Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:Komt mij niet bekend voor, maar ik heb dan weer geen ADD.
Wel Ritalin.
Bij mij gaat het tot nu toe goed, nadelen zijn bij mij vooral het zeer slechte eten.
Hoe beviel de eerste keer Ritalin?
itsmi schreef:Bij ons wordt een bewoner platgespoten met ritalin voordat hij een nieuwe katheter krijgtErg lekker spul is het dus niet!
Airborn schreef:Ik heb overigens met ritalin juist minder last van moodswings, erg fijn!
Sex is ook voor mij zelf beter als ik mn hoofd dr bij kan houden trouwens, want erhmm, opwinding is echt wel weg als je aan boodschappen of zo iets stoms gaat denken
Platgespoten met ritalin? Ik kan het me niet voorstellen... Tis een oppepper, geen sedative!
Alwiene schreef:Farmacotherapeutisch kompas is leuk voor standaard info, maar de ervaringen waarnaar TS op zoek is ga je daar niet in vinden he
itsmi schreef:Alwiene schreef:Farmacotherapeutisch kompas is leuk voor standaard info, maar de ervaringen waarnaar TS op zoek is ga je daar niet in vinden he
Dat is waar, maar dan heb je wel een basis waar je op terug kan vallen. Als je zoveel tegenstrijdige berichten leest op internet, kan dit als houvast fungeren..
TinekeHorses schreef:Ik heb ook ADD en heb ook Ritalin gehad.
Bij mij hielp het niks, merkte geen één verschil.
Wel dat ik niet at.
Na Ritalin heb ik Stratera gehad, merkte ook geen verschil, toen Concerta maar omdat ik wat slik problemen heb met pilletjes kreeg ik die niet eens door me keel.
Toen ben ik eigenlijk gestopt met slikken. Ben toen overgegaan op natuurlijke huis-tuin-keuken middeltjes maar dat was ook geen succes.
Heb je ook Melathonine als slaapmiddel?
Airborn schreef:Tja, officiele bijwerkingen en alles zeggen ook nie alles. Officiele bijwerking is dat je bloeddruk er omhoog van kan gaan. Die van mij ging naar beneden doordat ik zoveel minder gestressed was. Dus tja...
En, de sex opzich is nie beter geworden, alleen dwalen mijn gedachten nu niet meer steeds af. En erhmm, daardoor is het wel leuker geworden