Wallen onder ogen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lifeofmarit

Wallen onder ogen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 19:08

sinds al best lang (is dat NL-correct? :Y)) heb ik last van kringen/wallen onder mijn ogen.
dit is best irritant, en ik vind ze spuuglelijk.
ik slaap elke door de week van half 11 tot half 8 (dit is ong, soms wat later soms wat eerder)
weekends slaap ik langer uit tot ong 10 uur. (dit ook soms eerden en soms later)
ik ben geen make-up type dus ik smeer er geen foundation e.d op.

heeft iemand nog tips om ervoor te zorgen dat ze minder worden? alvast bedankt :D

julio111

Re: Wallen onder ogen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 19:09

Heb ooit gehoord van theezakjes of theelepeltjes in een diepvries leggen en die op je ogen doen?
verder niet veel verstand van hoor (a)

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 19:14

haha bedankt kan het wel even proberen! :D

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 19:18

Er was eens een topic op bokt met goedkope beauty tips, daar stond veel in over wallen.
Even opzoeken via de zoekfunctie. :j

Hahaha, vraag je in je eerste zin of het nl-correct is...Typ je verder zonder hoofdletters. :D
Het is : Sinds (en dan een datum), of 'al best lang' zonder sinds ervoor.

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 19:21

Poeh, ben je dan ook nog moe of? Verder kreeg ik ook altijd te horen om ijskoude lepels tegen je wallen te leggen.. Prettig lijkt het me alleen niet :')

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 19:24

Aambeienzalf schijnt te helpen :+ (geen ervaring mee, ik gebruik een beetje concealer als ik een nacht doorgehaald heb).

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 21:45

Erpel schreef:
Poeh, ben je dan ook nog moe of? Verder kreeg ik ook altijd te horen om ijskoude lepels tegen je wallen te leggen.. Prettig lijkt het me alleen niet :')

de lepels lijken mij ook erg, ja koud :')
nee ben niet moe, heb zelden een dag dat ik moe ben.

JuliaMaria schreef:
Aambeienzalf schijnt te helpen :+ (geen ervaring mee, ik gebruik een beetje concealer als ik een nacht doorgehaald heb).

whaha, ze zien me aankomen :')

Libje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:49

Toch iets van make-up er is een make up lijn heb hem nu naast me ( een boekje van mijn collegatje die dit als extra doet) Oriflame.
Hun hebben nu een potje te koop 3 kleurtjes zitten erin 1 groen die doe als je eerst onder je ogen dan word het minder opgezwollen en trekt kleur een beetje weg (word kalmer) dan geel dit verzorgd en verfrist en dan beige die bedekt de donkere kleur.
Het helpt echt heb het namelijk zelf ook kost nu 5,95 je kunt kijken op die site of ik kan hem eventueel voor je bestellen.

Almeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 22:20

Ik gebruik een theelepeltje dat in de diepvriezer heeft gelegen tegen de zwelling, en wat coverstick oid tegen de kringen...

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 22:56

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 18:24

Ik gooi een lepel in de vriezer, laat het er 10 minuten in liggen, controleer of het goed koud is, en dan druk ik hem tegen mijn wallen aan. Helpt om de zwelling te minderen, maar de kleur blijft :j Wanneer de zwelling eruit ik smeer ik er wat Maybelline 24h stay concealer (of hoe je het schrijft) erop en ik zie er de hele dag weer gezond en uitgeslapen uit :P Echt, ik heb 2 concealers gehad, een deze is echt dé beste, het blijft goed zitten en verbergt de kleur super. Ik had hier een paar maanden terug een topic over geopend, zal hem even opzoeken :j

[Edit] gevonden! [MW] Oplossing tegen blauwe kringen/wallen
Laatst bijgewerkt door thoraklover op 22-07-11 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Goesju

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 18:27

Ik heb er ook heel erg last van, lijkt bij mij wel chronisch te zijn..
Heb nog steeds geen goede oplossing gevonden, concealer en dergelijke helpt niet, daar zie je die wallen doorheen. En als ik dikker erop smeer, past het niet meer bij mijn huidskleur.

Dus ik lees even mee TS.