Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:Ik weet niet welke dosering je hebt, maar Tramadol kan, zeker bij hogere doses, flink wat bijwerkingen hebben. Zou de tramadol alleen in uiterste nood gebruiken.
Thirty schreef:Ja ik heb Tramadol(50mg) voor galblaaspijn waar ik op onderzoek voor zit te wachten.
Ik zou echt niet al die medicijnen door elkaar gaan nemen! Alleen Tramadol zou zn werk prima moeten doen.
Hier iig wel en de pijn was niet te harden.
Pas op met autorijden, doe dat pas als je weet dat je er niet wazig (meer) op reageert.
Levant schreef:Ik gebruik standaard, al en paar jaar 2x per dag ibuprofen 600 tegen gewrichtspijnen. Als het te heftig is neem ik er tramadol bij, deze combinatie kan dus prima. Je wordt er in het begin een beetje suf van, maar bij mij trekt dat na een dag weg. Uit voorzorg laat ik wel de auto staan!
Ik slik het ook liever niet te lang achter elkaar, meestal 2 of 3 dagen tot de heftigste pijn weer weg is.
Sterkte, ik hoop dat het meevalt voor je de uitslag van de foto's, en dat ze je kunnen helpen. Rugklachten zijn heel vervelend, je kan het moeilijk ontlasten.
Patriciavt schreef:Het is trouwens wel raadzaam om nu dat je zoveel last hebt en pas maandag naar de arts gaat (zo las ik het goed toch?) om een spiegel van pijnstillers in je bloed op te bouwen.. Bijv. paracetamol en dyclofenac en dan kan je zo nodig de tramadol erbij nemen. Met zo'n spiegel ondervang je iig de scherpe randen en misschien wel meer pijn.
JoycexLynn12 schreef:Ik heb tramadol geslikt voor mijn schouderbreuk en heb hele leuke dromen over o.a nijntje gehad
Het hielp bij mij fantastisch maar pas er wel mee op, het is inderdaad net alsof je geblowd heb!