Nagellaktopic deel 8

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:09

Hieperdepiep....

Afbeelding

Van harte Stef!

Catrice... :r

Essie salonvariant vind ik prima en ze komen ook met steeds leukere collecties uit.
De drugstore variant die je hier kunt kopen is bagger... kwastje is prut en ze zijn niet self levelend waardoor ze vaak prut lakken en minstens 3 laagjes nodig hebben om gelijkmakend te dekken.

W7 is inderdaad ok, heb er een stuk of 10... die ik nooit lak...
:')

Popstra
Berichten: 13821
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:18

Ik vind Essie wel fijn en dan vooral de topcoat ,,no chips ahead,,

__denise

Berichten: 3210
Geregistreerd: 25-02-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:39

Hier ook geen problemen met Essie hoor, lakken fijn, vaak bij 1 laag al heel dekkend, maar tweede is net mooier en blijven er mooi opzitten. Maar goed, misschien heb ik er ook niet zo veel verstand van ofzo :')

amandananana

Berichten: 4111
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 17:52

Zijn spulletjes van bornprettystore snel binnen? :)

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 18:31

Uhh vorige keer met anderhalve week ofzo.
Kreeg na 1,5 een verzendmailtje, dus had echt zoiets van jeee wat duurde dat lang. En die middag lag het in de brievenbus :')

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 19:20

LadyMadonna schreef:
Ik stuur je even een pb, kan wat persoonlijk worden ;)


Die zelfde vraag heb ik ook... bij mij houd t max 10-12 dagen

IMANDRA

Berichten: 9816
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:12

Anc schreef:
Oh boy... dat is een minder leuke verrassing _O-
Ben je op vakantie in de US?
*zwaar jaloers*

Heb vandaag een golden oldie op mijn blog: It's my year



Nee, internship van een half jaar :). Vind t hier helemaal geweldig, haast alles is goedkoper, helemaal als je de koersen meetelt. (Nederlands eten, met name brood, is wel veel beter haha). Maar mijn nagellak-verslaving wordt er hier niet beter op, lol.

Ben op zich wel tevreden met mn dure lakje, hij is alleen zo ontzettend duur.. Maar in NL kost ie schijnbaar 40 euro, en ik heb m nu voor een euro of 20 dus dat scheelt wel haha.

Needje

Berichten: 19209
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:50

Leuk. Waar in de USA zit je?

IMANDRA

Berichten: 9816
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:58

Hollywood, florida :)

Evelyne79

Berichten: 4005
Geregistreerd: 13-04-05
Woonplaats: Wijchen

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:59

Gefeliciteerd!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 00:39

Mijn order is binnen, inclusief een heleboel lolly's die ze er altijd bij stoppen :D :D

1 flesje klopt alleen niet, dus even kijken hoe/wat nu :+


Imandra, Nederlands brood is zooooo lekker! Dat mis ik echt. Brood van de bakker. Alles zit hier vol met suiker :r

AvWShots

Berichten: 2510
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 01:29

Zie nu pas de foto's van de bluesky lakjes, thanks nog ladymadonna :)
Ik zweer echt bij bluesky.
Misschien is het per persoon wel verschillend hoe goed iets blijft zitten.
Mijn moeder heeft bij mij haar eigen potje van de sensationails, bij mij bleven die niet gek lang zitten. Terwijl bij mijn moeder deze 3 weken (!!!!) bleef zitten. Terwijl mijn moeder op een dag 100x meer doet dan ik en ook in de tuin er mee bezig was geweest en ik, vanwege mijn gezondheid, een stuk minder doe tot aan in bed liggen toe. Bij mijn moeder houdt gewone nagellak het nog geen paar uur uit.

Ohja en 1 ding... Emmi nail gellak.. wat een RAMP.
Bij zowel mezelf, als moeder en wat vriendinnen... Binnen een dag kon je de gellak er in zijn geheel aftrekken, zonder al te veel moeite. (Echt dat je de nagelvorm overhoudt).

IMANDRA

Berichten: 9816
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 05:09

Anthea schreef:
Mijn order is binnen, inclusief een heleboel lolly's die ze er altijd bij stoppen :D :D

1 flesje klopt alleen niet, dus even kijken hoe/wat nu :+


Imandra, Nederlands brood is zooooo lekker! Dat mis ik echt. Brood van de bakker. Alles zit hier vol met suiker :r

Echt he!
Alles is zoooo veel zoeter! Tot nog toe alleen de sinaasappelsap die gewoon smaakt, haha.

AnneXxX schreef:
Zie nu pas de foto's van de bluesky lakjes, thanks nog ladymadonna :)
Ik zweer echt bij bluesky.
Misschien is het per persoon wel verschillend hoe goed iets blijft zitten.
Mijn moeder heeft bij mij haar eigen potje van de sensationails, bij mij bleven die niet gek lang zitten. Terwijl bij mijn moeder deze 3 weken (!!!!) bleef zitten. Terwijl mijn moeder op een dag 100x meer doet dan ik en ook in de tuin er mee bezig was geweest en ik, vanwege mijn gezondheid, een stuk minder doe tot aan in bed liggen toe. Bij mijn moeder houdt gewone nagellak het nog geen paar uur uit.

Ohja en 1 ding... Emmi nail gellak.. wat een RAMP.
Bij zowel mezelf, als moeder en wat vriendinnen... Binnen een dag kon je de gellak er in zijn geheel aftrekken, zonder al te veel moeite. (Echt dat je de nagelvorm overhoudt).

Misschien heeft het ook te maken met de gezondheid van je nagel? Ik weet niet waarvoor je thuis zit, maar kan me voorstellen dat het op bepaalde nagels minder goed hecht :). Maar weet niks van de opbouw van nagels af dus kan het helemaal fout hebben haha

Bnet
Berichten: 2234
Geregistreerd: 17-10-11
Woonplaats: Boxtel

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 10:34


Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 10:35

Ik heb alweer chips terwijl ik woensdagavond pas Sensationails heb gelakt. Geen hele grote maar toch... Geen idee wat ik nou fout doe -O-

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 10:40

Oh wat oliebol zeg Yonker.. de chips zitten gewoon bij het uiteinde van je nagel neem ik aan? kun je bij je nagelriem ook de lak eraf trekken zeg maar of is het echt alleen chips? Wel echt zuur :\

Ik heb die pen ook :j vind het ook een fijn dingetje!

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 10:43

Lak eraf trekken ga ik niet proberen :') Wil het nog even laten zitten om te kijken hoe het verder vordert... Inderdaad 2 aan het uiteinde van de nagels. Ik gok dat het inkapselen zeg maar niet goed gaat... Maar ik heb gewoon niet hele lange nagels waarmee dat kan... -O-

Jolienn

Berichten: 2021
Geregistreerd: 18-01-07

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 11:15

Een vriendinnetje van mij had laatst gelpolish laten zetten bij een salon. Na iets meer dan een week lagen er al stukken af, en ze kon het er toen zo vanaf krabben. Hoef ik met mn gellak echt niet te proberen hoor! Ze zei ook dat het helemaal niet verstevigend aanvoelde, en ze baalde dus best wel van die 20 euro.

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 11:23

Snap ik :') Maar ik dacht misschien merk je dat nu al haha. Ken je niet iemand die ze ook bij zichzelf zet dat je die persoon een keer bij jou laat doen en kijkt of het dan wel langer blijft zitten. Ik roep maar wat hoor :')

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 11:32

AnneXxX schreef:
Zie nu pas de foto's van de bluesky lakjes, thanks nog ladymadonna :)
Ik zweer echt bij bluesky.
Misschien is het per persoon wel verschillend hoe goed iets blijft zitten.
Mijn moeder heeft bij mij haar eigen potje van de sensationails, bij mij bleven die niet gek lang zitten. Terwijl bij mijn moeder deze 3 weken (!!!!) bleef zitten. Terwijl mijn moeder op een dag 100x meer doet dan ik en ook in de tuin er mee bezig was geweest en ik, vanwege mijn gezondheid, een stuk minder doe tot aan in bed liggen toe. Bij mijn moeder houdt gewone nagellak het nog geen paar uur uit.

Ohja en 1 ding... Emmi nail gellak.. wat een RAMP.
Bij zowel mezelf, als moeder en wat vriendinnen... Binnen een dag kon je de gellak er in zijn geheel aftrekken, zonder al te veel moeite. (Echt dat je de nagelvorm overhoudt).

Waar zie jij foto's van bluesky lakjes? :)

Skessa_
Berichten: 10689
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 11:38

Paar pagina's terug

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 12:33


_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 12:37

<3 ik ga 'm straks ook lakken :')

Toen ik net de lak van mijn nagels af haalde, viel me ineens op dat mijn nagels echt heel erg lelijk zijn zonder lak. Ze zijn echt super droog en het lijkt wel of er een soort 'schilfers' lost laten net zoals je een droge huid hebt. Hebben jullie hier ook last van, vast niet :') en wat kan ik er aan doen?

Moet zeggen dat mijn eigen huid ook heel erg droog is dus ik weet niet of dat verband met elkaar heeft

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 12:38

Schilfers heb ik ook, bij mij komt t door de remover. :+

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 12:38

Smeren met een vettige creme!! En dit even in laten trekken je nagels dus even rust geven...