HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:08

Horse_lover9 schreef:
De tekst: gewoon omdat het kan houden we er in! _/-\o_

+1

marleeentje

Berichten: 983
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Aan de zuid hollandse kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:09

Horse_lover9 schreef:
@marleeentje: ruilen? Jij op mijn bank en ga ik naar je werk. Jij lekker uitrusten, ik eens wat anders dan luieren _O-


Eigenlijk heb ik helemaal geen reden om te zeuren... :o

*geeft zichzelf een schop onder de kont en gaat aan de slag*

bethje31
Berichten: 636
Geregistreerd: 17-08-11

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:24

Hoi SG,
Even wat werkontwijkend gedrag hier. Wat goed dat je het zo gezellig hebt met de i-pad! Maar wat balen dat je zo blijft afvallen. Misschien is het goed dit met je arts (oncoloog) te bespreken? Mijn moeder heeft zo'n hoofdzuster van Oncologie die ze voor alles mag bellen dus ook voor dit soort dingen. Heb jij iets van telefoonnummers meegekregen toen je daar was? Misschien is het ook wel fijn om met iemand te praten die er verstand van heeft.
Ik begrijp dat je geen trek hebt maar als je iets eet dan is het misschien goed om iets te nemen met veel goede vetten erin zoals, volle yoghurt, pindakaas, iets met kokos, volle kaas....En anders misschien toch die drankjes...Ik vond trouwens die ben en jerry's ook wel een goed idee. Misschien niet zo gezond maar het zit wel stampensvol met calorieen en die heb je nodig nu toch?
Sterkte in ieder geval en hulp vragen he, zoveel als je kan...ook al ben je dat niet gewend..
Liefs,

Horse_lover9
Berichten: 440
Geregistreerd: 10-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 11:37

marleeentje schreef:
Horse_lover9 schreef:
@marleeentje: ruilen? Jij op mijn bank en ga ik naar je werk. Jij lekker uitrusten, ik eens wat anders dan luieren _O-


Eigenlijk heb ik helemaal geen reden om te zeuren... :o

*geeft zichzelf een schop onder de kont en gaat aan de slag*


Haha.. Zo bedoelde ik het niet hoor! Ik bedoelde letterlijk wat ik typte.. :j
Maar werkze meis!!

Horse_lover9
Berichten: 440
Geregistreerd: 10-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 11:40

bethje31 schreef:
Hoi SG,
Even wat werkontwijkend gedrag hier. Wat goed dat je het zo gezellig hebt met de i-pad! Maar wat balen dat je zo blijft afvallen. Misschien is het goed dit met je arts (oncoloog) te bespreken? Mijn moeder heeft zo'n hoofdzuster van Oncologie die ze voor alles mag bellen dus ook voor dit soort dingen. Heb jij iets van telefoonnummers meegekregen toen je daar was? Misschien is het ook wel fijn om met iemand te praten die er verstand van heeft.
Ik begrijp dat je geen trek hebt maar als je iets eet dan is het misschien goed om iets te nemen met veel goede vetten erin zoals, volle yoghurt, pindakaas, iets met kokos, volle kaas....En anders misschien toch die drankjes...Ik vond trouwens die ben en jerry's ook wel een goed idee. Misschien niet zo gezond maar het zit wel stampensvol met calorieen en die heb je nodig nu toch?
Sterkte in ieder geval en hulp vragen he, zoveel als je kan...ook al ben je dat niet gewend..
Liefs,


Nieuw op het menu: soesjes :') .
Gaat dat er in? Met heeeel voorzichtig eten best aardig!
Calorie-bom hahaha.
Val gelukkig niet meer keihard af. Maar wel wat ja. Moest bellen als e meer af ging nog.
Dank voor je post! :)

Horse_lover9
Berichten: 440
Geregistreerd: 10-01-12

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 11:40

Als ik nou een 2e topic open... Waar precies doe ik dat? In de huiskamer?? Maar kunnen metsen op de hoofdpagina nog wel dat onderwerp langs zien komen dan????

Horse_lover9
Berichten: 440
Geregistreerd: 10-01-12

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 11:43

Oooh.. En jullie raden nooit wat t vriendinnetje gisteren mee nam!!!! Een roze hoesje voor de achterkant v de ipad wat. Atijd om kon blijven. SUPER gaaf!!! Hij is nu wit en behoorlijk roze gepimpt. Gaaaaaaaf!!!
Wat kan ik er nog meer bij kopen wat handig is? Heb nog geld van een vriendin gekregen wat eerst v de ipad was en waar ik nu nog iets voor wil halen? Misschien apps.. Maar misschien zijn er handige gadgets voor bij de ipad??

Otti1977

Berichten: 3046
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:44

Pfff avondje gewerkt en moet toch een berg bijlezen. Jullie hebben aardig doorgekletst. Fijn dat je een leuke avond heb gehad SG.is ook erg belangrijk. Lekker wat afleiding. Ik ga het huis maar eens opruimen. Vanavond weer werken. Een fijne dag iedereen!

Roosch

Berichten: 36701
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:45

Horse_lover9 schreef:
Oooh.. En jullie raden nooit wat t vriendinnetje gisteren mee nam!!!! Een roze hoesje voor de achterkant v de ipad wat. Atijd om kon blijven. SUPER gaaf!!! Hij is nu wit en behoorlijk roze gepimpt. Gaaaaaaaf!!!
Wat kan ik er nog meer bij kopen wat handig is? Heb nog geld van een vriendin gekregen wat eerst v de ipad was en waar ik nu nog iets voor wil halen? Misschien apps.. Maar misschien zijn er handige gadgets voor bij de ipad??

Of een toetsenbord?

http://www.kelkoo.nl/slp/ss-ipad-toetsenbord.html

YvonneV
Berichten: 8793
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:55

Horse_lover9 schreef:
Als ik nou een 2e topic open... Waar precies doe ik dat? In de huiskamer?? Maar kunnen metsen op de hoofdpagina nog wel dat onderwerp langs zien komen dan????

Ik zou even contact opnemen met degene die je schaduwaccount goedgekeurd heeft hoe of wat verder.

Huiskamer komt idd niet op de voorpagina.

bethje31
Berichten: 636
Geregistreerd: 17-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:01

Horse_lover9 schreef:
bethje31 schreef:
Hoi SG,
Even wat werkontwijkend gedrag hier. Wat goed dat je het zo gezellig hebt met de i-pad! Maar wat balen dat je zo blijft afvallen. Misschien is het goed dit met je arts (oncoloog) te bespreken? Mijn moeder heeft zo'n hoofdzuster van Oncologie die ze voor alles mag bellen dus ook voor dit soort dingen. Heb jij iets van telefoonnummers meegekregen toen je daar was? Misschien is het ook wel fijn om met iemand te praten die er verstand van heeft.
Ik begrijp dat je geen trek hebt maar als je iets eet dan is het misschien goed om iets te nemen met veel goede vetten erin zoals, volle yoghurt, pindakaas, iets met kokos, volle kaas....En anders misschien toch die drankjes...Ik vond trouwens die ben en jerry's ook wel een goed idee. Misschien niet zo gezond maar het zit wel stampensvol met calorieen en die heb je nodig nu toch?
Sterkte in ieder geval en hulp vragen he, zoveel als je kan...ook al ben je dat niet gewend..
Liefs,


Nieuw op het menu: soesjes :') .
Gaat dat er in? Met heeeel voorzichtig eten best aardig!
Calorie-bom hahaha.
Val gelukkig niet meer keihard af. Maar wel wat ja. Moest bellen als e meer af ging nog.
Dank voor je post! :)


Ha heel goed ja. Slagroom is ook goed idee. Eigenlijk alles waar de meeste vrouwen normaal ver weg van moeten blijven! Mijn moeder heeft een vreemde voorkeur voor vijgen en dadels. Van die gedroogde. Ze zijn vrij hard maar je kunt er op knabbelen. Zitten bomvol goede dingen. En kaas uiteraard. Van die roomkaas. Philadelphia maar dan de volle soort. Hmm zit even te denken over vette drankjes. Misschien een soort milkshake van volle melk/yoghurt en banaan? Je hebt een blender inmiddels toch? Hmm hou je avocado's? Ook heel gezond en vet. Kun je misschien guacemole van maken en dan op een klein crackertje doen..
Is er iemand die boodschappen voor je kan doen of misschien kan je boodschappen laten bezorgen?

quartel

Berichten: 15896
Geregistreerd: 14-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:38

word dit account niet vanzelf naa de HK verplaatst als we de 100 vol hebben dan?
je kan even in overleg met een mod misschien?

fijn dat je kaart aan is gekomen....de post is hier soms zo onbetrouwbaar :')

heerlijk om te kunnen shoppen voor je IPAD *\o/* *\o/* *\o/*
Ik zou er maar iets leuk voor uit gaan zoeken :j *\o/*

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:45

Horse_lover9 schreef:
Nieuw op het menu: soesjes :') .
Gaat dat er in? Met heeeel voorzichtig eten best aardig!
Calorie-bom hahaha.
Val gelukkig niet meer keihard af. Maar wel wat ja. Moest bellen als e meer af ging nog.
Dank voor je post! :)

Ha ha das idd een slimme!!

Horse_lover9 schreef:
Oooh.. En jullie raden nooit wat t vriendinnetje gisteren mee nam!!!! Een roze hoesje voor de achterkant v de ipad wat. Atijd om kon blijven. SUPER gaaf!!! Hij is nu wit en behoorlijk roze gepimpt. Gaaaaaaaf!!!
Wat kan ik er nog meer bij kopen wat handig is? Heb nog geld van een vriendin gekregen wat eerst v de ipad was en waar ik nu nog iets voor wil halen? Misschien apps.. Maar misschien zijn er handige gadgets voor bij de ipad??

I tunes kaarten een idee?
Kan je muziek op apps kopen idd!
En echt ik kom snel even buurten voor hulp met je ipad hoor!

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:47

Owwww moet rennen had al in de auto moeten zitten ben weggggg!

Talsha

Berichten: 2573
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Boeskoolstedke

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:51

Zo, had heel wat bij te lezen zeg!

Sommige verhalen heb ik hard om moeten lachen, maar jeetje wat stonden er ook weer heftige verhalen tussen zeg!

Ondertussen zijn mensen nog steeds bezig voor variatie in eten voor SG, super!

Dankzij jullie heb ik nu zin in cake, maar geen mogelijkheden dat in huis te halen :')

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 13:01

Er zijn een hoop leuke Apps voor de IPad :j leuke spelletjes enzo :D

Roozzy
Berichten: 220
Geregistreerd: 13-07-11

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 13:11

TS, ik heb ontzettend veel bewondering voor je dapperheid. Ik denk dat heen goede keuze is om de bestralingen in je eigen ziekenhuis te doen. Een kennis van mij heeft weke-delen-kanker gehad en die moest elke dag op en neer van Roosendaal naar Rotterdam met een taxi voor de chemo, elke dag braakte ze de taxi bijna onder van de misselijkheid. Heel veel succes met de behandelingen.

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 14:02

Vet SG! Mooi roze is zeker niet lelijk! :D

Horse_lover9
Berichten: 440
Geregistreerd: 10-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 14:09

Dank v de tips weer.. Heb niet echt iemand die boodschappen doet, maar word steeds meer nodig. Vriendin die hier gisteren was, wil wel af en toe boodschapjes halen. Mie dus ff ee ljst aanleggen van dingen die k weleens eet. In de supermarkt pak je het zo fijn bij elkaar he...
Net lang gebeld met mn tante uit frankrijk. Jammer dat zij zo ontzettend ver weg zit in zuid frankrijk...
Heb haar verteld dat ik zo uitkijk naar komen uitrusten daar in de zomer aan t zwembad. Zwembad is heerlijk 28 graden altijd zei ze! Heel fijn.. En jacussi is ook gewoon te gebruiken in de zomer.
Ze hebben naas de tuin ook nig een stuk grond met bos ofzo. Kan ik dus heerlijk met hun hond wandelen als ik dat kan, zonder ver we te zijn.
Echt lief.. Ze wil t treinticket betalen.. Maar even zien of dat nodig is, maar sowieso lief aanbod!
Wat kan ik uitkijken naar zo'n heerlijke tijd alvast daar!!
Enne.. Vast wel wifi daar dus ipad gaat gewoon mee hihihihi.... Uiteraard ga ik jullie dan constant vervelen me verhalen hoe lekker t daar is :')

Haha.. Inderdaad vuurneon!!! Mooi roze is niet lelijk is ook 1 van mijn veelgebruikte uitspraken _/-\o_

Denk dat ik bij pagina 100 een nieuw topic open hoor...

Nu friends with benefits kijken *\o/*

quartel

Berichten: 15896
Geregistreerd: 14-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 14:16

lees even mijn pb SG :*

blauw00gje

Berichten: 12547
Geregistreerd: 26-11-05
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 14:18

Hee SG! Toch even een berichtje van mij. Ik heb niet alles bijgelezen..
Leuk, zo'n hoesje voor je iPad! :) Enne, dat aanbod van je tante. Wat FIJN! _/-\o_

Horse_lover9
Berichten: 440
Geregistreerd: 10-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 14:27


Horse_lover9
Berichten: 440
Geregistreerd: 10-01-12

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 14:28

Dank je wel blauw00gje! En goed om je weer te zien ondanks alles!!!

_Pilipa_

Berichten: 1599
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: ergens aan zee

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 14:37

“Omdat het kan “

SG, ook ik ben er weer bij :D
Even vanaf men werk spieken …. Ook ontwijkend gedrag hier
Klinkt als een heerlijk plekje bij je tante

Wat super leuk die roze hoes en jaaaa waar past roze goed bij bij welke stoere kleuter held whiehahah

Horse_lover9
Berichten: 440
Geregistreerd: 10-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 14:47