Oké..
Ik heb zo snel mogelijk advies nodig.
Ik weet dat jullie geen dokters zijn dus ook niet zeker weten wat het beste is om te doen..
Maar hier mijn verhaal..
Ik ben nu met mijn 3e strip bezig van de pil zonder ongesteld te worden. Gister avond had ik bruine afscheiding ik schrok in eerste instantie niet zo omdat ik dacht ooh dat is een doorbraakbloeding. Ik heb gewoon te lang doorgeslikt.
Ik slik even ter informatie al 5 jaar dezelfde pil en nooit eerder problemen gehad. Ik slik vaak 3 strippen achter elkaar zonder een stopweek.
Vandaag ging in naar de wc om te plassen had ik helder rood bloed erbij!
Nu keek ik op internet en heb ik mijn vriendinnen om advies gevraagd wat het beste was om te doen. Beide zegt dat ik moet stoppen met de pil nu, omdat mijn lichaam aangeeft dat ik ongesteld moet worden.
Alleen vanacht sliep mijn vriend bij mij en ik had hem wakker gemaakt (onbewust) omdat ik hevig lag te trillen en naar lucht aan het snakken was. Toen ik weer helemaal bij was had ik enorme pijn in mijn buik. Ook internet heeft mij bang gemaakt.. Er is een kans op baarmoederhalspoliepen maar ook op baarmoederhalskanker of een soa. Ik weet niet goed wat ik moet doen.
Het lijkt mij handig om te stoppen met de pil nu. Om nu ongesteld te worden en volgende week maandag weer te beginnen. Dan wordt ik nu netjes ongesteld.
Alleen mijn vraag: Als ik nu stop en ik begin maandag ( officieel moet ik de nog een week de pil innemen voor de stopweek) werkt de pil dan nog gewoon veilig? Dit moet voor mij duidelijk zijn. Ik heb een hele gemene dokter dus durf die niet zo snel te bellen. Dus ik dacht misschien heeft 1 van jullie hier ervaring mee.
Ik slik: microgynon 30..