[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
astra4

Berichten: 1076
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: Leiden

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 21:25

Ik zit momenteel regelmatig weer Ink Master (seizoen 7 en 8) te kijken. Toevallig zag ik afgelopen week op een andere zender Tattoo Fixers voorbij komen. In die serie worden mislukte tattoos gecoverd. Het viel me op dat ik hun "gefixte tattoos" helemaal niet zo netjes vind. Misschien kijk ik door Ink Master nu extra kritisch, maar ik vind ze vaak slordig in de details, veel te donker...dat soort dingen. Eigenlijk wel jammer: krijg je eindelijk een cover up over je lelijke tattoo, is ie nog steeds niet echt mooi :=

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 21:25

Coverups moeten vaak ook redelijk donker zodat de oude tattoo niet meer zichtbaar is he.

astra4

Berichten: 1076
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: Leiden

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 21:33

Tuurlijk, maar deze was wel èrg zwart. Dan zou je je klant toch beter aan kunnen raden om eerst een paar laserbehandelingen te laten doen. Heb ik met de mijne ook gedaan, en het resultaat is prachtig geworden. En alles behalve donker :)

Daphx93

Berichten: 2595
Geregistreerd: 08-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 15:48

Zo ik ben klaar!

Een tattoo waar ik zeker niet trots op ben.. maar goed. De lijnen waren 8jr geleden gezet, te diep en veelste veel inkt. Dat is de eerste foto.
Hij is in ieder geval goed opgelapt :D
Oja, aan het einde heeft het het zwarte bolletje ook aan de linkerkant gedaan :)

Afbeelding
Afbeelding

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 15:55

Ik vind 'm persoonlijk er niet mooier op geworden, ik had 'm zelf laten coveren denk ik ... Maar goed, als jij er blij mee bent is dat het belangrijkste! :)

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 16:21

Eensch, ik vind hem ook niet mooier. Die rare hobbel onder de arm. Nu met kleur zijn alle fouten juist meer prominent. Ik hoop dat je er zelf 100% blij mee bent. Heeft dat elfje een rokje aan? Waarom is die huidskleur?

Daphx93

Berichten: 2595
Geregistreerd: 08-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 16:26

Nabster schreef:
Eensch, ik vind hem ook niet mooier. Die rare hobbel onder de arm. Nu met kleur zijn alle fouten juist meer prominent. Ik hoop dat je er zelf 100% blij mee bent. Heeft dat elfje een rokje aan? Waarom is die huidskleur?


Nee ik vind hem inderdaad ook niet mooi. Maar wel zeker beter zonder kleur. Coveren was helaas geen optie, was die te groot en te donker voor.

Ze wist niet hoe dat elfje in elkaar zat, ik tot heden ook nog steeds niet. We hebben maar bedacht dat ze naakt was dus alles huidskleur gedaan!

MuSLi

Berichten: 5268
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 16:50

XmissdaphX schreef:
Nabster schreef:
Eensch, ik vind hem ook niet mooier. Die rare hobbel onder de arm. Nu met kleur zijn alle fouten juist meer prominent. Ik hoop dat je er zelf 100% blij mee bent. Heeft dat elfje een rokje aan? Waarom is die huidskleur?


Nee ik vind hem inderdaad ook niet mooi. Maar wel zeker beter zonder kleur. Coveren was helaas geen optie, was die te groot en te donker voor.

Ze wist niet hoe dat elfje in elkaar zat, ik tot heden ook nog steeds niet. We hebben maar bedacht dat ze naakt was dus alles huidskleur gedaan!

Sorry, maar dat vind ik echt bullshit. Tegenwoordig kunnen ze zo goed als alle tattoos coveren.

Bij mij hebben ze een flink donkere tribal op mijn onderrug ook gecoverd. Ik was verder gaan zoeken naar een artiest die er wel écht wat van wilde maken >;)

Haunting

Berichten: 282
Geregistreerd: 15-07-14
Woonplaats: Espel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 16:56

XmissdaphX schreef:
Nabster schreef:
Eensch, ik vind hem ook niet mooier. Die rare hobbel onder de arm. Nu met kleur zijn alle fouten juist meer prominent. Ik hoop dat je er zelf 100% blij mee bent. Heeft dat elfje een rokje aan? Waarom is die huidskleur?


Nee ik vind hem inderdaad ook niet mooi. Maar wel zeker beter zonder kleur. Coveren was helaas geen optie, was die te groot en te donker voor.

Ze wist niet hoe dat elfje in elkaar zat, ik tot heden ook nog steeds niet. We hebben maar bedacht dat ze naakt was dus alles huidskleur gedaan!


Ze heeft een jurkje aan met van die doorzichtige "flappen" aan de armen á la Jasmine uit Aladin.
Nu hebben jullie het jurkje huidskleur gemaakt en haar benen blauw. Althans, zo zie ik het :D.

Daphx93

Berichten: 2595
Geregistreerd: 08-01-10

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 16:57

Nee dat klopt helaas niet wat je zegt. Dat was het eerste ontwerp ook niet

hyppolyte

Berichten: 5911
Geregistreerd: 07-06-05

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 17:11

Apart dat ze zegt dat het niet te coveren valt, maar als jij 'm nu in ieder geval mooier vindt dan daarvoor is het prima toch?

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 17:48

Oef zo naar als je niet blij bent met je tattoo en nu een plaatje hebt met: dit is het beste wat we er van kunnen maken.
Ik zou idd het rokje,het flapje onder de arm, en een stukje op de linkerkant van de borstkast een andere kleur geven, dan lijkt het een jurkje. Dat maakt het meer af misschien
Nu het huidskleur is lijkt het alsof er een vetschort op haar schoot ligt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 21:44

hyppolyte schreef:
Wat heb je voor ontwerp?

Een lotus bloem in combinatie met wat geometrie. Wordt mijn eerste, dus ben heel benieuwd.

Iris82

Berichten: 39858
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 21:52

Ik kan t niet uitstaan dat ik t flapje onder de arm niet kan plaatsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 21:53

Iris82 schreef:
Ik kan t niet uitstaan dat ik t flapje onder de arm niet kan plaatsen.


Same. _O-

Marjo

Berichten: 37292
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 22:02

Iris82 schreef:
Ik kan t niet uitstaan dat ik t flapje onder de arm niet kan plaatsen.

Een soort vin ofzo? :P

Spelt

Berichten: 867
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 22:15

Iris82 schreef:
Ik kan t niet uitstaan dat ik t flapje onder de arm niet kan plaatsen.


Ik dacht dat het de rug van het elfje was? Nu ga ik twijfelen :?

Mellanca
Berichten: 686
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Koersel, BE

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 22:26

Ja dat lijkt mij ook de rug van het elfje... ik vind die armen nog het meest raar... net 2 slangen... ik had deze toch ook wel laten coveren.. donkere bloemen of iets dergelijks erover.. of eerst wat weglaseren... jammer..

Supervixen

Berichten: 12918
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 22:27

Ik denk ook de rug. Volgens mij moet het lijken of ze op haar knieën zit.

Mellanca
Berichten: 686
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Koersel, BE

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 22:29

Ja zo zie ik het ook..

Iris82

Berichten: 39858
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 22:43

Zou iemand dan misschien een selfie willen uploaden waarbij je in dezelfde houding gaat zitten? Dan kan ik er misschien nog vrede mee hebben. Nu niet. Kan er niet eens meer naar kijken. :=

astra4

Berichten: 1076
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 23:24

Volgens mij zit het elfje voorover hellend met haar benen ergens onder zich gevouwen. Het rokje is dan 1 van de benen. Nou ja, dat was de bedoeling denk ik. Anatomisch gezien klopt er niks van geloof ik -O-

eclair98

Berichten: 11605
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 23:27

Oke ik dacht dat het heel wat anders was, maar dat klopt ook niet. Ik ga even googlen voor dezelfde pose :P


Edit; ik denk dat achteraf beter die twee onderste vleugels als benen konden worden ingekleurd en dat huidskleur erboven als rokje.

Daphx93

Berichten: 2595
Geregistreerd: 08-01-10

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 10:39

Anatomisch gezien klopt er ook geen hol van :+
8 jaar geleden was de bedoeling dat ze op 1 knie zat en 1 been naar voren. De tattoo artist toen heeft bedacht op haar been te amputeren die naar voren moest. Die flap die je ziet moet officieel heup zijn. Ze is dus gedraaid in haar lichaam.

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 10:42

XmissdaphX schreef:
Anatomisch gezien klopt er ook geen hol van :+
8 jaar geleden was de bedoeling dat ze op 1 knie zat en 1 been naar voren. De tattoo artist toen heeft bedacht op haar been te amputeren die naar voren moest. Die flap die je ziet moet officieel heup zijn. Ze is dus gedraaid in haar lichaam.



Oh ja, nu zie ik het. Haha. Bijzonder meesterwerkje.