat Nathalie ze mooier zet dan gemiddeld van wat ik gezien heb!

Suzanne F.

Berichten: 49464
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 13:18

Iris82 schreef:
Mijn moeder heeft gewoon geen wenkbrauwen meer. Dacht dat dit evt de oplossing zou zijn maar kennelijk ook niet dus.


Jawel, dit is wel de oplossing. Alleen kan het gebeuren dat het meerdere keren (tot heel veel keren) gezet moet worden voordat het pakt. Bij mij pakt het pas redelijk sinds de laatste 3 keren. Ik ga elk half jaar en pas na een keer of 6 kan ik zeggen dat er redelijk wat blijft staan.

Iris82

Berichten: 39862
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 14:11

Oké, bedankt. :)

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 22:26

Pmu is niet voor iedereen geschikt.

Bijv een hele vette huid pakt heel slecht. Het vet in de huid duwt simpel gezegt het pigment weer naar buiten.

Ook met bepaalde ( huid ) ziektes is het geen goed idee.

Daarnaast is voor en nazorg 50% van het eindresultaat. Sommige salons geven hier geen info over waardoor het eindresultaat minder word. Bijv koffie drinken voor je behandeling is funest voor het pakken van de inkt. Ook korstjes na die tijd moeten voorkomen worden.

Microblading word minder diep gezet als met de machine. Het nadeel daarvan is dat het vaker herhaalt moet worden gemiddeld 1 keer per jaar tot om het jaar. Waar je met de machine om de 3 a 4 jaar zou kunnen gaan. Het is resultaat van microblading is alleen wel mooier. Hoe dieper het pigment hoe meer de strokes uitzakken in de huid dus hoe dikker de strokes worden. Daarnaast zijn de naaldjes op de Blade dunner als van de machine.

Ik ga dit jaar verder uitbreiden met ook de machine. Wat ik erg mooi vind ook is microblading gekombineerd met de machine voor schaduw effect. Zo kun je de plekjes zonder haar meer diepte geven.

Wanneer je lichte wenkbrauwen hebt en je zet daar een tattoo onder die donkerder is krijg je een lichte waas over je tattoo. Persoonlijk vind ik dat niet mooi. Ik adviseer die dan ook te verven.

Bedankt voor het compliment aranel :D

Kale mensen is het moeilijkste wat er is. En er zijn er idd maar weinig die dat echt heel mooi kunnen. Ik vind mezelf nog niet ervaren genoeg om helemaal kaal te doen dus ik doe dat ook nog niet.

Microblading strokes zijn in dat geval wel mooier als tattoo strokes

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:58

Dit is een kaal iemand.

Niet mijn werk maar ik vind het wel prachtig gezet. Dit is direct na de behandeling.

Afbeelding

Vanillia

Berichten: 7659
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 12:35

Wow Nathalie ik vind jouw voorbeelden echt heel mooi, beetje jammer dat je hier bijna 2 uur rijden enkele reis vandaan zit -O-

Boras
Berichten: 9970
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 12:55

Nummer 3 is de enige bij wie ik het mooi vind.

Niet omdat het bij de anderen niet mooi gedaan is, maar waar ik me altijd aan "stoor" zijn die gevulde (vet)walletjes die vaak tevoorschijn komen daar waar de wenkbrauwen naar de buitenkant toe smaller zijn gemaakt. Die komen door het epileren bloot te liggen. Lelijk en vooral onnatuurlijk. Je ziet duidelijk dat het verloop van de wenkbrauw onnatuurlijk is. En die vetjes maken de look er niet aantrekkelijker op. Dus hoewel velen achter zo een trend aanhobbelen, vind ik niet iedereen er op vooruitgaan.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 19:18

Ik snap wel wat je bedoeld. Maar dat ligt niet zozeer altijd aan het model. De 1 heeft dat nou eenmaal dikker als de ander. En niet iedereen is gezegend met een bos haar.

Wanneer mensen jaren en jaren overmatig hebben geëpileerd is er ook geen of weinig haar meer over om mee te werken.

Ik zeg altijd tegen klanten laat je wenkbrauwen maar groeien tot de behandeling want ieder haartje die kan blijven zitten is er 1.

Zelf ben ik niet van het compleet verbouwen. Ik zeg ook altijd bewust dat ik niet aan trends doe. Ik kijk altijd naar de natuurlijke wenkbrauwvorm en het gezicht. Ik zie het als een correctie. Perfectioneren. Niet compleet van model of hoogte veranderen.

Soms ontkom je er niet aan. Ik heb klanten gehad waarbij de ene wenkbrauw bijna een wenkbrauw hoger zit als de ander. Tja dan moet je toch wel wat meer corrigeren.

Zo heb ik ook een Turkse vrouw gehad die altijd boos werd genoemd en kleine kinderen waren altijd bang voor haar. Met kleine aanpassingen heb ik haar een zachtere opener blik kunnen geven. Het gaf haar een veel toegankelijkere uitstraling.

Maar ik snap best dat niet iedereen dit mooi vind. Ik vind het zelf wel altijd mooier als voor

viphorse

Berichten: 1516
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 20:17

Ik vind de voorbeelden altijd zo mooi maar heb het nu door 2 verschillende salons laten doen en bij beide ben ik niet tevreden . De eerste vervaagde steeds en was gewoon niet mooi ook gaten erin .
De eerste is met een machine gezet de tweede was hairstroke . Ook daar gaten erin en ene wenkbrauw hoger dan de ander.

Nu lijkt het mij niet moeilijk als je alleen vraagt om opvulling of te wel schaduwen ..... inmiddels heel wat euro's lichter en ik kleur mijn wenkbrauwen nu gewoon zelf in.

magli

Berichten: 1853
Geregistreerd: 12-08-05
Woonplaats: Zuienkerke/Gent België

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 15:09

@Nathalie; is er ook een verschil in het vervagen per huidskleur? Vb eerder mensen met rood haar en wittere huid? Of is het enkel de mate van droogte-vettigheid van de huid die verschil maakt?

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 15:16

Ik heb het ook al een aantal jaar, kan niet zonder :P (direct na behandeling)

Afbeelding

magli

Berichten: 1853
Geregistreerd: 12-08-05
Woonplaats: Zuienkerke/Gent België

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 15:51

Hoeveel was de prijs bij jou BertBaley?

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 08:53

Oef durf ik niet te zeggen moet je even op haar site kijken!

MarjanB

Berichten: 16577
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 09:24

Vraagje :) Ik heb weinig wenkbrauw en de huid eromheen is ook altijd geïrriteerd, ik moet ze echt eerst camoufleren en dan doe ik met poeder bijwerken. Zou het microblading het rode ook een deel wegwerken of zou het helemaal niet verstandig zijn?