Goof schreef:Ik snap het hele punt afval scheiden, minder afval produceren, minder vlees willen eten etc echt wel, maar waarom zou je willen korten op bovenstaande?
Ik leef maar 1 x en ik vind dat ik echt wel bepaalde luxe verdien.
Wasbaar maandverband? Serieus? Koop het, gebruik het en gooi het weg, waarom bezuinigen?
Altijd thuis in de kou zitten omdat je niet wil stoken? Waarom zou je dat willen?
In meeste van die genoemde producten zit chemische meuk verwerkt. Denk aan je menstruatie, dan stop je dus mooi wel chemische meuk in of tegen je flamoes aan. Ik vind dat nou niet echt een 'luxe' dingetje eerder ongezond. Makkelijker is het wel, dat zeker.

Ik heb het thuis nooit koud hoor, 16 graden is een prima temperatuur en als ik op de bank een film kijk trek ik lekker een dekentje over me heen. Lekker cosy en meer dan warm zat en het scheelt me echt een pak geld.
Luxe heb ik in de vorm van andere dingen. Dusdanig besparen zodat ik minder hoef te werken en meer tijd heb voor leuke dingen bijvoorbeeld... hihi

Karuna, klinkt geweldig zeg! Helaas lukken bepaalde dingen hier niet op mijn appartementje in de stad

Yucca, slim van die weekmenu's, ik doe dat meestal ook en dan zeker n.a.v. de aanbiedingen. Kijken wat er in de bonus is enzo.

Ik schrijf het dan wel op de laptop, scheelt weer papier hahaha
Miracle, dat van die doppen wist ik niet, ik ga eens zoeken! De groene meisjes ken ik ook ja, erg leuk. Scheelt vegan echt zo veel in de maandelijkse kosten? Ben ik erg benieuwd naar.

Ook slim van het opvangen in een pan!
Phormicola, klinkt ook allemaal goed zeg! Thanks voor de link!
Blijheid, ik was al bijna 10 jaar met vloeibaar en heb nog nooit wat gehad. Over de eco-wasbal heb ik gehoord maar niet zo'n top ervaringen. Welke heb je dan?
StalNollie, ook slim van het dweil water!!