Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jupp6 schreef:@szan: Internet had ik inderdaad ook overwogen, maar dat was dus bij jou geen succes.
Jupp6 schreef:@Danibanani: Het GGZ heb ik als kind al eens gelopen, maar dit was geen succes. Vaak wisselende mensen en dus telkens opnieuw beginnen. Dit was echter voor iets anders dan wat nu mijn probleem is.
mieske schreef:Vervelend dat je in zo'n situatie zit, maar het inderdaad tijd voor professionele hulp. Het onderliggende probleem moet idd aangepakt worden voor je kan stoppen met automutilatie. (ervaringsdeskundige helaas)
Ggz is op zich niet verkeerd.. Ik ben er juist naar toe gegaan voor een second opinion omdat het op het onafhankelijke bureau waar ik kwam het na een jaar niet op schoot. Nu heb ik een nieuwe diagnose en ik voel mij er veel meer op mijn gemak..
Logisch dat je door een slechte ervaring denkt dat het niet fijn/goed is, maar beter proberen dan zo doorgaan toch ?
Wat betreft het niet kunnen betalen.. Ik heb de laagste/ basis verzekering die er is en ik heb nog geen cent betaald aan alle gesprekken met de psycholoog of bij het ggz.. Een kleine eigen bijdrage word soms zelfs door de psycholoog zelf betaald, wat bij mij bij het eerste bureau het geval was.
Succes en sterkte, mocht je willen pbén, of iets.. Ga je gang