[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 10:02

Believe schreef:
Laurie schreef:
Jeetje, wat is dat slecht gedaan! Ik zou zeker een klacht indienen en kijken of je je geld terug kunt krijgen, maar daar niet opnieuw laten kleuren.

Zou jij dan langs gaan of klacht indienen via telefoon of facebook bericht ofzo? Langs gaan ben ik bang dat ze me proberen over te halen dat het er wel mooi uit ziet ofzo want dat deden ze dus donderdag ook toen ze me zagen twijfelen.
Via Facebook bericht kan ik foto's erbij sturen en kan die baas van de zaak het zien (volgens mij beheert hij die pagina).

Ben wel blij dat je het met me eens bent dat het slecht gedaan is, dacht dat het aan mijzelf lag. :+


In eerste instantie gewoon langsgaan en voorleggen. Of bellen, in ieder geval moet je hun eerst aanbieden het probleem op te lossen.
Als je er dan niet uitkomt kun je op Facebook gaan klagen.

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 11:30

Holy oliebol, gelijk mee teruggaan idd. Als ze dat weigeren social media inschakelen. Dit is gewoon echt niet mooi gedaan, dat hoort een kapper ook te zien.

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 11:33

Ze zijn morgen open dus denk dat ik of mijn moeder even laat bellen of dat we gelijk uit school even heen gaan.
Wil eigenlijk wel heel graag het geld van het verven terug, knippen was 18 euro en de rest dus verven dus 52 euro. Vind het zo banketstaaf dat m'n moeder het heeft betaald. :(

En wat zouden jullie nu met m'n haar doen dan? Beter met rust laten of een andere kapper het laten opknappen? Het is natuurlijk flink geblondeerd maar m'n haar voelt niet echt droog aan gelukkig.

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 11:37

Ik zou inderdaad het geld van het verven terug vragen, dit is gewoon echt slecht gedaan. Hoe het het beste opgeknapt kan worden weet ik niet, maar ik zou het zeker door een andere kapper laten doen!

Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 11:52

Dit is idd slecht!
Geld terug vragen en bij een andere kapper het laten opknappen, dat zou ik doen

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 12:28

Bedankt voor jullie meningen! :)
Zal morgen laten weten wat ze gezegd hebben. :j

Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 06:37

Kan je haar trouwens uitvallen als je het verft? Ik heb namelijk het idee dat mijn haar dunner aan het worden is sinds een jaar.. (verf het al 5 jaar maar alleen donker en door de kapper)

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 12:10

Ja, het is niet echt goed voor je haar. Ik gebruik tegenwoordig ook zo vaak mogelijk semi-permanent om die reden. Is een stuk gezonder :j

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 14:49

Echt uitvallen zou ik toch ergens anders zoeken. Verven is niet goed voor je haar dus het kan heel goed zijn dat de punten bijvoorbeeld sneller splitten of dat je haar halverwege afbreekt, maar als het echt vanaf het haarzakje afbreekt dan zal er intern iets zijn waardoor je haar uitdunt. Het kan natuurlijk wel zijn dat het op andere punten afbreekt en dat het daardoor vooral aan de onderkant dunner lijkt.

Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 19:51

Ik had laatst bloed getest en dat is het dus niet (het lijkt echt uit te dunnen op mijn hoofd huid, of misschien valt het mij nu pas op dat ik daar wat dunner haar heb? Afbreken valt onwijs mee). Anders zou men wat vinden dan denk ik?
@bizzybijtje, af en toe gebruik ik semi. Bij de kapper verf ik ook al met minder peroxide.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 23:10

Mag ik hier nog een keer binnen vallen?
Ik wil voor de zomer een keer iets fris, iets zoals onderstaande foto.
Afbeelding

Maar, ik heb van mezelf niet al te dik haar, en het valt ook vrij plat langs mijn hoofd.
Ik gebruik ook geen producten om er meer volume in te krijgen want ik zou niet weten wat/hoe.
Ben een beetje bang dat mijn haar heel raar gaat zitten als ik het zo laat knippen.
Met welke producten/verzorging/technieken krijg ik mijn haar zoals bovenstaande foto? (Of ook maar een beetje in die richting)

Ik heb helaas geen recente foto van mijn haar nu maar kan er morgen wel eentje maken..

_Daniella

Berichten: 8005
Geregistreerd: 28-05-08
Woonplaats: Friesland

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 07:52

Ik zou zeggen, ondersteboven haar droog föhnen dat werk super
En volumepoeder/droogshampoo werkt bij mij top :)
Beetje elnette spray en je bent er wel

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 09:03

Met een krul/stijltang en wat volumepoeder :j

Ik heb ook erg dun en futloos haar, maar met bovenstaande dingen krijg ik het wel zo :) (althans, toen het wat langer was dan haha, nu is dat lastig)

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 10:46

Oké onderste boven föhnen doe ik nu al, maar dan wel met borstel erbij om het stijler te maken. Dit niet doen dus?

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 19:38

Ik lees waar het lukt af en toe nog een beetje mee. Ben wel benieuwd wat je kapper gezegd heeft nu @Believe? Ben het er ook wel mee eens dat het absoluut niet goed gedaan is..

Ik ben intussen ook terug geweest naar de kapper en ze gaf toe dat de lagen niet helemaal goed geknipt waren dus die heeft ze bij geknipt, ik kan er zelf nog altijd niet helemaal aan wennen maar ik moet het er toch maar mee doen :+

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 19:46

_mexx_lady_ schreef:
Oké onderste boven föhnen doe ik nu al, maar dan wel met borstel erbij om het stijler te maken. Dit niet doen dus?


Nee zou ik denk ik niet doen. Gewoon ondersteboven fohnen, en wat sliertjes met de stijltang of krultang losjes slag erin maken. Dan een beetje volumepoeder op de haaraanzet en niet teveel aan je haar zitten gedurende de dag :D

youaremystar

Berichten: 489
Geregistreerd: 21-06-14
Woonplaats: Potjewold

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 22:27

Hola dames!

Ik kom even lekker asociaal binnen vallen.
De laatste tijd zit ik er aan te denken om na 3 jaar ofzo mn haar weer te verfen. Ik zat te denken aan "roze ombre" kleur/haar.
Ik heb eerder mijn haar zo dood geverfd dat het gewoon afbrak. Daarom wil ik het liever niet blonderen en vraag ik me dus af of mijn "wens" haalbaar is.

Dit is mijn eigen haar kleur;

Afbeelding


En zo iets zou ik graag willen;

Afbeelding

Afbeelding



Zou het mogelijk zijn om dit te laten doen zonder mn haar te blonderen? Zou het staan samen met mijn eigen haar kleur? En hebben kappers eventueel ook uitwasbare haarverf?

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 22:31

Nope. Je kleur is te donker.

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 22:34

Zonder blonderen is dat niet mogelijk. Je kan proberen een felle roze over je huidige haarkleur heen te gooien maar ik denk dat je dan wel heel donker moet gaan om het daadwerkelijk zichtbaar te krijgen. Verder is (bijna) alle kleurverf niet permanent en wast het er dus weer uit, maar hou er wel rekening mee dat sommige kleuren nogal hardnekkig zijn (rood en groen vooral) en dat het een waas achterlaat.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 22:43

Vriendin van me had jouw haarkleur, heeft er roze overheen gedaan zonder het te bleken en er was niets van te zien. Dus spendeer je geld er gewoon niet aan als je niet wil bleken, want het zal toch niets opleveren. Om die kleur te hebben, moet je het eerst helemaal ontkleuren (dus spierwit) en dan pas zal het echt pakken in de kleur die je wil.

Macs

Berichten: 7639
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 22:44

Op deze kleur lukt rood of paars met arctic fox nog wel uit eigen ervaring. Maar roze denk ik ook niet.

youaremystar

Berichten: 489
Geregistreerd: 21-06-14
Woonplaats: Potjewold

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 22:45

Okay! Thanks for the info.
Dan zal ik er toch nog een paar nachtjes over moeten slapen. :P

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 22:47

Ik heb het nu ongeveer die kleur
(zie pagina 503) Maar inderdaad ik was al gedeeltelijk gebleekt, maar toch moest er nog bijgeblondeerd worden. :)

Cinnepin

Berichten: 8928
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 08:35

Nee idd, dat moe tot wit gebleekt worden. Ik wilde mijn haar lila en moest het ook naar wit. Heb het toen maar 1 keer ontkleurd ( anders moest het zeker 2 a 3 keer ) en ben voor knal paars gegaan :)

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 20:20

Mensen ervaring met Salon B? Zijn ze echt zo goed? En is het nodig om lang van tevoren een afspraak
te maken? Ik wil graag een keertje mijn haar echt mooi laten knippen waarbij ook rekening wordt
gehouden met de vorm van mijn gezicht en de structuur van mijn haar. Ik las goede verhalen over
Salon B.. :)