Kies laten trekken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Kies laten trekken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 15:38

Hallo,

wie wil er mij even moed inpraten :') 3 kwart jaar geleden ben ik voor het laatst bij de tandarts geweest. Ik had toendertijd een afspraak voor wortelkanaalbehandeling. Alleen kreeg hij mijn kies niet verdoofd. En kreeg ik continue schokken, als hij een verdoving zette. Terwijl ik al bang was voor tandarts/verdoving.

Gevolg was dat ik dus weer niet 3 kwart jaar ben heen geweest. En deze week begon mijn kies een beetje te irriteren. Dus gister weer met veel angst naar de tandarts geweest. Lag te bibberen en huilend in de stoel. En bleek dat die ene kies er nu wel uit moet. Tandarts heeft mij gelijk door verwezen naar een kaakchirurg. Zodat hij mij niet hoeft te martelen. En de kans groot is dat de verstandskies die er achter zit, op de plek komt te zitten van deze kies.

Maar ik durf dus echt niet. Bang voor die schokken. Word al misselijk van de gedachte. Zodra ik maar 1 x verdoofd ben, dan gaat het wel. Maar wil alles zien doormiddel van een spiegel. Anders ren ik als nog de stoel uit.

Ook heeft de tandarts mij doorverwezen naar een angst kliniek. Zodat die mij leren van mijn angst af te komen.

Dus bij deze bedank ik gelijk mijn oude tandarts. Dankzij hem is mijn gebit verpest. Aangezien de kleine gaatjes die ik toendertijd heb gehad, nooit goed zijn uitgeboord, waardoor ze onder de vulling gewoon groter werden. Want de kiezen die nu klaar zijn, blijven er netjes uitzien.

Ik vind mijzelf zo stom. Nergens bang voor, maar wel voor een verdoving. Terwijl ik mijzelf netjes elke 4/5 week B12 injecteer.