Lush-verslaafden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 20:38

Ik moet misschien mijn lush weg doen. Heb allergie voor cosmetica. De precieze uitslag krijg ik 14 februari. Dus vroeg af gewoon even of het dan hier aangeboden mag worden zeg maar...

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:14

Catastrophe cosmetic ben ik redelijk tevreden over, alleen maakt het mijn huid heel droog en trekkerig. Helpt bij mij wel goed tegen puistjes.

Vanmiddag dan toch maar Cupcake gehaald, ben heel benieuwd!

_karin_

Berichten: 3913
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:31

Ik vond catastrophe cosmetic erg fijn voor de onzuivere huid!

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 22:36

Stamper schreef:
Ik moet misschien mijn lush weg doen. Heb allergie voor cosmetica. De precieze uitslag krijg ik 14 februari. Dus vroeg af gewoon even of het dan hier aangeboden mag worden zeg maar...


Dat zou balen zijn zeg! Ik heb ook een heel gevoelige huid voor cosmetica, krijg heel gauw eczeem en jeuk van parfum en alcohol in de meeste cosmetica. Van Lush heb ik gelukkig nooit last gehad van droge huid of huiduitslag, dus voor mij is juist Lush een enorme uitkomst. Hopelijk voor jou ook!

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:51

Wij hebben gisteren een city trip naar New York geboekt...

En wat hebben ze daar? Een Lush Spa *\%/* die gaat op het to-do lijstje... na een aantal dagen struinen door de stad is even chillen wel oké denk ik zo :)

Ney
Berichten: 58
Geregistreerd: 20-12-16

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 00:28

Vandaag naar de lush geweest, de schade viel mee maar dat komt doordat ik bijna alleen koop wat nodig is (ovm sparen voor iets anders). Heb een conditioner, shampoo bar, stuk zeep, charity pot en een showergel.
De voorraad was alweer bijna op dus die moest aangevuld worden.

Ik koop overigens bij de Lush omdat mijn huid heel slecht kan tegen parfum en andere dingen die ze in cosmetische rommel stoppen.

Chamaya_

Berichten: 114
Geregistreerd: 02-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 14:17

Stamper schreef:
Ik moet misschien mijn lush weg doen. Heb allergie voor cosmetica. De precieze uitslag krijg ik 14 februari. Dus vroeg af gewoon even of het dan hier aangeboden mag worden zeg maar...

oh dat zou wel echt heel erg balen zijn!!

_karin_ schreef:
Ik vond catastrophe cosmetic erg fijn voor de onzuivere huid!

Dan ga ik die maar eens proberen wanneer ik 5 schone potten heb :P

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 13:06

Je kunt ook even een sampeltje halen Chamaya, misschien fijner voor je koopt?

Deze week is ons thema massage dus kom allemaal langs de winkel voor een ontspannende demo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 14:11

Ohwww als ik de tijd had deze week Lieveli dan kwam ik mn schoudertjes aanbieden!

Ik zou idd wat samples vragen Chamaya, het ideale van samples van Lush vind ik dat je echt genoeg hebt om een paar keer te proberen. Niemand kijkt er ook gek van op als je er om vraagt, ze geven het juist graag mee, zodat je goed kunt kiezen.
Ik heb op die manier gekozen voor de dream cream en ben nu aan het kijken naar een reiniger. Ultrabland is het niet voor me.....

xSwanHeart

Berichten: 4422
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 15:39

Ik heb van reinigers idd ook verschillende samples gehad. Voor nu gekozen voor coalface zeep en angels on bare skin. Aobs is iets te scrubbend voor dagelijks gebruik, imo, dus vandaar dat ik ze afwissel.

odenxia

Berichten: 1301
Geregistreerd: 12-03-09

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 15:55

Hier staat altijd de Lemony Flutter in de kast. Ik kan niet meer zonder. Gebruik het dan ook niet alleen voor mijn handen, maar smeer het op allerlei droge plekjes en vind het een geweldig product.

Anoniem

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 16:02

Droogt de coalface je huid niet uit?
Angels on bare skin wil ik idd ook nog graag proberen.
Lemony flutter zit standaard in mijn tas, heerlijk spul.

xSwanHeart

Berichten: 4422
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 16:46

Gek genoeg heb ik eigenlijk het idee dat Aobs mijn huid meer uitdroogt dan Coalface. Maar sowieso heb ik een redelijk vette huid die niet zo snel uitdroogt, dus is voor mij niet zo'n issue.

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 16:51

Angels on bare skin vind ik heel onhandig. Voordat het er eenmaal op zit ben ik 10 minuten verder en het geeft enorm veel troep.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 19:10

Ik gebruik Let the good times roll, die is net wat verzorgender dan AOBS, alleen Ultrablend is echt om make up te verwijderen en LTGTR niet.

Chamaya_

Berichten: 114
Geregistreerd: 02-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 20:12

lieveli schreef:
Je kunt ook even een sampeltje halen Chamaya, misschien fijner voor je koopt?

Deze week is ons thema massage dus kom allemaal langs de winkel voor een ontspannende demo!


Dat is wel een goede! Welke is nog meer aan te raden? Dan houd ik die in mijn achterhoofd wanneer ik weer eens naar de Lush ga, ik heb alleen echt nog nooit om een sample gevraagd :P

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 20:24

BB Seaweed, zit een lichte scrub in, maar werkt ook verzachtend.

Kinke

Berichten: 20528
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:37

Zo…de hel die henna heet is weer begonnen, ik zit weer ingepakt, nog 2 1/2 uur te gaan….

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 22:56

Nou, om jullie even te 'waarschuwen'

Ik heb eergister een Hot Oil Treatment gebruikt van Lush, de 'kinky' variant. Ik was best wel excited want ik ben erg fan van die treatments en had ze van Lush nog nooit geprobeerd. Exact de handleiding gevolgd, vervolgens uitspoelen en je haar op de normale manier wassen. Resultaat: Ik heb nu allemaal stukjes 'masker' in m'n haar wat ik met 10 minuten uitspoelen, 2 wasbeurten en een kam er niet uit kan krijgen. Ik weet 100% zeker dat het geen roos is, het is echt spul van dat masker en ik heb geen idee hoe ik dit eruit ga krijgen. Ik heb Lush al gecontact hierover, maar kijk er een beeeetje mee uit ..... ^)

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 23:00

Courses schreef:
Nou, om jullie even te 'waarschuwen'

Ik heb eergister een Hot Oil Treatment gebruikt van Lush, de 'kinky' variant. Ik was best wel excited want ik ben erg fan van die treatments en had ze van Lush nog nooit geprobeerd. Exact de handleiding gevolgd, vervolgens uitspoelen en je haar op de normale manier wassen. Resultaat: Ik heb nu allemaal stukjes 'masker' in m'n haar wat ik met 10 minuten uitspoelen, 2 wasbeurten en een kam er niet uit kan krijgen. Ik weet 100% zeker dat het geen roos is, het is echt spul van dat masker en ik heb geen idee hoe ik dit eruit ga krijgen. Ik heb Lush al gecontact hierover, maar kijk er een beeeetje mee uit ..... ^)


Heb je een shampoo met veel SLS? Ik lees op reddit dat die er veel uit kan halen.

xSwanHeart

Berichten: 4422
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 23:06

Heb zulke verhalen helaas wel vaker gehoord, zeker als het om kinky gaat :(
Heb zelf Damaged geprobeerd en daar was ik ook geen fan van... Had ook veel klontjes die achterbleven. Ik weet dat er een filmpje op YouTube staat van iemand met een zelfde ervaring met Kinky. Volgens mij heeft zij het er uiteindelijk een beetje uit kunnen krijgen, maar ik weet niet meer hoe. Kan het filmpje ook niet meer vinden helaas... :=

Ben bang dat vaak wassen met shampoo het enige is dat echt gaat helpen...

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 23:07

Wat houd SLS in? Ik heb zelf altijd Guhl, wat prima werkt maar ik zou niet weten of daar SLA in zit :+

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 23:09

Courses schreef:
Wat houd SLS in? Ik heb zelf altijd Guhl, wat prima werkt maar ik zou niet weten of daar SLA in zit :+


Sodium Laureth Sulfate! Maar ik ga uit van wel. Gooi het anders even op de Lush facebookgroep, dan komt het in de personeelsgroep en krijg je sneller tips. Hoop ik.

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 23:15

Staat er al in. Maar tot dusver alleen maar 'ik vind het geweldig' als reactie gekregen. I'm so not amused, lijkt nu net of ik super goor haar heb terwijl ik m'n haircare altijd super op orde heb. Ik wil die zooi uit m'n haar .... Zie nu op de UK website veel meer slechte reviews staan

odenxia

Berichten: 1301
Geregistreerd: 12-03-09

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:49

Dat is zwaar k*t Courses, hopelijk vind je een manier om het eruit te krijgen..

Ik heb gisteren ook weer wat dingetjes gekocht:

- Frozen bath bomb
- razzle dazzle
- Outback mate