Nijmeegse 4 Daagse 2017

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Heb je al een keer meegedaan ? En hoevaak.

Ja
12 (10%)
Nee
75 (68%)
1-5 x
16 (14%)
5-10 x
4 (3%)
10+
3 (2%)

Totaal aantal stemmen: 110


Kobus17

Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 22:50

Oh maar dat is zeker idd persoonlijk.:j

Doubtless

Berichten: 8502
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 08:35

maylotje schreef:
Ik heb nu A/B maar meer omdat die als enige echt fijn zat. Van dat gewicht heb ik niet echt last. Mn vorige waren wel lichter liep ook wel fijn maar is ook persoonlijk.


Een A/B is licht ;) maar een bergschoen is inderdaad C/D & die zijn een stuk zwaarder. Kobus ik dacht dus dat je op C/D ging lopen ;)

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 10:24

Doubtless schreef:
maylotje schreef:
Ik heb nu A/B maar meer omdat die als enige echt fijn zat. Van dat gewicht heb ik niet echt last. Mn vorige waren wel lichter liep ook wel fijn maar is ook persoonlijk.


Een A/B is licht ;) maar een bergschoen is inderdaad C/D & die zijn een stuk zwaarder. Kobus ik dacht dus dat je op C/D ging lopen ;)



Aha! Weet ik dat ook weer dat c/d zwaar is.

Doubtless

Berichten: 8502
Geregistreerd: 29-12-10

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 07:12

Dit heb ik gisteren gedaan:
Afbeelding

Vooral de laatste 10 km was dolle pret:

Afbeelding

^) wat een pokke eind.......

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 07:21

Zoo dat is wel een aardig stuk gelopen :)

AfricanLady

Berichten: 8008
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-17 07:52

Super prestatie :D

Ja is idd een flink stuk. Daarom loop ik alleen de laatste maanden zelf 40.
Vind 20 a 25 een leukenafstand om te lopen ben je niet de hele dag kwijt

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 08:33

Ik loop niet mee met de vierdaagaw maar gisteren met iemand meegewandeld die wel loopt. Toch mooi 28 gelopen al voel ik t nu nog aan de spierpijn :roll: tijd niks gedaan en dan is het te merken

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 12:45

Ik heb eindelijk ook schoenen! Van Meindl, ik heb wat brede voeten namelijk. Ik ben heel benieuwd, ze voelde meteen heel makkelijk zittend aan zegmaar dus dat was wel fijn. Ze zijn niet super knap, ze zijn bruin, maar hè ach. ..en ze waren bijna 200 pfoee. Maar beter iets duurder en goede schoenen dan andersom.

AfricanLady

Berichten: 8008
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-17 13:04

ja dat merk is best duur idd
als het maar goed zit

Boetjewoor

Berichten: 991
Geregistreerd: 25-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 13:34

OMG 50 km wat knap! Dat ga ik nooit lopen denk ik haha :').
Fijn dat je ook schoenen hebt Linn!!
Ik helaas nog niet :(..
Zaterdag de bloesemtocht lopen op m'n sportschoenen dus

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 18:41

Hebje een foto Linn? Ik denk dat ik die ook aan heb gehad die jij nu hebt.

Hopelijk vind jij ook snel wat Femke! Succes zaterdag misschien komen we elkaar nog tegen.

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 18:45

Afbeelding

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 20:20

Wat voor kleren doen jullie van de zomer aan met de vierdaagse?
Ik blijf ermee in mijn hoofd zitten dat ik een legging aan wil, maar ik heb daarvoor een beetje onmogelijke kleur schoenen uitgekozen haha :P En ik hou wel van wat kleur/patroon erop haha.

AfricanLady

Berichten: 8008
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-17 21:07

Ik sportshirtje en korte broek en lage sokken

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 11:37

Ik heb dus staan twijfelen tussen die schoenen en de schoenen die ik nu heb Linn! Hopelijk lopen ze lekker van de zomer dan maar een wat saaiere kleur. ;)

Ik had ook korte broek en een shirtje aan van de zomer. Nu bij decathlon nog een korte broek besteld in de sale. Hoop dattie past.

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 12:53

maylotje schreef:
Ik heb dus staan twijfelen tussen die schoenen en de schoenen die ik nu heb Linn! Hopelijk lopen ze lekker van de zomer dan maar een wat saaiere kleur. ;)

Ik had ook korte broek en een shirtje aan van de zomer. Nu bij decathlon nog een korte broek besteld in de sale. Hoop dattie past.


Ah oké, had jij nu dan die leren schoenen genomen? Hoezo koos je voor die andere en niet voor deze? Dit was het eerste paar wat ik kreeg en voelde meteen goed. Ze voelen heel makkelijk en licht dus de keuze was snel gemaakt. Daarna nog 1 ander paar aan gehad maar deze voelde toch fijner.
Ik loop ze nu alleen maar even binnenshuis, kan ik ze even testen.
Maar ga zondag en maandag 25km lopen en wil ze eigenlijk dan al aan. Dus deze week even testen of ik ze daarvoor al goed ingelopen heb. Ze voelen niet aan alsof ik ze in hoef te lopen.

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 13:20

_Linn_ schreef:
maylotje schreef:
Ik heb dus staan twijfelen tussen die schoenen en de schoenen die ik nu heb Linn! Hopelijk lopen ze lekker van de zomer dan maar een wat saaiere kleur. ;)

Ik had ook korte broek en een shirtje aan van de zomer. Nu bij decathlon nog een korte broek besteld in de sale. Hoop dattie past.


Ah oké, had jij nu dan die leren schoenen genomen? Hoezo koos je voor die andere en niet voor deze? Dit was het eerste paar wat ik kreeg en voelde meteen goed. Ze voelen heel makkelijk en licht dus de keuze was snel gemaakt. Daarna nog 1 ander paar aan gehad maar deze voelde toch fijner.
Ik loop ze nu alleen maar even binnenshuis, kan ik ze even testen.
Maar ga zondag en maandag 25km lopen en wil ze eigenlijk dan al aan. Dus deze week even testen of ik ze daarvoor al goed ingelopen heb. Ze voelen niet aan alsof ik ze in hoef te lopen.


Ik heb de hoge zwarte leren genomen. Die voelde voor mij steviger aan dan de bruine lage. Ik noem ze mn sloffen maar uit angst dat ze toch niet goed zitten loop ik ook nog steeds alleen binnen met ze. Ik wil er het liefst al de 25km mee lopen dit weekend maar ben ook heel bang dat ze dan net als de rest toch ineens niet meer goed zitten. Ik kan met mn tenen wiebelen in deze schoenen dus denk wel dat het goed is maar toch twijfels altijd. Voor mij voelen deze ook alsof ik ze niet hoef uit te lopen.

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 13:24

Ja dat is het moeilijke hea. Want stel je komt er tijdens die 25km achter dat ze toch niet helemaal top zitten dan mag je ze niet meer terug brengen want dan ben je er al mee buiten geweest....dus dat is lastig!

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 13:44

_Linn_ schreef:
Ja dat is het moeilijke hea. Want stel je komt er tijdens die 25km achter dat ze toch niet helemaal top zitten dan mag je ze niet meer terug brengen want dan ben je er al mee buiten geweest....dus dat is lastig!



Ja dat vind ik het moeilijke! Zit nu steeds te voelen of ik echt wel genoeg ruimte heb bij mn tenen. :')
Slaat nergens op natuurlijk want het is niet ineens anders.
Heb ook geen werk binnen dat ik ze daar kan testen en hele dag. Dus draag ze vandaag nog en dan moet ik maat een knoop doorhakken.

Kobus17

Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 13:06

@doubtless: 50 km :wow: wat een afstand ik doe het je niet na :+
@Linn; toch wel mooie schoenen hoor :)) ik hoop dat ze goed zitten.
@maylotje: en de knoop al doorgehakt ? Is altijd lastig.

Afgelopen weekend in Valkenburg/ Maastricht geweest voor de Amstel Gold Race. Manlief reed de toer versie mee en moest aangemoedigd worden :D , en op zondag de profs gekeken, ben geloof ik wel 6 of 7 keer de Cauberg op-en af gestiefeld in die 2 dagen dus genoeg beweging bergop gehad :+ .
Maar wat was het op zaterdag koud :brr: , de hele dag zo'n beetje in de regen gestaan, en toen de zon eindelijk door kwam, was manlief al gefinisht.
Morgen wilde ik eigenlijk in Geldermalsen meelopen en zondag in Etten-Leur, maar gisteravond laat belde mijn schoonmoeder of wij last minute nog mee wilde naar de Ardennen voor het weekend, dus plannen omgegooid ( hè wat vervelend ;) ) en gaan we naar de Ardennen, en daar kan ik ook nog wandelen.
Afgelopen woensdag de bevestiging gehad van mijn reservering voor de slaapplaats, dus dat is nu allemaal geregeld, nu nog zorgen dat er geen blessures ontstaan :D

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 16:18

@Kobus ja de knoop is doorgehakt ik ge het gewoon met deze schoenen doen! Ik kan wel eeuwen blijven twijfelen vooral na zo veel schoenen gehad te hebben.
Edit. Drukte per ongeluk al op plaatsen.

Ardennen is ook leuk Kobus!! Ik ga morgen wel naar geldermalsen hopelijk word die 25 km wat ben nu echt kapot van een dagje werken in het pretpark. Goede nacht slaap doet vast wonderen.

Boetjewoor

Berichten: 991
Geregistreerd: 25-12-08

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 16:48

Wat leuk Kobus naar de ardennen, veel plezier!
Ik heb wel zin in morgen :) de eerste keer dat ik mee doe aan een georganiseerde wandeltocht haha

AfricanLady

Berichten: 8008
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-17 16:53

Komende weken heb ik geen wandeltochten.
Miscjien dat ik tijdens de vakantie wat ga lopen.
Zowiezo de tafelberg beklimmen dus even kijken welke route ik dan neem

_Linn_
Berichten: 3741
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Nijmeegse 4 Daagse 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 17:12

Zo ik heb mijn leggings binnen, ga er 1 terug sturen maar ga in de ander denk ik wel lopen.
Deze is dat: https://www.zalando.nl/even-odd-active- ... e-c11.html
Maar dan de hamvraag, wat moet ik er voor shirt op doen...?? Het wordt wel een t-shirt want dat is fijner voor schuring van je tas enzo...maar ik wil ook wel een iets lossig shirt en lang genoeg....heb niet zoveel t-shirten dus er moet wel wat nieuws komen haha.

Zondag en maandag gaan wij 25km lopen. Heen naar mijn nicht (is ruim 25km), daar slapen en de volgende dag weer terug. Ik ga dit denk dan in mijn legging doen en met een trui aan (lijkt me fijner dan een jas). Maar voor in de toekomst....geen idee.

Kobus17

Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 17:23

Voor degene die morgen in Geldermalsen lopen veel succes.!
@Africanlady: jou vakantie komt snel dichtbij mocht ik het vergeten alvast heel veel plezier. :j
@linn: het wordt volgens mij niet heel warm dit weekend,ben je niet bang dat het misschien te weinig is wat je aantrekt (trui ipv jas)?.
@Iedereen :bedankt,na het weekend meld ik me weer :)