Misselijk op drukke plaatsen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Supervixen

Berichten: 12924
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Misselijk op drukke plaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 13:27

Ik heb hier soms ook last van, zoals bij grote concerten of als ik in de file sta. Ik ben dan vooral bang dat ik kramp krijg in mijn buik en dan naar de wc moet, dus niet overgeven. Ik ben dan bang dat ik niet op tijd bij de wc ben. En natuurlijk krijg je daar juist kramp van in je buik.. het is inderdaad een cirkeltje en die probeer ik gewoon te doorbreken door nuchter na te denken, rustig te ademen en door te gaan kletsen met mensen om me heen. Dat helpt vaak wel.

moonfish13
Berichten: 18242
Geregistreerd: 20-08-07

Re: Misselijk op drukke plaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 19:53

Gewoon proberen hoor Nant!
Ik ben zelf ook echt niet gek hoor, al klinkt het misschien wel zo.
Gewoon eens ervaren en kijken wat je er van vindt, zo ben ik er ook mee begonnen.
Het ''je denkt toch niet dat zo'n steen helpt'' is toch wel verandert.

Ben zelf sinds kort bezig met stenen, ik liep vast met de bloesems op een bepaald punt namelijk.
Het werkte wel, maar niet afdoende, toen heb ik het aangevuld met edelstenen.
Voor Star of bethlehem, Pine en Mimulus draag ik dus een steen bij me.
De bach bloesem gebruik ik niet meer inmiddels, en nog gaat het goed.
Stenen voor angst die pendant staan aan de bach bloesems zijn trouwens bij Mimulus Jade en bij Aspen bergkristal.

Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Re: Misselijk op drukke plaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 20:33

Vanavond boodschappen wezen doen. Dit was echt een hel, nog erger als normaal, terwijl mijn vriend er bij was.

Ik kreeg toen ik kwam aanrijden bij de supermarkt al last van hartkloppingen, mijn hart bonsde bijna door mijn ribbenkast heen, ik stond helemaal te shaken, mijn handen werden blauw en ijskoud. Eerst maar even in de auto blijven zitten dus, voordat ik van mijn graatje zou gaan. Toen mezelf over de drempel getild, rustig adem gehaald en rondje supermarkt gedaan. Het huilen stond me nader dan het lachen en toen ik terug kwam bij de auto liep het zweet in straaltjes van mij af.
Zo erg als ik het vandaag had heb ik het nog niet gehad, wat dus maakt dat ik nu eigenlijk helemaal niet meer naar de supermarkt wil.

Het rare is dat ik zondag met vriendinnen naar de Efteling ben geweest en daar nergens last van had, fijn geplet in de rij door hordes mensen? Boeiend!
Zou het dan iets met de supermarkt te maken kunnen hebben?

laulapaula

Berichten: 377
Geregistreerd: 20-03-09
Woonplaats: Edam

Re: Misselijk op drukke plaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 07:17

hhmmmm ik vind het klinken als een paniekaanval, maar vreemd is idd dan weer wel dat je er in de efteling helemaal geen last van hebt gehad.. (terwijl ik juist attractieparken associeer met misselijk worden :+ )
Als je het echt alleen met de supermarkt hebt kan het wellicht betekenen dat je een hekel hebt aan bodoschappen doen :P Nee, grapje. Ik vind het lastig om er wat over te zeggen. T is niet dat je het alleen in de supermarkt hebt toch?