[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:08

Weer 1 voor minimaal 350... minimaal 7 cm.
Denk dat t minimum gewoon 350 euro bij hun is :')

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:12

Sjonge jonge wat een geld. Mja er zal vast wel een gek zijn die het betaald.
Ik zat op hun fb te kijken en kwam deze tegen, ik wist niet wat t moest voorstellen, maar vond het t meeste lijken op een ontstoken ader :')
Afbeelding

Eloya

Berichten: 5195
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:16

Wat vinden jullie van deze shop. Zit in mijn woonplaats, ik wil nog een keer een tekst tattoo laten zetten maar ben eigenlijk wel tevreden over denhaag. dus denk dat als ik mijn huidige laat bijwerken hem ook daar laat zetten

Maar was gewoon wel eens benieuwd naar jullie mening
http://skin-fx.nl/

goldenarrow

Berichten: 8662
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:21

Echt belachelijk die prijzen. De binnenkant van mijn bovenarm staat bijna helemaal vol voor €250 en die heb ik daar ook laten zetten :=

Aranel
Berichten: 20201
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:21

x_kellebell schreef:
Hi allemaal,

Ik heb mij een paar jaar geleden al eens voorsteld in dit topic en daarna stille meelezer geworden.
Nu zou ik graag na de zomer zo'n soort tattoo laten zetten op mijn been:

[ [url=m/PZNH0E.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hebben jullie nog aanraders qua artiesten? Ik woon in Den Haag maar ben bereid heel NL door te reizen voor een mooie superstrakke tattoo!



Nou, Den Haag zelf :D Mandy Denise zit daar. Ben even kwijt voor welke shop ze werkt maar zij is echt goed.

Eloya

Berichten: 5195
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:22

Mandy denise werkt in On edge in denhaag

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:24

Ookal 350,
Ben ik de enige die denkt dat dit ook wel voor 200 weg kan, misschien een max van 220 :x

Killyenn
Berichten: 4608
Geregistreerd: 16-03-09
Woonplaats: Glasgow, Scotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:26

Ik zou het meer richting 100-150 max verwachten tbh. Het zijn letterlijk een paar lijnen en een vierkantje...

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:29

Ja idd :')
Er is ook nog geen reactie op, zal me niks verbazen als er niemand op reageert.

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:31

Yonker schreef:
Ja idd :')
Er is ook nog geen reactie op, zal me niks verbazen als er niemand op reageert.


Er is vast een gek die er zo veel voor wil betalen. En dan vast iemand die nog een tattoo heeft. Die nog niet door heeft dat dit veel te veel is.

Captain

Berichten: 21394
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:33

Joolien schreef:
Sjonge jonge wat een geld. Mja er zal vast wel een gek zijn die het betaald.
Ik zat op hun fb te kijken en kwam deze tegen, ik wist niet wat t moest voorstellen, maar vond het t meeste lijken op een ontstoken ader :')
[ Afbeelding ]


Wat... :oo wat een onnatuurlijk lange armen!
Laatst bijgewerkt door Captain op 21-03-17 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Faraon
Berichten: 231
Geregistreerd: 02-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:35

Aranel schreef:
x_kellebell schreef:
Hi allemaal,

Ik heb mij een paar jaar geleden al eens voorsteld in dit topic en daarna stille meelezer geworden.
Nu zou ik graag na de zomer zo'n soort tattoo laten zetten op mijn been:

[ [url=m/PZNH0E.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hebben jullie nog aanraders qua artiesten? Ik woon in Den Haag maar ben bereid heel NL door te reizen voor een mooie superstrakke tattoo!



Nou, Den Haag zelf :D Mandy Denise zit daar. Ben even kwijt voor welke shop ze werkt maar zij is echt goed.



:D Mandy Denise ken ik inderdaad maar dacht dat zij vooral heel sterk is in realistisch portretten en veel met kleur zonder outline (wat ik dan zo snel op haar portfolio zie). Ik ga haar in elk geval ook een e-mail sturen! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:37

Eloya schreef:
Wat vinden jullie van deze shop. Zit in mijn woonplaats, ik wil nog een keer een tekst tattoo laten zetten maar ben eigenlijk wel tevreden over denhaag. dus denk dat als ik mijn huidige laat bijwerken hem ook daar laat zetten

Maar was gewoon wel eens benieuwd naar jullie mening
http://skin-fx.nl/


Ik vind bij beide het lijnenwerk niet goed, iets wat juist belangrijk is voor een tekst. Dus ik zou verder zoeken.

Killyenn
Berichten: 4608
Geregistreerd: 16-03-09
Woonplaats: Glasgow, Scotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 13:42

Captain schreef:
Joolien schreef:
Sjonge jonge wat een geld. Mja er zal vast wel een gek zijn die het betaald.
Ik zat op hun fb te kijken en kwam deze tegen, ik wist niet wat t moest voorstellen, maar vond het t meeste lijken op een ontstoken ader :')
[ Afbeelding ]


Wat... :oo wat een onnatuurlijk lange armen!


Komt door de foto, arm staat wat van het lichaam af en is dichterbij de camera, dus lijkt langer/groter dan 'ie is :=

Berdien

Berichten: 64530
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 14:48

€ 350 is echt enorm veel geld voor zo'n ontwerp. Dat was ik voor mijn Kokopelli niet eens kwijt, en dat waren twee sessies met heel wat meer werk :=

Volgende week mag ik ook weer! Zo spannend! :):)

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 14:54

Ik ben dus niet de enige die the Ink Society duur vind. Ik had hun eerst ook in gedachte om er eentje te laten zetten, maar ben dus afgeschrikt door die prijzen die ik daar zag. En ja, een tattoo staat er op voor heel je leven, maar dan nog. Een klein simpel ontwerp al een paar honderd euro, en dan zijn de schetskosten er nog niet eens bijberekend. Dan zoek ik wel even verder.

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 14:56

Ik zou voor subtiele dingen Mandy Denise inderdaad aanraden, van de week heb ik d'r nog even gesproken op de conventie in Rotterdam. M'n volgende word denk ik toch weer bij haar (al moet ik zeggen dat ik de recente wolf van Blackbear ook weer eerrrgggg mooi vind).

Ik ben vorig jaar een beetje van Ink Society afgestapt, vond de prijzen toen ook al vrij hoog maar wat ik nu zie vind ik ze ook echt enorm duur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 14:59

Willl65 schreef:
Mijn tattoo artiest is in totaal 13.5 uur bezig geweest en rekende een uur tarief.
Bij 15 cm is 350 euro absurd duur. Gebruiken ze goudverf?


Ja en op het eind krijg je er diamantjes bij. :j :')

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 15:05

Goh, na 2 uur heeft er ook nog niemand gereageerd op de schets. Gek he :P

laughterline

Berichten: 4977
Geregistreerd: 05-10-13
Woonplaats: Gansbaai, Zuid-Afrika

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 15:22

Ik heb maar €75,- betaald voor m'n tattoo bij The ink society van Alex, was ook maar wel een kleintje, maar toch. €350,- vind ik toch wel heel veel hoor :=

limilou

Berichten: 801
Geregistreerd: 09-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 15:25

ik heb 500 betaald voor die van mij bij the ink society(de wolf). ben er enorm blij mee en hij is helemaal zoals ik het wilde maar toch is dat ook behoorlijk aan de prijs.

jessdaniels

Berichten: 1189
Geregistreerd: 01-07-14
Woonplaats: Zaltbommel

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 15:45

Na het zien van de eerste schetsweek-ontwerpen dacht ik gelijk "eens op bokt kijken of ze de prijzen daar ook zo bespottelijk vinden" :') Vond het vorige ronde al duur maar dit slaat toch wel alles, 350 voor die paar lijnen die ze hoeven te zetten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 16:08

x_kellebell schreef:
Aranel schreef:


Nou, Den Haag zelf :D Mandy Denise zit daar. Ben even kwijt voor welke shop ze werkt maar zij is echt goed.



:D Mandy Denise ken ik inderdaad maar dacht dat zij vooral heel sterk is in realistisch portretten en veel met kleur zonder outline (wat ik dan zo snel op haar portfolio zie). Ik ga haar in elk geval ook een e-mail sturen! *\o/*



Mandy is vooral realistisch inderdaad, ze zou het misschien willen doen.

Verder is Laura van Fearless zeker geschikt voor wat jij wilt. Ze zit ook in Den Haag. Ik heb 2 Tattoos van haar.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 16:41

Hebben jullie nog aanraders voor artiesten die sterk zijn in abstract?

Michelle_96

Berichten: 1861
Geregistreerd: 24-03-09
Woonplaats: Havelte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 16:51

Michelle_96 schreef:
Hee allemaal,
Inmiddels heb ik mijn eerste tattoo al ruim 2 jaar en meteen wou ik al een 2de erbij.. Nu heb ik dit lang kunnen uitstellen maar nu heb ik toch wel een beetje mijn plannen op papier kunnen zetten.
De stijl zoals het paard en gekko getekend zijn vind ik heel erg gaaf, hier zou ik alleen wel 1 van mijn eigen diersoorten in willen verwerken, dit zijn de plaatjes eronder. Ik hoop een artiest te vinden die het perfecte plaatje voor mij kan maken! Ik woon in Meppel/Leeuwarden maar voor de perfecte artiest ben ik bereid een eind te rijden alhoewel het moet wel reëel blijven. Het hoeft absoluut niet op kort termijn maar wil toch al rustig opzoek gaan naar een artiest. Is er iemand die hier een goede artiest voor weet?



Afbeelding

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik de stijl van de plaatjes op de 2de rij kan noemen?? Het is voor ink master namelijk en weet niet zo goed wat ik in het ontwerp moet zetten haha