[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Ginger1991
Berichten: 309
Geregistreerd: 23-02-15

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 16:12

Jee ik mag eind mei weer bij Bodil! Ze is weer voor een paar weekjes in het land en ging weer wat afspraken inplannen. Anders had k pas eind dit jaar gekund omdat ze aan het reizen is.
Dan gaan we aan de slag met mn halve mandala sleeve :D

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 16:35

Ik ben aankomende maandag aan de beurt *\o/*

"I myself have never been able to find out precisely what feminism is. I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat." - Rebecca West

pluche_pluus

Berichten: 2439
Geregistreerd: 18-07-05
Woonplaats: N-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 23:04

Ginger1991 schreef:
Jee ik mag eind mei weer bij Bodil! Ze is weer voor een paar weekjes in het land en ging weer wat afspraken inplannen. Anders had k pas eind dit jaar gekund omdat ze aan het reizen is.
Dan gaan we aan de slag met mn halve mandala sleeve :D

Ja klopt! Super leuk idee :D
Ben benieuwd naar het resultaat.

Zelf nog even niks ingepland, andere prioriteiten en je kan je geld maar 1x uitgeven :o -O-
Ideeën genoeg!

Begin met het nodige, doe daarna het mogelijke (Franciscus van Assisi, 1181-1226)

https://www.instagram.com/pluche_pluus/ Volg mijn instagram voor plaatjes van mijn ragdoll, maine coon en drumhorse.

NYC2B
Berichten: 6215
Geregistreerd: 07-08-08

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 09:43

Ik ga maandag naar Artcastle (max) om mijn tattoo even te laten zien. Het betreft de 2 hoefijzers op m'n pols. Ik wil ze door hem laten rechttrekken :) iemand ervaring met Max? Zijn portfolio zag er perfect uit!

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 11:23

nog een weekje wachten dan mag ik, en hopelijk morgen mijn ontwerp via de mail

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 18:26

Hij staat! <3

Afbeelding

"I myself have never been able to find out precisely what feminism is. I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat." - Rebecca West

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 18:32

Die is gaaf! <3

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 18:41

Lief!

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 19:02

Ik vind hem persoonlijk niet zo :x voor mijn idee kloppen de handen qua verhouding niet. Maar als jij er blij mee bent helemaal super toch :D

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

droomy

Berichten: 1100
Geregistreerd: 22-06-12
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 20:04

hmmm die rechterhand..
Op de duim zit geen nagel en de wijs- en middelvinger vind ik eerder op een wortel lijken dan op een vinger := (en de overige vingers hebben maar een rare knik)

Als jij er maar blij mee bent :D

Puur uit interesse enamorada, waarom wilde je deze? Zit er een betekenis achter voor jou?

"I'd rather regret the things I've done than regret the things I haven't done."
Volg me op Facebook! :D

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 20:09

Jammer dat jullie hem niet zo mooi vinden, maargoed dat mag natuurlijk. Ik vind het wel mooi dat hij niet 'perfect' is. :)
Ja, er zit voor mij een hele diepe betekenis achter :j Beetje te diep om zo op het internet te gooien, haha.

"I myself have never been able to find out precisely what feminism is. I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat." - Rebecca West

Mars

Berichten: 33257
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 20:13

Ik vind hem wel leuk, speels juist :)

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 20:28

Ik vind hem juist wel wat hebben! :j Het allerbelangrijkste is dat jij hem tof vindt.

Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 20:41

droomy schreef:
hmmm die rechterhand..
Op de duim zit geen nagel en de wijs- en middelvinger vind ik eerder op een wortel lijken dan op een vinger := (en de overige vingers hebben maar een rare knik)

Als jij er maar blij mee bent :D

Puur uit interesse enamorada, waarom wilde je deze? Zit er een betekenis achter voor jou?


Ik weet het, het hoeft niet altijd ja en amen te zijn. Maar dit soort reacties vind ik wel een beetje poedersuiker. Hij staat er sowieso al op, ze is er blij mee. Ik zie niet echt een reden om er zo diep op in te gaan ;)

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 20:46

Ik vind m tof!
Ik zie mooie strakke lijntjes, en ach niet alles hoeft perfect te zijn om gaaf te zijn! Ik vind m echt tof!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 21:12

Heeeel mooi, Enamorada! <3

Ik mag 26 mei gaan voor mijn andere been bij Roald *\o/* Zin in!

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 21:13

Yasmine schreef:
Heeeel mooi, Enamorada! <3

Ik mag 26 mei gaan voor mijn andere been bij Roald *\o/* Zin in!


Jaaaa leuk!

Joe!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 21:23

Yasmine schreef:
Heeeel mooi, Enamorada! <3

Ik mag 26 mei gaan voor mijn andere been bij Roald *\o/* Zin in!

Coooool! Ik ben die dag vrij dus kan wel even langskomen als dat je leuk lijkt!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 21:28

Jaaaaa, graag! :D

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Memories

Berichten: 2627
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 21:34

Zo gaaf die handjes met het bosje bloemen, heel lief <3

Ik kom even heel brutaal weer binnenvallen maar: jullie hierboven hebben het heeeeel toevallig over Roald vd Broek in Amsterdam, en allemaal erg goede ervaring mee? Ik zit namelijk al maanden te twijfelen om mijn nog lege bovenbeen door hem te laten doen, zijn stijl zou heel mooi passen bij mijn al wel gedane been. Ik vind zijn werk werkelijk prachtig, daar heb ik allemaal vertrouwen in maar mijn enige twijfel is over het feit dat hij pas op dag van afspraak ontwerpt... hoe ervaarden jullie dat, als ik vragen mag? :o

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 21:40

Ja, klopt, Roald van den Broek inderdaad. Ik heb er nu één van hem en ben er heel tevreden over :j We hebben toen samen nog wat dingen aan zijn ontwerp veranderd omdat ik hier en daar wat dingen anders wou, en daar deed hij helemaal niet moeilijk over. Hij heeft ruim de tijd genomen om alles te bespreken. Zijn werk is helemaal mijn smaak en daarnaast is hij ook gewoon een heel gezellige vent. Alles gaat heel makkelijk en je kan een fijn praatje maken tijdens het zetten, leuke sfeer ook in de shop! Voor mij is hij al de leukste artist waar ik geweest ben (ben er nu bij in totaal 5 geweest).

Dit was de mijne net na het zetten:

Afbeelding

En nu komt er op mijn andere onderbeen nog een landschapje bij <3

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 21:40

Memories schreef:
Zo gaaf die handjes met het bosje bloemen, heel lief <3

Ik kom even heel brutaal weer binnenvallen maar: jullie hierboven hebben het heeeeel toevallig over Roald vd Broek in Amsterdam, en allemaal erg goede ervaring mee? Ik zit namelijk al maanden te twijfelen om mijn nog lege bovenbeen door hem te laten doen, zijn stijl zou heel mooi passen bij mijn al wel gedane been. Ik vind zijn werk werkelijk prachtig, daar heb ik allemaal vertrouwen in maar mijn enige twijfel is over het feit dat hij pas op dag van afspraak ontwerpt... hoe ervaarden jullie dat, als ik vragen mag? :o

Het is een vriend van mij :) Heeft een groot deel van mijn ene arm gedaan, mag hem ook afmaken en ik wil sowieso verder nog graag meer werk van hem. Is echt een ontzettend relaxte gast. Hij neemt echt wel de tijd voor je, dus mocht je het design toch niet fantastisch vinden kan je dat echt nog wel laten aanpassen.

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 21:41

Wij zijn alledrie (Yasmine, Emma en ik) geprikt door Roald idd. Meerdere keren zelfs :D Allemaal hartstikke tevreden.

En ik zie dat heel vaak bij tattoo artists. Ervaar dat niet als vervelend eigenlijk, en je kan altijd zeggen dat je het niet mooi vindt hè. Zolang er geen naald in je huid zit is het nog niet definitief.

Hij is ontzettend aardig, heel chill om door getatoeëerd te worden en hij denkt graag met je mee. Kan niet wachten tot mijn arm volgemaakt is door hem.

Joe!

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 21:47

Een vriendin van mij heeft op de dag dat ze getattooeerd werd nog het hele ontwerp door hem laten aanpassen en was geen probleem. Hij is daar ontzettend makkelijk over, zou echt geen afspraken maken als dat betekent dat hij moet opschieten. Ik zit echt vol lof en volgens mij iedereen wel die ooit bij hem is geweest :))

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 22:27

enamorada schreef:
Jammer dat jullie hem niet zo mooi vinden, maargoed dat mag natuurlijk. Ik vind het wel mooi dat hij niet 'perfect' is. :)
Ja, er zit voor mij een hele diepe betekenis achter :j Beetje te diep om zo op het internet te gooien, haha.

hij is hartstikke tof .

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 19marjo90, GrapeshotBot, jojoleinee, Lalidan, lizard, meiske04, Wulfy en 118 bezoekers