Ik word er zo gek van! -> vocht in mijn knie (ën)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Ik word er zo gek van! -> vocht in mijn knie (ën)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-13 00:13

Ik word er echt niet goed van... Vorig jaar begon het. Een zeurende druk in een van mijn knieën. Het hield aan, en op een gegeven moment was mijn knie goed dik, dus langs de huisarts gegaan. Inmiddels was ook mijn andere knie begonnen met 'zeuren'. Het doet geen pijn, het is wel heeeeeel vervelend..! Conclusie; vocht in mijn knie en doorgestuurd naar de fysio. Was ook rond de winter.

Bij de fysio bleek het volgende; de spieren in mijn rechter been waren minder soepel dan in mijn linkerbeen. Daar kwam het vocht dus door. Oefeningen mee gekregen, en een aantal afspraken geplant. Kreeg van dat leuk gekleurde tape op mijn knie zodat het met elke beweging in beweging was. 2 weken later hoefde ik niet meer te komen. Knie was veel minder dik (maar het was ook beter weer).

De periode erna heb ik er in vlagen last van gehad.. De oefeningen doe ik nog steeds. Zijn wel verwaterd maar toch doe ik ze zo'n 2 à 3x pw. Maar inmiddels zijn we een jaar verder en voelde ik het al even geleden aankomen. Het is raar weer geweest afgelopen tijd, heel koud, of gewoon koud (voor deze periode van het jaar dus warm) ik kwam terug van een feestje, helder weer geweest de hele dag, koud maar niet extreem koud. De avond dat ik naar huis reed was het onwijs koud en mistig. En daar kwam het hoor... Dat zeurende gevoel, ik weet dat ik dan aan mijn knie ga zitten.. M'n knieschijf wat heen en weer schuiven om het te bewegen, m'n benen strekken en buigen..
Daarna even geen last gehad maar het zet nu weer door..
Ik ben al heerlijk met midalgon aan het smeren (vind het verschrikkelijk spul) in de hoop dat het helpt..

Ik heb dus het idee dat het niet (alleen) aan m'n spieren ligt. Ze zullen er ongetwijfeld mee te maken hebben maar denk niet dat dat de reden is... Kan het met het weer te maken hebben..? Aangezien ik er de rest van het jaar geen last van heb..

Nogmaals het doet geen pijn, het gevoel is alleen heel vervelend.
Weet iemand wat het kan zijn? Als het nog meer doorzet ga ik weer langs de dokter, maar het speelt nu 2 dagen (denk aan 2 dagen continu zeurend gevoel in m'n rechter knie) dus wacht even af of het echt doorzet of hierbij blijft..