knieproblemen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirranda

Berichten: 1717
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 20:42

Mooi, dat heb je achter de rug. Nu weer herstellen.
Prettig dat er wel degelijk iets zat wat de klachten heeft veroorzaakt en dat dat nu weggenomen is.

`neem de tijd voor je revalidatie.

Ik ga opnieuw het medische traject in. Inmiddels via Stichting Hartpatienten klacht ingediend over het medisch handelen destijds van het RPZ die mij dus 10 weken met een breuk hebben laten lopen.
Gaat nu in het groot werk van gemaakt worden.

Maar dat is niet het belangrijkste. Heb van de week weer foto's laten maken en hopelijk kunnen ze mijn knie nog een beetje bewerken waardoor ik weer redelijk normaal kan sporten/ paardrijden. Heb 3 fijne paarden waar ik amper iets mee kan nu ;(

XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6036
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-13 12:34

mirranda ik zal voor je duimen dat ze er wat mee kunnen..!!

Ik weet niet hoe het normaal moet gaan maar heb het idee dat het een beetje traag gaat het eerste herstel.. De knie is nog steeds best dik en een van de 2 wondjes blijft ook dikker en pijnlijker. ook blijft het dikkere wondje nog steeds elke dag wat bloedden.. Maar in het algemeen nog steeds best veel pijn. :( ook zou ik volgens mij nu al op 1 kruk moeten kunnen lopen maar dat lukt nog eigenlijk ook niet. Net ook gedoucht maar dat was ook geen echt succes. heb wel de knie toen met betadine shampoo af gedaan in plaats van normaal spul..
Gisteren wel eventjes naar stal geweest. :) heerlijk weer eventjes bij mijn kleine knuffeltje te zijn. Ze was niet eens bang voor de krukken maar dat ''uitstapje'' was eigenlijk wel al teveel.. :(

Mirranda

Berichten: 1717
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 15:10

Iedereen herstelt toch anders, bij sommigen gaat het echt rap, anderen hebben langer nodig. Ik heb nadat de metalen onderdelen eruit waren nog 2 jaar revalidatie gehad en nog is het nooit normaal geworden. Heb eigenlijk nooit meer normaal en pijnvrij kunnen bewegen en knie verdient ook niet de schonheidsprijs als je hem ziet ;(

Maar de pijn zal loop van de week best minder worden bij je. En geeft toch niets als je nu nog 2 krukken gebruikt. Als je dat nog even nodig hebt, dan gewoon doen. Soms zit er ook gewoon onzekerheid tussen je oren, daar moet je ook doorheen (tenminste, dat had ik wel).

En douchen is idd een ramp, hihi. Kan me herinneren dat ik mezelf wel in het douchehok kreeg maar dat been niet :Y) . Dat zijn dingen waar je straks wel om kan lachen hoor.

Succes met herstel in ieder geval ;)

MarjaG

Berichten: 979
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Breukelen

Re: knieproblemen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 09:50

Liesje, de ene keer genezen wondjes snel en de andere keer langzamer. Dat heb ik ook. Bij mij geneest het bij voorbeeld in de winter langzamer dan in de zomer. Maak je geen zorgen om het nabloeden. Zolang het niet onsteekt is er geen reden voor zorg. Slim om betadine shampoo te gebruiken in plaats van gewone shampoo. Dat kan zeker geen kwaad.

Mirranda, ik hoop dat ze je knie verder kunnen verbeteren.

Mirranda

Berichten: 1717
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 12:04

Vorige week heb ik foto's laten maken en vanmorgen uitslag besproken bij de HA.
Knieschijf is erg ribbelig en ongelijk aan de achterzijde (dus aan de kant waar hij over je knie glijdt).
Dat verklaart meteen de pijnklachten.

Ik wordt doorgestuurd naar een privekliniek waar ze ook echt de tijd nemen voor je.
Dan kijken wat ze ermee kunnen.

Iemand ervaring met Medinova?

XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6036
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Re: knieproblemen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-13 22:05

sorry voor mijn late reactie..!!

denk idd dat het bij iedereen verschillend gaat. Al maak ik mij nog steeds wat zorgen want de buitenkant begint langzaam toch wel dunner te worden maar de binnenkant blijft heel dik. Ook als je daar duuwt voel wat wat bewegen/weg schieten. Maar al met al steeds minder pijn kan op de buitenkant nu echt pijnvrij liggen de binnenkant nog niet omdat dat nog zo dik is. De wondjes zijn dicht nu een paar dagen. Verder loop ik in huis zonder of met 1 kruk nog dus dat gaat wel goed. De knie voelt alleen heeeeel onstabiel en raar met lopen zonder kruk heb een beetje een gevoel dat ik opnieuw moet leren lopen Haha maar dat gaat dus ook steeds beter.. :D buiten nu met die gladheid gebruik ik nog allebei de krukken maar meer als mentale steun voor als het fout gaat dan dat ik ze echt allebei nodig heb.. :+

Dinsdag moet ik terug naar het ziekenhuis naar een fysioterapeut die precies gaat vertellen wat er gedaan is en wat hij verder gaat doen weet ik niet Haha. Ben een beetje bang dat ik het niet goed heb gedaan ofzo omdat ik nu nog steeds de krukken dichtbij heb staan.. :+

MarjaG Hihi leek mij ook wel een slimme zet.. :P Had het staan om mee naar stal te nemen maar wat goed is voor paardenwondjes lijkt mij ook goed voor mezelf.. :P

Mirranda Haha douche was echt een ramp.. :') kon amper bewegen in de douche omdat zouder de kous mijn knie als pudding aan voelt en zeker niet sterk genoeg is om erop te staan.. :+ Dus mijn andere been verzuurde helemaal. het op en af stapje om de douche in te komen was ook wel moeilijk ja Haha maar lukt toch.. :D is nog steeds wel een moeilijk iets maar beter dan mezelf vies voelen Haha
Medinova heb ik nog nooit van gehoord. Wat is het precies.? Ik hoop dat ze je in die privekliniek kunnen helpen..!!

Mirranda

Berichten: 1717
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:12

Ha, nou gebruik idd maar lekker 2 krukken hoor met die gladheid. Geen risico's nemen.
Ik ben nadat ze er metaal in hadden gezet van de trap af gevallen (was even vergeten dat ik niet kon buigen en stapte zo de trap af :o ), en dat soort acties kan ik je niet aanraden.

Ben benieuwd wat je fysio straks gaat doen en wat er precies is gedaan. Maar nog belangrijker: wat je straks nog kan.

Ik word nu juist naar een privekliniek doorgestuurd door mij HA omdat ze daar veel meer tijd voor je inplannen en mijn knie toch wel een speciaal gevalletje is. Ik ga maandag bellen voor een afspraak in ieder geval.

Maar eh, wel voorzichtig doen hoor !!

XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6036
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Re: knieproblemen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-13 22:44

Nee inderdaad liever langer met krukken erbij dan uitglijden ofzo.. :+ Dat van de trap is ook wel wat ja.. Sinds gisteren begin ik ''lopend'' de trap op en af te gaan behalve 's ochtends. Eerst deed ik dat zittend. Maar dacht paar uur terug oh ik pak wat van boven *ikkezelfdoen O:) * naar boven gaat goed maar naar beneden heb ik 1 tree ook met het verkeerde been begonnen en buigen de trap af kan dus ook nog echt niet Haha had geluk dat ik de kruk mee had en dat ik me daarmee meteen op ving anders was ik ook naar benede gedoken.. :+ Zulke dingen vergeet je gewoon. Ik heb zo bijna geen pijn meer dus ben ik genijgd meer te gaan doen. Met eten zit ik nu ook zonder poef onder mijn been en dan kan ik hem wel goed genoeg inbuigen maar hoge drempels trap en auto in en uit laat toch wel erg lstig Haha.. :P
Lijkt me ook inderdaad niet zo bevordelijk om nu van de trap te vallen. zal wel een klap terug zijn geweest.?

Jaa ik ben ook heel erg benieuwd.. Opzich heb ik wel goede hoop. Hij doet stil zittend minder pijn dan de afgelope jaren. Lopen is dus nog wel heel moeilijk en raar met 2 krukken loop ik dan wel als een kieviet Haha. Maar ik blijf bang dat ze dadelijk zeggen dat ik niet meer aan het paardrijden kom. Dat is mijn aller grootste angst. Dan heb ik al wel besloten dat ik ga proberen mijn paard als ze oud genoeg is inplaats van onder het zadel voor de kar te zetten maar jaa O:) Dat is toch geen rijden. Maar ga er alles voor doen om er uiteindelijk toch op te komen.. :D

Ben heel benieuwd wat ze daar voor je kunnen doen.! :)
Zoals ik het omschrijf ben ik niet echt voorzichtig.. ? O:) Voor mijn gevoel ben ik juist te voorzichtig..:')
Alleen toch echt die binnenkant ben ik niet gerust op nog.. :( ik zal zo eens een foto update maken.. :P

Mirranda

Berichten: 1717
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:58

Was idd best een smakkert, maar gelukkig niet op die knie gevallen. Was verder een beetje blauw hier en daar }:0

Maar dat trappen lopen is gewoon een reflex en opeens moet je daarbij nadenken....... en dat vergeet je dus wel eens.

Maar heel herkenbaar hoor, eerst op je kont tree voor tree naar boven en beneden. Heb het ook allemaal zo gedaan. En met je ene been je andere been verplaatsen en optillen enzo (ik had een breuk zonder dat ik het wist, dus kon 10 weken eigenlijk weinig tot niets). Je wordt gewoon toch soort van handig in dat soort dingen.

Ik was wel heel onzeker om weer op een paard te stappen. Conditie weg, kon me niet afzetten met rechts, dus met krukje erop (haffies zijn echt niet groot, maar zag eruit alsof ik op een paard van 1.80 moest :+ ).

Maar dan vooral die adrenaline als je weer bij een hek in de buurt komt. Maar goed, na een ritje wordt ik weer een paar dagen afgestraft van de pijn en aangezien ik nu allerlei overbelastingsklachten heb (rug, achillispees andere been, migraine) ben ik er echt klaar mee. Eerst dacht ik laat maar, maar ik loop als iemand van 85 en kan slecht stilzitten. Sporten gaat dus bijna niet en dat heb ik echt wel nodig. Bovendien heb ik 3 leuke haffies staan hier en ik kan er zo weinig mee (worden veelal door anderen gereden).
We gaan het zien, misschien wel een kunstknieschijf ofzo.

Ben benieuwd naar je update. En beter te voorzichtig hoor. Is wel eens lastig want je denkt dan vaak alweer de hele wereld aan te kunnen.

XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6036
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Re: knieproblemen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-13 23:13

Gelukkig niet op je knie dan ja.. :)
Precies ineens moet je nadenken.. HAha soms best moeilijk.. :P

Ja merk ook dat je bepaalde handigheidjes krijgt ja. :)
De 1e keer ergens op gaan zitten lijkt mij ook heel spannend.. :P

Bij jou is het door een hek gekomen.. ?
Maar inderdaad er is natuurlijk wel een grens ja. :( Hoop dat jij dadelijk ook gewoon zelf met je haffies aan de gang kan gaan.. :D Als ik weer aan het rijden kom moet ik eerst iets gaan zoeken om te rijden.. :P Het paard wat ik nu heb is vandaag 10 maanden geworden dus dat duurt nog wel eventjes.. :P

Hihi anders ik wel. :D Al kijk ik er ook wel tegenop.. :+ Bang om dingen te horen die ik liever niet hoor ofzo. Ook hangt de 2e operatie ook nog steeds boven mijn hoofd om die knie te gaan stabaliseren. Dus afwachten ja.. :P
Ik heb juist soms het gevoel dat ik me aan stel ofzo.. :+ juist tegenover gestelde van de wereld aan kunnen. Ben bang om teveel te doen ofzo. Daarom vandaag voorgenomen en mam bijna gedwongen mij mee te nemen en mee gegaan naar de ikea en bouwwinkel. Mam wilde mij eerst niet mee nemen omdat ze dacht dat ik haar zou ophouden. Maar van hier in huis zitten en mee naar het schip gaan en daar te zitten en rond te hobbelen kom ik nooit weer echt op de been.. Dus heb mam eigenlijk een beetje gedwongen mij mee te nemen. :+ Heb der niet opgehouden. :D Ikea was te druk om hard te kunnen lopen dus was wel heeeel handig voor mij en die bouwwinkel hoefde we niet ver in. Maar merkte toen wel dat mijn been moe werd en echt zwakker werd dat ik wel allebei de krukken nodig had. Toen ik in de auto zat op de heenweg kreeg ik eigenlijk al een beetje spijt want ja, Het is misschien wel heel veel in een keer meteen. Had weer thuis ook wel pijn en met eten toch voet omhoog gehouden en 2 paracetamollen genomen maar de pijn is nu echt alweer helemaal weg dus denk dat het teveel miss toch nog mee valt.. :P

Mirranda

Berichten: 1717
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 23:23

IK had een ongeluk met mijn toen 3 jarige (de haf uit mijn onderschrift) die net ingereden was en 1 dag thuis. In volle galop recht op een hek af en hij ging vlak voor het hek haaks naar links........ en ik dus rechtdoor het hek in ;(
Ziekenhuis opgezocht, maar die hebben enkel gehecht en vonden het niet nodig een foto te maken. Ben dus naar huis gegaan in de overtuiging dat het zwaar gekneusd was. Pas na 7 weken heb ik een fysio opgezocht om er wat beweging in te krijgen en die vertrouwde het niet. Doorgestuurd naar ander ziekenhuis en toen meteen geopereerd. Na 3/4 jaar metaal er weer uit en toen nog bijna 3 jaar revalidatie nodig gehad. Bot was wel geheeld maar pees bleek erg veel schade te hebben waardoor ik niet vorderde en pijn bleef houden. Shockwave gehad voor de pees en toen ging het langzaam beter. Waar ik nu last van heb is voornamelijk de slijtage doordat de knieschijf zo rommelig is aan de achterzijde, maar dat is niet gek als je lichaam 10 weken zijn best doet om bot aan te maken aan 2 stukken die elkaar niet gaan raken zonder metaal.

Denk idd dat je wel heel moedig mee bent geweest naar de Ikea en bouwmarkt. Maar ik begrijp het heel goed, je wilt er toch uit. Je voelt je al zo hulpeloos en tevens bezwaart dat je die hulp nodig hebt. En anders kom je niet verder dan je huis. Je wilt eruit. Maar je lichaam fluit je vanzelf terug als het toch wat teveel van het goede is.

Chantal511

Berichten: 882
Geregistreerd: 15-05-07
Woonplaats: 't Veld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 23:27

Fijn dat je na zo'n lange tijd eindelijk verder ben geholpen met je knie! :)

Ik loop nu ook al vier jaar met mijn knie te klooien.. Komt er uiteindelijk op neer dat mijn knieschijf teveel omhoog staat en dus niet mooi in het ''kommetje'' valt. Loop nu dagelijks op pijnstillers en moet nu onder begeleiding van een fysiotherapeut 8 weken trainen om m'n spieren te versterken. Dan kijken of het verbeterd, en anders een operatie...

Mirranda

Berichten: 1717
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 23:29

@Chantal511: Ben je daarmee geboren of is ergens door gekomen?
En kunnen ze je knieschijf dan een stukje lager plaatsen ofzo?

Chantal511

Berichten: 882
Geregistreerd: 15-05-07
Woonplaats: 't Veld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 23:46

Mirranda schreef:
@Chantal511: Ben je daarmee geboren of is ergens door gekomen?
En kunnen ze je knieschijf dan een stukje lager plaatsen ofzo?

Toen ik 11 jaar oud was ben ik onwijs hard onderuit gehaald door een klasgenootje (voor de grap laten struikelen). Toen heb ik twee weken met een dikke knie vol vocht rondgelopen op krukken. Na rust verdween de dikke knie wel, maar het bleef een zwakke plek. Eind groep 8 hadden we een voetbaltoernooi tegen de leraren en sommige ouders. Toen ben ik weer gevallen op mijn knie en liep ik weer twee weken op krukken.
Hierna kreeg ik al meer klachten. Na de huisarts geweest en na een aantal keer terug komen eindelijk een verwijsbrief gekregen naar een orthopeed. Daar aangekomen zei hij dat ik er wel overheen zou groeien omdat heel veel meiden van mijn leeftijd deze pijnklachten hadden. Tussendoor meerdere malen foto's en mri scans gemaakt. Elke keer zag het er keurig uit. Wel kon ik mijn been overstrekken en stond mijn rechterknie wat hoger dan de linker, maar daar zochten ze niks achter. Na meerdere malen terugkomen met al meer klachten een kijk operatie gehad. Daar kwam eigenlijk ook weinig uit. Ze hebben alleen een (hele moeilijke naam, maar ze noemde het op z'n ''hollands'' een littekenbandje) weggehaald. Hierdoor verloor ik wel het vocht in mijn knie waardoor hij zo dik werd. Na een halfjaar kwamen de pijnklachten weer terug en kreeg ik er ook weer een beetje vocht in (knie werd alleen niet meer dik). Toen één maand ontstekingremmers geslikt, wat ook niet hielp. Maar de orthopeed was er eigenlijk nog wel van overtuigd dat ik eroverheen zou groeien.
Nu, een paar maanden terug weer terug geweest en doorgestuurd naar een fysiotherapeut waar een andere orthopeed mee samen werkt. Tot de conclusie gekomen dat mijn knieschijf te hoog staat. Daarvoor konden ze opereren, maar ze gingen het eerst tapen hoe het zou voelen na de operatie. Het tapen was zo'n openbaring. Ik kon weer sporten zonder daarna jankend op de bank te zitten van de pijn, slapen op mijn zij en gewoon zonder pijn trappen lopen. Toen weer terug geweest naar orthopeed en die zei dat ik eerst nog maar 8 weken fysiotherapie moest gaan proberen voordat ze gaan opereren. Daar ben ik deze week mee begonnen en we gaan kijken waar het me brengt. Al heb ik er zelf weinig vertrouwen in..

Mirranda

Berichten: 1717
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 23:59

Ook al een langdurige kwestie dus.
Die knieen die weten wat. Zolang je er niets aan hebt doen ze het prima, maar owee als je op een of andere manier een trauma aan je knie hebt opgelopen.........

Hoop voor je dat fysio voldoende uitkomst biedt, dat scheelt je een operatie, maar kan me helemaal voorstellen dat je vertrouwen daarin niet echt groot is.

XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6036
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 00:18

Mirranda bah ook een rot gedoe zeg.!! :( dan snap ik het wel dat je eventjes moet slikken als je bij een hek komt ja. Ook aan jou verhaal zou je kunnen zeggen dat elke idioot arts kan worden.. :(

Jaa was gewoon echt voel me zo lui en nietsnutterig.. :( en denk door te doen kom je pas weer echt in beweging. Alleen dat het gedurft was en veel dat is wel een feit ja.. :+ Maar nog steeds geen last ook is de knie eigenlijk helemaal niks dikker geworden. Hij is al dik genoeg.. :') heb net foto gemaakt daar zie je duidelijk op hoe dik hij nog is.. :(

Chantal551 phoe ook een heftig verhaal zeg..!! Hoop dat het bij jou ook snel beter gaat gaan..!! geloof het wel dat je er niet veel vertrouwen in hebt.. :(


Hier de foto's van mijn knie nu net.
ook met de ander ernaast om te zien hoe dik hij werkelijk is.. :(
Afbeelding
Afbeelding

XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6036
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Re: knieproblemen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 00:50

zo en nu fluit mijn lichaam me echt terug.. Mijn hond greep 1 van de 2 van mijn ouders.. :( uit automatisme vloog ik overeind erop af om die van mij bij zijn kladde te grijpen.. alleen vloog ik wel echt te snel omhoog enz.. :( dus dat doet nu wel eff goed pijn.. :(

Mirranda

Berichten: 1717
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 11:48

Wat een mooie kleine gaatjes zeg !
Mijn knie heeft een litteken van 15 cm, maar dat natuurlijk minst erg.

Maar goed te zien dat je knie nog behoorlijk gezwollen is, hij heeft geen vorm zegmaar :D
Dat komt wel weer goed hoor, maar duurt een tijdje.

En pas nou op met die onverwachte acties, hoewel ook dit ongetwijfeld in een reflex was.

XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6036
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Re: knieproblemen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 13:12

Jaa de gaatjes zijn echt mooi klein.. :D Wauw 15 cm.. :oo

Jaa hij is echt nog vormloos ja. Had eigenlijk verwacht dat het nu wel al bijna dun zou zijn ofzo.. :P

Nu ben ik gistere nog veel stommer geweest dus nu issie in het algemeen weer dikker en loop ik weer met 2 krukken + pijnstillers.. :(
Gisteren met naar boven gaan ben ik gevallen en heb ik me op proberen te vangen met het verkeerde been.. :( Goede les dus want nu ga ik dus weer mooi zittend omhoog en omlaag.. Bahbah wat een domme actie.
Die reflexen zijn nog wel het ergst van allemaal.. :(

Maar verder zien de wondjes er goed uit enz.. :D

Chantal511

Berichten: 882
Geregistreerd: 15-05-07
Woonplaats: 't Veld

Re: knieproblemen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:13

Die gaatjes zie je over een jaar helemaal niks meer van. Zal van de week even een foto maken van de mijne. Je hebt ook niet hele bruine benen dus vallen ze nog minder op :')

XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6036
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Re: knieproblemen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 14:24

Hahaha hebben die melkkannen toch ook nog eens nut Haha.. :D

Mirranda

Berichten: 1717
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:07

Ik heb morgen al een afspraak bij de kliniek.
Dus weet dan hopelijk lekker snel wat ze er mee kunnen en hoe mijin toekomst (bewegingstechnisch) er dan gaat uitzien.

XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6036
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Re: knieproblemen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 20:16

Hoelaat moet je.? Ik moet om 1 uur weer bij het ziekenhuis zijn. Ben alleen bang dat die fysio gaat zeuren ofzo of dat ik iets niet goed heb gedaan ofzo.. :( Het gaat nu trouwens wel weer wat beter. Ben ongeveer weer waar ik vrijdag was. Alleen heb ik nu een pijn gevoel als de knie "Moe" word met lopen dat was eerst een echt onstabiel gevoel en daar komt nu dus een pijn bij.. :(

Mirranda

Berichten: 1717
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:15

Moet al om 10.00 uur. Hoop dat morgen ook meteen duidelijk is wat ze ermee kunnen.

En jij moet echt een beetje oppassen hoor. Tot de pijngrens is alles prima, maar je moet daar niet overheen gaan (hoewel dat met reflexen wel eens lastig is ;) )

Succes morgen bij de fysio. Ben benieuwd wat hij ervan zegt.

XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6036
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Re: knieproblemen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 22:26

Ik zal voor je duimen.! Hoop echt dat ze wat kunnen doen voor je.

Eerlijk O:) :) Doe ik teveel.? Eerlijk zeggen. :P Ik ben juist bang dat ik te rustig of voorzichtig doe. Dat is waar echt bang voor ben morgen van die fysio te horen te krijgen. Net na de operatie kwam die op de kamer om het afspraak kaartje te geven en om te vertellen hoe en wat waaronder dus ook dat je 3 a 4 dagen met 2 krukken moest daarna nog paar dagen met 1 en dan zonder dus max 1 week met krukken lopen.. En ik loop er al 2,5 week bijna mee. '
Maar opich wel die ''pijn'' Die ik nu heb met lopen als het been moe word is niet erg. Klein beetje maar. Pak dan zo snel mogenlijk de 2e kruk er weer bij en dan zo verder en weer zitten.. :+