Ik slik inmiddels 2,5 jaar de histamine-onderdrukker Xyzal, maar sinds een jaar beuken mijn allergieën zich er gewoon doorheen, lijkt het. Echter als ik ze niet meer slik in het dagelijks leven, dan krijg ik behoorlijk last en nies ik ongeveer 20 keer per dag (zelfs de buren hebben er wat over gezegd

Goed, ik kijk al langer tegen bioresonantietherapie aan, maar 2 zaken houden tegen. Allereerst mijn schildklierziekte, ik weet nog niet heel lang dat ik dit heb en ik ben nog niet goed ingesteld op de Thyrax. Van kennissen heb ik gehoord dat bioresonantietherapeuten niet vrij veel durven zolang de schildklier nog eigenwijs aan het doen is.
Ten tweede de kosten. Ik ben verzekerd bij de Menzis, basispakket. Het schijnt dat bioresonantietherapie 85 euro per uur kost in Assen, dus in Groningen zal vast ongeveer hetzelfde zijn. Het wordt niet vergoed (ook niet deels) bij de Menzis. Het is voor ons véél te duur.. Ik wil echt zo graag van die stomme allergieën af komen, maar dan wil ik wel zekerheid en niet eerst kaalgeplukt worden.