Buikpijn..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xChantal94

Berichten: 4451
Geregistreerd: 16-03-08
Woonplaats: Brabant

Buikpijn..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 14:42

Ik zeg vast voor het verhaal, dat ik nog niet bij de dokter ben geweest. Moet dit wel van mijn moeder maar ik heb daar gewoon geen zin in. Het is vaak een hele poos wachten om te horen te krijgen dat je het maar een week moet afwachten oid. Vandaar dat ik eerst wil kijken of iemand op bokt dit kent oid :) .

Ik heb nu al een poosje (durf zo niet te zeggen hoelang, 2 weken? ofso) last van buikpijn. Het is voornamelijk rechtsonder. Ik kan er gewoon mee rondlopen zonder een pilletje oid dus het niet is niet super erg, maar het is er wel en ik voel het ook zeker. Af en toe trekt het naar onderin mijn buik of links, maar vrijwel altijd rechtsonder.

Sinds ik dat heb, heb ik soms ook last van mijn rechterbeen. Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft.

Is er een bokker die dit toevallig herkent ofso :) ?

xChantal94

Berichten: 4451
Geregistreerd: 16-03-08
Woonplaats: Brabant

Re: Buikpijn..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 15:07

Edit: ik heb net een reactie van een bokker gehad via pb. Onsmam heeft net tegen mijn zin in tóch een afspraak gemaakt := .

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Buikpijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 16:46

Even afwachten dus en ben benieuwd hoe dat loopt!

Eknowledge
Berichten: 956
Geregistreerd: 15-07-09
Woonplaats: Belgie

Re: Buikpijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 18:11

Dit kan een blinde darm ontsteking zijn... Ik weet niet hoe lang je daar mee kan rond lopen maar het doet me er aan denken.