Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xMarieke

Berichten: 5701
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Aan het strand

Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 12:48


WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 12:52

*\o/* Alweer een nieuwe!!!

HorseRunner

Berichten: 465
Geregistreerd: 19-03-06
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 12:52

He nieuw topic! Even een postje om hem toch weer in mijn eigen berichten te krijgen!

Fanneke

Berichten: 1074
Geregistreerd: 11-01-06
Woonplaats: Schiedam

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 13:08

Joehoe *\o/* Nieuw topic!!!
We hollen weer door naar de pagina 100!

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 13:17

Jeej!

marjoleintje
Berichten: 1033
Geregistreerd: 22-10-04

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 14:31

Zo, al weer een nieuw topic! Fan, wat leuk zo'n zweedse wijk! En klopt qua servies en glaswerk is ikea wel heel basic. Betreft ons hondje, wij hebben een kroatisch zwerfhondje geadopteerd. (volgens mij wel in mijn profiel te zien). Ze heet Majka en is 2 jr oud. :)

Wen, ja je hebt gelijk hoor. Ik heb ook een aantal jaren geleden shinsplints opgelopen, dus blijf er wel gevoelig voor. Gelukkig kon Majka veelal loslopen in het bos, maar ze moest ook regelmatig even vast als ik mensen tegen kwam en dan is ze echt zo sterk. Ze maakt er idd een wedstrijdje van, waardoor ik tegelijkertijd mijn spierballen ook heb getraind volgens mij. Was dit keer wat dat betreft ook niet zo'n succes. Volgende keer maar een xtje weer alleen lopen.

_Rosa

Berichten: 1711
Geregistreerd: 30-12-04

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 14:49

Jeetje wat is het weer snel gegaan! Deel 6 alweer :D
Ik wil eigenlijk vandaag even lopen, zaterdag voor het laatst gelopen maar ben zo ontzettend moe de laatste weken :O Weet dus nog niet of ik wel ga...

klotshtiduj

Berichten: 438
Geregistreerd: 31-07-07
Woonplaats: Mijn auto!

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 15:39

Ben ik even een weekendje naar Engeland rennen jullie hard een nieuw topic in!

Vanavond even met knollie naar de binnenbak en morgen weer lekker een rondje hollen!

Fanneke

Berichten: 1074
Geregistreerd: 11-01-06
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:34

Rosa, je moet juist gaan, daar krijg je juist energie van! Hier een schop ~~}>
(geef mij er één terug ;) )

Ik ga vanavond, ben vanmorgen op tijd begonnen, zodat ik voor het eten kan lopen. So no excuse! :j Heb morgenmiddag nog lekker vrij genomen. Zag dat ik nog 4 uur over had, dus ja, die moeten we maar benutten dan! :j
Kan ik donderdagmorgen ook nog even lopen.

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:36

Ik ga vanavond denk ik ook een rondje maken. Ben een beetje snotterig, zo maar even neusspray enzo halen.

_Rosa

Berichten: 1711
Geregistreerd: 30-12-04

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 16:39

Fan: klopt krijg je energie van, maar ik doe altijd al maar door en door dus misschien is het ook eens verstandig om gewoon even rust te nemen ;)
maar misschien ga ik zo ook nog wel even, bij deze een schop jou kant op :+

Vervelend Angela, nooit fijn! beterschapjes :)

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:16

*Schopt Rosa en Fanneke*

Angela, beterschap... :(:)

Judith ook weer terug...

Zoooo, gaat lekker hier; les met Lis was hard werken. Lis is een tijdje terug heel naar gevallen en ik heb haar sindsdien alleen maar wat lager ingesteld gereden, durfde de oprichting niet zo goed te zoeken omdat ik bang was dat ik iets zou forceren. Vandaag, met les, dus maar ff gekeken wat nog kon. Rechtsom geen enkel probleem, linksom in stap en draf ook niet, maar galop was niet zo goed nog. Wat losmaakwerk gedaan en toen ging het beter. Voor ons beiden hard werken, maar ik voelde wel dat het kón die oprichting, dus daar gaan we weer mee aan de slag. Ik heb inmiddels wel besloten dat we alleen nog maar hamsterhuppeltjes thuis gaan springen. Hoe jammer ik het ook vind, ze is nu een paar keer naar gevallen met springen en ik durf het gewoon niet meer aan, ben zo bang dat het een keer echt fout gaat, daar is ze me te waardevol voor.

Na Lis heb ik nog even mijn projectje gereden. Die zat flink vast, dus even goed losgemaakt. Na zo'n 20 minuutjes was ze oke en vond ik het ook genoeg, vrijdag is zij aan de beurt voor les.

Thuisgekomen ben ik lekker gaan hardlopen. Heb mijn 5km rondje gedaan in 28:24, weer een heel mooie tijd dus. Ben wederom trots op mezelf. Alle buik-, rug- en beenspieroefeningen ook weer gedaan, net als het opdrukken en daarna ben ik de hondjes uit gaan laten. Een sportief middagje dus. Strakkies lekker eten... :9

_Rosa

Berichten: 1711
Geregistreerd: 30-12-04

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:27

Lekker bezig geweest Wenk! Heerlijk dagje zo te horen :j

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:36

Ja, wel heel lekker hoor. Ook weer een hoop stof tot nadenken hoor. Sowieso ben ik wel een beetje verdrietig over het niet meer echt springen met Lis.

Daarnaast zit ik te denken of mijn projectje het niet beter gaat doen op een ander bitje, maar welk bitje dan? Hele hoop om over na te denken dus.

hetbommeke

Berichten: 2885
Geregistreerd: 11-05-08
Woonplaats: Aan 't Korte Lontje

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 20:29

Aloha, even een stippie, morgen uitgebreider commentaar op iedereen :+

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:06

Hier ook even een stipje!

Gaat hier goed. Vanmiddag was het helemaal niks, maar nu heel goed. Met de dag beter. Het zouzo leuk zijn als alle sneeuw troep weg is want de straten zijn hier nog steeds erg glad!

Fanneke

Berichten: 1074
Geregistreerd: 11-01-06
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 23:07

Schop heeft geholpen, heb lekker gelopen en een mijlpaal gehaald *\o/* Mijn avondrondje in één keer, met nog 3 versnellingen aan het eind. 4km in 30 minuten, Vind het nog mee vallen, want sommige stukken waren nog goed glad, ben nog niet helemaal voluit gegaan. Het wordt tijd dat het 's avonds langer licht wordt. :j

Ga mij focussen om naar de 10km per uur te komen over die 4km, zolang het 's avonds donker is. In de weekenden ga ik mijn afstand verbeteren. Moet snel mijn Nike+ Sensor gaan gebruiken. Morgen gaat mijn vriend een klipje voor op mijn veters halen bij Runnersworld, dan kan ik hiermee mee gaan lopen. ;)
Mijn doel is toch echt op 27 maart de 10km van Zandvoort Circuitrun te lopen in een acceptabele tijd, we hebben nog wel even, maar niet te lang meer. ;)

Heb echt weer een motivatie boost gekregen, eigenlijk is de verslaving weer aangewakkerd! :=

_Rosa

Berichten: 1711
Geregistreerd: 30-12-04

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 23:37

Wenk: lastige dingen zijn dat inderdaad!

Sakkia: ben met je eens dat de sneeuw nu wel weg mag! Fijn dat het goed gaat :)

Fan: super :D

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 09:30

Goed zo Fan, weer lekker gelopen!

Ik mag morgen pas weer... :D Heb nu alweer zin om te lopen... :=

klotshtiduj

Berichten: 438
Geregistreerd: 31-07-07
Woonplaats: Mijn auto!

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 10:14

@Angela hoop dat je niet erg verkouden wordt, niets aan met dit weer.
@Wenk fijn dat het met Liz weer beter gaat, wel jammer dat springen niets meer wordt. Mijn spekkie mag ook niet meer springen. Op de eerste plaats omdat hij artrose heeft en daarnaast maakt ie zich helemaal gek met springen, hij gaat zo hard en zo hoog als hij kan over een hinderdnis... best eng en gevaarlijk!
@Bom lekker aan het genieten?
@Fanneke Gefeliciteerd met je mijlpaal! Nu snel zorgen dat je de Nike+ snel kan gebruiken, want daardoor wordt je nog gemotiveerder! Dan kun je precies zien wat je gedaan hebt etc. Dat geeft mij echt motivatie om nog sneller en beter te lopen.

Vanavond ga ik weer lekker hollen! Gelukkig zijn bij ons de wegen behoorlijk schoon inmiddels. Er is hier ook weinig sneeuw gevallen!

Fanneke

Berichten: 1074
Geregistreerd: 11-01-06
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 10:34

@Angela, gaat het al beter met je lopende neus?
@WenK, moeiliijke beslissing, maar zeker de juiste, als ik het zo lees!
@Bom, 2 weken gaan snel zeg! Nog een paar daagjes, dan zit het er weer op!
@Judith, veel plezier vandaag! Heb jij Nike schoenen of heb je ook zo'n klip op je veters?

klotshtiduj

Berichten: 438
Geregistreerd: 31-07-07
Woonplaats: Mijn auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 10:39

Fanneke schreef:
@Judith, veel plezier vandaag! Heb jij Nike schoenen of heb je ook zo'n klip op je veters?


Ik heb Asics en heb zo houdertje voor op mijn schoen. Ik had eerst van een stukje stof zelf even een hoesje gefabriekt en deze aan mijn veters vast gebonden, werkte ook prima. Maar manlief heeft houdertjes besteld.

Ik vind echt dat het super werkt met de nike+ en ipod. Fijn overzicht, goed bij te houden, echt top!

Fanneke

Berichten: 1074
Geregistreerd: 11-01-06
Woonplaats: Schiedam

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 10:41

Die gaat mijn vriend, denk ik, voor mij kopen vanmiddag. Vind het wel heel lastig om het kalibireren (of zoiets) te bepalen, hoe heb jij dat gedaan?

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 10:42

Leuk hoor, als je alles zo mooi kan meten...

klotshtiduj

Berichten: 438
Geregistreerd: 31-07-07
Woonplaats: Mijn auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 10:48

Fanneke schreef:
Die gaat mijn vriend, denk ik, voor mij kopen vanmiddag. Vind het wel heel lastig om het kalibireren (of zoiets) te bepalen, hoe heb jij dat gedaan?

Op een fietspad langs een weg waar kilometerpaaltjes staan.