Burn-out/depressie lotgenoten?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MachoPablo
Berichten: 5281
Geregistreerd: 03-03-11
Woonplaats: In huis met dak boven me hoofd

Re: Burn-out/depressie lotgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 21:40

Aagh wij doen helemaal niks,
Ik kan alleen maar huilen voel me zo eenzaam :(

maralyn

Berichten: 10473
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Burn-out/depressie lotgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 21:41

Jij bent helemaal alleen??

MachoPablo
Berichten: 5281
Geregistreerd: 03-03-11
Woonplaats: In huis met dak boven me hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 21:43

maralyn schreef:
Jij bent helemaal alleen??


Ja zo als elk jaar met kerst, ga het met jaar moeilijker vinden,

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 21:51

Wat vreselijk MP. Kerst moet volgens de commercie en reclames een en al liefde en gezelligheid zijn. Maar juist met Kerst voelt eenzaamheid nog eenzamer en doet de mentale pijn nog meer zeer.

Heb je wel iets gegeten vandaag? En kan je morgen even naar je paardjes?

Hele warme knuffel :(:)

MachoPablo
Berichten: 5281
Geregistreerd: 03-03-11
Woonplaats: In huis met dak boven me hoofd

Re: Burn-out/depressie lotgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 22:04

Heb gewoon patat gegeten en mezelf een kraslot gegeven en zo me eigen kerst gevierd :(
Moet morgen gewoon de paardjes doen inderdaad, en denk dat ik ga vragen of auto kan lenen en trailer en naar strand te gaan om een hele lange rit te maken, maar zodra ik thuis ben en lees overal leuke dingen etentjes met vriendinnen en leuke dingen doen

Het is zo de gene die alleen zijn met kerst voelen zich nog eenzamer dan normaal,
Ondanks ik beter in me vel zat is dit zo klap geweest alleen zijn :(

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 23:31

laetitia schreef:
@ Nicolette, wat een moeilijke beslissing lijkt me dat zeg. Hoe voel je je er nu onder? Geeft het je wat rust nu? En wat fijn dat de therapie zo goed werkt voor je!

Was idd een heel moeilijke beslissing.. Toch voel ik me er goed onder. Ookal respecteert hij het niet helemaal, ik blijf berichtjes krijgen. Het geef idd rust, ik voel me veel beter.

Ik heb vandaag (via app) een heel goed gesprek gehad met een vriend van me, ik voelde me echt even heel poedersuiker en het heeft echt geholpen!

Tiggs

Berichten: 7537
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Burn-out/depressie lotgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 00:20

Hier gelukkig zin in (de rest van) kerst en oud en nieuw :) Vier het deels met familie en deels met vrienden.

MachoPablo
Berichten: 5281
Geregistreerd: 03-03-11
Woonplaats: In huis met dak boven me hoofd

Re: Burn-out/depressie lotgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 20:22

Ik vier het helemaal alleen op bed nog nooit zo ellendig gevoeld als nu.. duik zo me bed in en zie wel hoe veder

Azmay
Berichten: 18006
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 10:48

MachoPablo schreef:
Ik vier het helemaal alleen op bed nog nooit zo ellendig gevoeld als nu.. duik zo me bed in en zie wel hoe veder

Sterkte dat lijkt me echt onprettig :(:)

Gisteren een super gezellige avond gehad, vannacht op een lichtbed een poging tot slapen gedaan maar mislukt. Ben dus helemaal op en de drukste avond moet nog komen :z

MachoPablo
Berichten: 5281
Geregistreerd: 03-03-11
Woonplaats: In huis met dak boven me hoofd

Re: Burn-out/depressie lotgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 23:01

Dankjewel:)

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Burn-out/depressie lotgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 09:13

Heeft iedereen de kerstdagen overleefd?

MP: :(:)

Tiggs & Azmay: bij jullie klinkt de kerst iig nog een soort van geslaagd! :)

Maralyn, ik vind mezelf niet slecht genoeg. En omdat de lichttherapie vorig jaar nauwelijks effect had op mijn stemming, twijfel ik er een beetje over. Slapen gaat nu gelukkig al een hele tijd goed. Ik slaap nu hooguit wat teveel, maar dat vind ik minder erg dan slecht slapen.

MachoPablo
Berichten: 5281
Geregistreerd: 03-03-11
Woonplaats: In huis met dak boven me hoofd

Re: Burn-out/depressie lotgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 11:07

Ja ik heb de kerst weer overleefd,
Nu oud en nieuw nog en dan weer het gewone leven beginnen;-)

maralyn

Berichten: 10473
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Burn-out/depressie lotgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 22:22

Getver mp...
Ik ga wel aan je denken.

Door n ander topic kwam bijnieren aan het licht.
Deze ga ik ook laten testen. Ben benieuwd.

Azmay
Berichten: 18006
Geregistreerd: 01-01-09

Re: Burn-out/depressie lotgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 22:43

O&N doen we dit jaar gewoon lekker op de bank thuis. Vind het spelletjes doen en de zelfgemaakte appelflappen bij mijn ouders echt heerlijk maar eerste jaar paarden aan huis dus voor de zekerheid blijven we hier.
Als iemand uit dit topic het alleen moet vieren is die zeker welkom en anders ga ik misschien wel lekker vroeg mijn bed in met de wekker om 10 voor 12 :+

MachoPablo
Berichten: 5281
Geregistreerd: 03-03-11
Woonplaats: In huis met dak boven me hoofd

Re: Burn-out/depressie lotgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 22:51

Ik ga 10 voor 12 naar bed en zo lekker slapen tijdens oud en nieuw ^^ hahah :P
Vind ik een betere idee ;)

Azmay
Berichten: 18006
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 22:58

MachoPablo schreef:
Ik ga 10 voor 12 naar bed en zo lekker slapen tijdens oud en nieuw ^^ hahah :P
Vind ik een betere idee ;)


Moet even een blik werpen op de paarden :')

Ik verwacht dat het siervuurwerk bij helder weer super mooi is hier gezien ik over de landerijen op brunssum uit kijk, knallen zullen hopelijk mee vallen.
Geef niet te veel om de jaarwisseling maar och het is wel gezellig normaal :p

MachoPablo
Berichten: 5281
Geregistreerd: 03-03-11
Woonplaats: In huis met dak boven me hoofd

Re: Burn-out/depressie lotgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 23:07

Ja ik kijk uit over rotterdam is erg gaaf, maar eerlijk is eerlijk ik heb er niks mee dus probeer altijd te slapen haha :P
en paarden gooi ik hooibaal extrs in de weide

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110855
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 00:47

Tja uh, slapen doe ik al niet, dus ik gok dat ik er wel het een en ander van ga meekrijgen :')
Wij blijven altijd thuis ivm onze vogels die niet heel erg vuurwerkbestendig zijn. Van mij mogen ze die ongein afschaffen.
Ik schrik me de hele tijd kapot van alle knallen.

Kerst is 50/50 geweest. Bij mijn ouders was het leuk en gezellig (was wel bekaf erna natuurlijk). We zijn echter niet bij mijn schoonouders geweest omdat manlief hondsberoerd was. Daar gaan we zondag dus nog even langs.

Anoniem

Re: Burn-out/depressie lotgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 15:31

Wat balen dat je je zo ellendig heb gevoeld mp. Dat is echt balen :( Ik hoop dat het nu weer wat beter gaat.
Wat je wel kunt proberen, is het heft in eigen handen nemen. Je kunt heel erg balen, vedrietig zijn en alleen zijn, maar er is altijd wel een manier om mensen op te zoeken zodat je niet alleen bent. Er zijn altijd opties, al kosten die misschien wat energie.

Hier was kerst erg leuk. Ik voel me de laatste week best goed, dus ik heb kunnen genieten. Nu alleen ziek, maar dat komt ergens anders door.

MachoPablo
Berichten: 5281
Geregistreerd: 03-03-11
Woonplaats: In huis met dak boven me hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 22:54

Ja klopt, het gaat wel weer iets beter, 2e kerstdag kreeg ik in de ochtend nog een lief berichtje en uitnoding, maar las pas eind van de middag/avond en mog van mijn ouders een auto lenen dus kon Gelukkig even tussen uit ! :) Daarna wel een Flinke klap terug gehad het was me teveel geweest,

Vandaag een rit van 20 Km gereden op mijn Paardje en flinke rengalop gedaan aardig me hood kunnen legen dus gaat wel weer iets beter ! :) met dit als uitzicht :


Afbeelding


Oud&Nieuw ga ik ook bij paar Bokkers vieren zal wel erg zwaar worden, maar ben blij dat ik er even tussen uit ben, en onder de mensen ben ik Zonder mezelf heel veel af de laatste tijd

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Re: Burn-out/depressie lotgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 12:20

Wat een leuke foto MP, en wat fijn dat je Oud en Nieuw bij Bokkers gaat vieren.

Bij ons was Kerst rustig, even bij mijn schoonouders geweest en de volgende dag even bij mijn moeder. Maar daarna was ik ook helemaal op. Meteen mijn bed ingedoken en de hele maandag geslapen.
Woensdag even 15 minuten gewandeld, ik was daarna compleet uitgeput en heb daar nu nog de naweeën van. Kon gister geeneens de vaatwasser meer uitruimen!
Ik begin me nu toch wel erge zorgen te maken, mijn energie wordt steeds minder. Heb noodgedwongen een schoonmaakster die nu elke 2 weken komt. Heb wel 4 weken lang een flinke griep gehad dus ik denk dat het daardoor komt.

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 16:48

Vandaag is weer een vreselijke dag |o
Ik was vanmiddag met een groepje en ik moest even naar huis om te douchen en toen kreeg ik een appje "Ja kom maar niet meer, dan wordt het te druk" Ik voel me er zo klote om en ik zit al een halfuur aan een stuk door te huilen..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110855
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Burn-out/depressie lotgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 16:51

Nico_lette, wat naar zeg! Maar ik vind het ook vreemd van jouw vrienden. Waarom ben jij dan opeens niet meer welkom? :? Drukte is dan toch geen excuus?

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Re: Burn-out/depressie lotgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 16:52

Dat vind ik ook.. Maarja ik heb nu echt heel erg het gevoel dat iedereen me haat etc maar dat is altijd na zoiets..

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 17:10

Wat een rotstreek Nicolette. Zijn het goede vrienden van je?

Probeer het niet persoonlijk op te vatten hoor meis. Zeker op jouw leeftijd kunnen meiden zo hard tegenover elkaar zijn. De ene keer ben je populair en de andere keer zien ze je niet staan...
Laatst bijgewerkt door eekhoornerik op 30-12-16 17:13, in het totaal 1 keer bewerkt