Condooms Kopen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Peerke_

Berichten: 6643
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:15

Op internet kun je ze zelfs gratis bestellen :j

Ik ga even de site zoeken ...

Lailaa

Berichten: 3025
Geregistreerd: 08-02-07
Woonplaats: Deventer

Re: Condooms Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:16

Ik ga gewoon hier naar een uitgaansgelegenheid en kreeg daar 1 condoom gratis. :=

Lara_Silver

Berichten: 9117
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:25

Hier zitten ze in automaten,... ja daar waar je ook drinken en snacks uit kan halen. In diezelfde automaten zitten bv ook maybe-baby zwangerschapstesten etc.

Peerke_

Berichten: 6643
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Hoogeveen

Re: Condooms Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:29


iirrssjjee

Berichten: 5940
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Condooms Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:31

Ik haal ze bij de apotheek. Die mensen komen de raarste dingen tegen joh, aambeienzalf of weet ik veel wat :+. Dus dan is een condoom vast niet zo raar :P.

Fenna_s

Berichten: 3186
Geregistreerd: 20-06-09
Woonplaats: leeuwarden

Re: Condooms Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:38

exvriend van mij koopt ze altijd op condoomfabriek.nl.
Kwaliteit weet ik niet, heb ze nooit bij hem gezien. :+

savasan

Berichten: 1044
Geregistreerd: 21-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 23:08

hestejente schreef:
lifaya schreef:
daarom kan je inderdaad als vrouw altijd voor de zekerheid wel een condoom in je portomonee doen, want je weet het inderdaad nooit :+ Maar gewoon kopen. De kassiere zal niet raar opkijken, misschien even raar kijken als het om een vrouwtje van in de 70 gaat of een meisje van 12 :+

Goh... ik dacht dat toch wel algemeen bekend was dat het je condoom niet ten goede komt om ze in je portemonnee te bewaren.


Hoe dat zo Hestejente? Ik ken dat verhaal dat het als je je portemonnee in je broekzak hebt het niet goed is, met warmte en zo... Maar ik denk dat de meeste meisjes hun portemonnee niet in hun broekzak bewaren, met al die skinny jeans van tegenwoordig.

dennisje

Berichten: 4613
Geregistreerd: 18-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 23:11

Ilsemarie schreef:
etos, kruidvat, albert heijn... die dingen kan je op veel plekken krijgen! Let anders ook eens op aanbiedingen, zelfs bij de AH wel eens in de aanbieding!
Ik loop altijd gewoon alleen de winkel in, m'n vriendje vind het maar niks dus ik moet ze halen haha!
Misschien handig voor je vriendin om eerst op internet te kijken welke ze wil hebben, dan hoeft ze in de winkel niet zo lang staan te kijken. Wij gebruiken namelijk niet gewoon de standaard condooms van durex maar durex fetherlite (dunnere) of sinds kort die nieuwe ultra feeling (superdun).
ze kan denk ik het beste de normale of fetherlite kopen, die hele dunne rollen soms niet zo soepel af, dat is zo banketstaaf de eerste keren ;)

Inderdaad niets om je voor de schamen, juist hartstikke goed om het veilig te doen +:)+

@lifaya; mijn vriendje vind dat niks, m'n vader deed het ook nooit en opa ook nooit dus niet elke man doet dat haha!



zo geweldig hoe open mensen zijn :D
ik heb altijd verschillende heb wel altijd durex maar die nieuwe die hele dunne wil ik ook is uit gaan proberen kijken of ze echt zo geweldig zijn :P

Ilsemarie

Berichten: 6849
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Haren (gn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 23:17

Die nieuwe dunne zijn echt geweldig! ik vond fetherlite al dun maar deze zijn echt nog veeeeeeeel dunner! (ik vind dat 't bijna net zo voelt als zonder, maakt echt niet veel verschil meer, beetje wel maar niet veel!)
Haha ja ik was in het begin ook niet zo open maar het kan me de laatste tijd niet zoveel meer schelen ;) Heb je ook nog es wat te grappen en te lachen :P

Niekj_Jente
Berichten: 2433
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Re: Condooms Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 15:10

Precies wat de rest zegt, gewoon kruitvat ofzo binnen lopen en halen :)
Niet alleen de jongen moet ervoor zorgen :)
dat is mijn mening dan :)

Springruit06
Berichten: 2894
Geregistreerd: 08-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 15:12

Als de jongen ze niet haalt ( :') ) Kan je ze ook gemakkelijk bij de AH oid halen, ik zit bij de AH aan de kassa en kijk er echt niet van op als iemand condooms oid koopt. :)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 15:13

AngelofLove schreef:
gaat denk meer om dat je bij de lokale drogist/supermarkt sneller herkent wordt door mensen uit je buurt die daar ook komen, doorgaans gaan mensen niet echt shoppen bij een tankstation :D

En als je niet herkend wilt worden bij de drogist of supermarkt in je eigen woonplaats, dan haal je ze toch een dorp of stad verderop?

Hackie

Berichten: 4453
Geregistreerd: 12-11-04
Woonplaats: Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 15:23

Gewoon een boterhamzakje met een elastiekje :')
(uit welke film was dat nou ook alweer ?? :D )

Ik zou ze gewoon halen, iedereen doet het.
Zelfde als poepen, je wilt het niet weten, maar iedereen doet het.

PINK

Berichten: 4388
Geregistreerd: 17-09-10

Re: Condooms Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 16:05

bij de etos of da of kruidvat kan je ze halen! (: als zij het fijner vind met iemand erbij moet ze dat gewoon doen! ;)

dressagelady

Berichten: 6205
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 23:35

kimmysan schreef:
Als je nog thuis woont. Dan is het lang niet zo handig om het via internet te bestellen, als je niet gelijk wilt dat je ouders het weten. Er komt toch iets bij de post binnen voor jou, dan willen ze waarschijnlijk weten wat het is. Bij de drogist, kan je ze gewoon halen.


Ik denk niet dat de meeste ouders met een 20 jarige zoon/dochter nog in de veronderstelling is dat hun kind geen seks heeft

dressagelady

Berichten: 6205
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 23:36

Hackie schreef:
Ik zou ze gewoon halen, iedereen doet het.
Zelfde als poepen, je wilt het niet weten, maar iedereen doet het.


:))

Hackie

Berichten: 4453
Geregistreerd: 12-11-04
Woonplaats: Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 00:13

dressagelady schreef:
kimmysan schreef:
Als je nog thuis woont. Dan is het lang niet zo handig om het via internet te bestellen, als je niet gelijk wilt dat je ouders het weten. Er komt toch iets bij de post binnen voor jou, dan willen ze waarschijnlijk weten wat het is. Bij de drogist, kan je ze gewoon halen.


Ik denk niet dat de meeste ouders met een 20 jarige zoon/dochter nog in de veronderstelling is dat hun kind geen seks heeft


Hahaha, die van mij weten het we hoor :))

Mintgroen

Berichten: 3529
Geregistreerd: 28-08-09
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 00:19

Vinden ze helemaal niet raar hoor bij het kruidvat ofzo :) Volgens mij heb je ze bij de AH ook in zo'n automaat waar je ook strippenkaarten enzo kan halen :)

Een meisje dat ik ken ging condooms kopen bij de Etos. Kwam ze een dag later bij haar vriendje thuis, voor het eerst, dus ze ging kennis maken met de ouders van haar vriendje.. Bleek zijn moeder bij de Etos te werken en had ze die condooms bij haar afgerekend.. Ze schaamde zich dood (was toen nog 16 jaar :P), hahaha!

Mijn broer maakt trouwens nergens een geheim van. Die bestelt er een paar 100 via internet en verkoopt ze nog door aan vrienden ook :') Kwam laatst even een schaar pakken in zijn kamer en zag echt óveral kingsize condooms liggen.. Alleen jammer dat ik dan meteen rare beelden voor me krijg van hem met zijn vriendin (die vind ik niet zo leuk...)

Gekkie10
Berichten: 231
Geregistreerd: 16-05-08
Woonplaats: Limburg, Bit

Re: Condooms Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-10 14:19

namens mijn vriendin bedankt voor de reacties

Bumba01

Berichten: 5774
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Koekstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 15:04

Toen ik en mijn vriend het nog met condoom deden (ala 2,5jaar geleden), kocht ik ze gewoon bij Kruidvat. Uitzoeken welke, pakken en afrekenen. Niks vreemds aan hoor.

Ik werk zelf bij Kruidvat en ik heb ook dagelijks veel mensen aan de kassa die ze kopen hoor. Van oudere tot jongere mensen, van alles wat. Wat ik dan meestal wel erg vind, zijn de echt jongere kinderen die ze kopen (lees 12 a 13jaar). Dan denk ik wel van tja., maargoed daar kan ik me niet mee bemoeien.

Springruit06
Berichten: 2894
Geregistreerd: 08-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 15:09

sharoontje schreef:
Toen ik en mijn vriend het nog met condoom deden (ala 2,5jaar geleden), kocht ik ze gewoon bij Kruidvat. Uitzoeken welke, pakken en afrekenen. Niks vreemds aan hoor.

Ik werk zelf bij Kruidvat en ik heb ook dagelijks veel mensen aan de kassa die ze kopen hoor. Van oudere tot jongere mensen, van alles wat. Wat ik dan meestal wel erg vind, zijn de echt jongere kinderen die ze kopen (lees 12 a 13jaar). Dan denk ik wel van tja., maargoed daar kan ik me niet mee bemoeien.

Ja dat had ik ook een keer bij de AH, zit daar achter de kassa komt er een jochie van een jaar of 11/12 aan met een pakje condooms. Was zo in de war dat ik bijna om z'n ID kaart had gevraagd :))

Xreneee

Berichten: 616
Geregistreerd: 12-08-09
Woonplaats: Pijnacker

Re: Condooms Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 02:17

hmm je kunt toch overal condooms kopen !
bij de DA etos kruidvast alber heijn verzin wat leuks ze hebben
het er vast en zeker en schamen hoeft zeker niet aangezien bijna iedereen
het wel is koopt niks geks dus ! :)

Hackie

Berichten: 4453
Geregistreerd: 12-11-04
Woonplaats: Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 10:10

Haha, stond net in de avondwinkel, en een (hele lelijke) meneer koopt condooms
Moest gelijk aan dit topic denken :')

Bumba01

Berichten: 5774
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Koekstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 11:47

Ik vrijdag, komt een donkere jongen (gouden ketting, gouden tanden, soort dreadlocks haar) aan de kassa en ja, ook condooms kopen.
Kijkt ie mij aan en zegt; Ey dushi, jij hebt zulke mooie ogen, zullen wij even een blokje om lopen? Ik dacht echt van := en zei nee dankje, dat vind mn vriend niet zo leuk :) Kijkt ie me nog een keer aan, zegt jammer en loopt de winkel uit.
Kon er wel om lachen haha :')

Hackie

Berichten: 4453
Geregistreerd: 12-11-04
Woonplaats: Bonaire

Re: Condooms Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 19:02

Ey Dushi? Wat zei je: "we zitten hier niet op de antillen :') " :))