[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 16:10

Tja, bij mij is mijn zandloper met Ijsvogel erboven het teken van kracht. Kortom, dat kan voor iedereen anders zijn :P

hyppolyte

Berichten: 5911
Geregistreerd: 07-06-05

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 16:20

Ja, nee dat snap ik, dat is voor iedereen persoonlijk, maar de Feniks/Phoenix symboliseert dat an sich. Die staat voor regeneratie, herrijzenis. Mythologisch wezen enzo. IJsvogel is dat niet :+.

https://en.wikipedia.org/wiki/Phoenix_(mythology)

Druif_01

Berichten: 8838
Geregistreerd: 04-11-01

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 17:15

Ik heb met dezelfde intentie mijn tattoo laten zetten. Ik heb drie kolibries in drie verschillende stadia. De eerste is volledig in schets, de tweede is half schets en half realistisch en de laatste is volledig realistisch.

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 17:41

hyppolyte schreef:
Oh dat is inderdaad wel heel mooi in de symboliek :j. Of een tekst mooi is erbij is heel persoonlijk, bij die in het voorbeeld zou ik het niet eens doen, die tattoo spreekt al genoeg voor zichzelf.

Misschien is iets als een phoenix ook nog een idee, dat staat sowieso al voor herrijzen en kracht. Moet je van houden hoor, maar het is een idee


Thanks, ik ga daar ook eens naar kijken!

Lisa__Beau
Berichten: 173
Geregistreerd: 21-02-14

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 23:09

Ik kom even dit topic binnen vallen. Ik wil graag een Unalome tattoo tussen mn boobs laten zetten. Is het pijnlijk? Ik heb er al een boven op mn schouder maar daar voelde ik niks van...
Ook vroeg ik mij af of er misschien iemand is die zich geroepen voelt om een voorbeeld met mij te schetsen. Ik heb redelijk een idee hoe ik mijn Unalome wil, maar kan hem op internet niet zo vinden en wil graag met een zo duidelijk mogelijk voorbeeld de shop in gaan. Helaas ben ik gezegend met de creativiteit en t geduld van een stoeptegel en kom er zelf dus niet uit >;)

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 23:20

Reken maar van 'Yes' :D Zeker ertussen is echt geen prettig gevoel. Maar ja, tattoos doen altijd pijn, de gradatie verschilt per mens. Echter vond ik de area rond het borst weefsel wel echt een stuk vervelender dan op het bot. Er lopen allerlei zenuwen natuurlijk ook daar, dat was echt geen pretje :+

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 23:25

Lisa waarom zou je de Unalom niet door je tatoeerder ontwerpen zo kin je samen tot een definitief ontwerp komen

Thenexttry

Berichten: 1285
Geregistreerd: 24-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:07

Haunting schreef:
XmissdaphX schreef:

Nee ik vind hem inderdaad ook niet mooi. Maar wel zeker beter zonder kleur. Coveren was helaas geen optie, was die te groot en te donker voor.

Ze wist niet hoe dat elfje in elkaar zat, ik tot heden ook nog steeds niet. We hebben maar bedacht dat ze naakt was dus alles huidskleur gedaan!


Ze heeft een jurkje aan met van die doorzichtige "flappen" aan de armen á la Jasmine uit Aladin.
Nu hebben jullie het jurkje huidskleur gemaakt en haar benen blauw. Althans, zo zie ik het :D.


Ik zie het als dat het elfje op een vlinder zit. Het blauw zijn dan haar benen niet, maar de onderkant van de vleugels. en dehuidskleurige flap die onder het elfje doorloopt is haar been. ( zit op haar knieën en haar voet zit links. )

Faraon
Berichten: 231
Geregistreerd: 02-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:10

Hi allemaal,

Ik heb mij een paar jaar geleden al eens voorsteld in dit topic en daarna stille meelezer geworden.
Nu zou ik graag na de zomer zo'n soort tattoo laten zetten op mijn been:

Afbeelding


Hebben jullie nog aanraders qua artiesten? Ik woon in Den Haag maar ben bereid heel NL door te reizen voor een mooie superstrakke tattoo!

goldenarrow

Berichten: 8662
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:22

Je zou kunnen kijken bij Blackbear Ink, die zitten nu in Eindhoven.

Ik mag zaterdag weer voor mijn ouroboros. Ik heb er zo veel zin in :D En tegelijk ook helemaal niet door jullie verhalen van de pijn op de kuit, haha :')

Faraon
Berichten: 231
Geregistreerd: 02-02-07

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:26

@ goldenarrow, haha toevallig zat ik net op hun website te kijken. Zij zetten wel erg mooie tattoo's!
Succes met je tattoo zaterdag! Ben benieuwd naar het eindresultaat.

goldenarrow

Berichten: 8662
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 11:42

Ja, Blackbear is goed. Heb ook een tattoo van ze :) Hele toffe mensen ook.

En ik ben ook heel benieuwd :D Ik ga nu naar Acid Tattoo in Alkmaar.

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:09

goldenarrow schreef:
Ja, Blackbear is goed. Heb ook een tattoo van ze :) Hele toffe mensen ook.

En ik ben ook heel benieuwd :D Ik ga nu naar Acid Tattoo in Alkmaar.

Ben benieuwd hoe die van jou er nu uitziet Arrow. Het was een paars vrouwen gezicht toch?

chantalboes

Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:10

Schetsweek is begonnen bij the Ink Society, maar holy moly wat is dat eerste ontwerp al duur!

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:13

Chantalboes hoezo duur?
Hoort toch gewoon bij het proces voor dat de tattoo wordt geplaatst?
Of laat je daar alleen ontwerpen?
Ik heb voor mijn rug tattoo eerst tekenafspraken gehad en toen hij volledig oke was begonnen de tattoo sessies. Niets geen ontwerpkosten.

chantalboes

Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:17

Nee, hun plaatsen het ontwerp en zo wordt ie gezet. Kleine aanpassing is nog wel mogelijk, maar is niet de bedoeling. Maar voor een minimalistisch abstract ontwerp van 15cm vind ik 350 euro wel veel..

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:20

Ik vind minimaal 350 ook een flinke prijs voor wat streepjes met een bolletje :+ Vind de prijzen bij Ink Society sowieso echt bizar hoog de laatste tijd.

Djoopie

Berichten: 2691
Geregistreerd: 12-06-12
Woonplaats: Ergens op aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:21

Maar die 350 is incl zetten toch??
Bij mij zat de schets ook bij de prijs in. 1e afspraak was voor de schets, eerst samen gezeten, ietsje later het eindproduct bekijken daarna nog een week gewacht om de schets elke dag te kunnen bekijken etc. Toen kleine aanpassingen gemaakt en laten zetten. Dat was allemaal voor 1 prijs die ik pas na het zetten betaald heb. Maar een aanbetaling had ik ook prima gevonden.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:22

Ja, je betaalt niet voor het ontwerp maar alleen voor het zetten zelfs. Maar ik vind 350 euro voor een tattoo van 15 cm echt behoorlijk aan de prijs.. Prima als mensen het daar willen laten zetten hoor, maar ik zou het zelf niet zo snel doen.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:23

Wauwww ik vind dat ook bizar duur eigeniljk :=

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:26

Het ontwerp is gratis, het zetten daar betaal je voor. Minimaal €350,-, dan wil ik niet weten wat het had gekost als je wel voor het schetsen had moeten betalen of als je dit ontwerp in 30cm wil.
Maar al vergeven dus wel gewild

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:26

Dat is wel heel duur :oo Dan ligt hun uurtarief toch ook gigantisch hoog? Want ik kan me niet inbeelden dat je aan dat ontwerp meer dan 1,5u bezig bent, tenzij je het ter grootte van je volledige been laat zetten, of zo :=

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:27

Ik heb hem even opgezocht,
Maar jeetje wat een geld voor 4 lijnen en een stip. Zag ook een tattoo voorbij komen bij hun, en dat was gewoon een lijn. Dan ben ik best benieuwd wat daar voor betaald is :=

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:30

Mijn tattoo artiest is in totaal 13.5 uur bezig geweest en rekende een uur tarief.
Bij 15 cm is 350 euro absurd duur. Gebruiken ze goudverf?

goldenarrow

Berichten: 8662
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 12:58

Gillbo schreef:
goldenarrow schreef:
Ja, Blackbear is goed. Heb ook een tattoo van ze :) Hele toffe mensen ook.

En ik ben ook heel benieuwd :D Ik ga nu naar Acid Tattoo in Alkmaar.

Ben benieuwd hoe die van jou er nu uitziet Arrow. Het was een paars vrouwen gezicht toch?

Die heb ik bij The Ink Society gezet. Bij Blackbear heb ik bergen en rozen laten zetten :) Zal later wel even een foto van mijn arm maken.