Ik zit met een groot probleem, namelijk dat ik veel, maar dan ook veel te veel eet. Ik zal de situatie even uitleggen:
ik heb een erg moeilijke periode achter de rug, en ben momenteel nogsteeds opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis. Ik had een combinatie van een depressie en/of psychose. Nu gaat het met mij in dat opzicht een heel stuk beter. Over twee maanden mag ik waarschijnlijk weer naar huis (na 1/2 jaar hier te zijn geweest).
8 weken terug heb ik een ongeluk gehad, waardoor ik mijn been gebroken heb en 5 ruggewervels beschadigd zijn. Ik loop nu met krukken en lig nog veel op bed, maar alles herstelt voorspoedig.
Daarna is het eten echter een probleem geworden. Ik eet zoveel, dat ik heel snel aankom. Daar word ik erg ongelukkig van, maar afvallen is niet mijn eerste prioriteit nu. Wel wil ik dolgraag een manier vinden om het eten onder controle te krijgen. Het zijn echt (vr)eetbuien, als ik eenmaal begin met eten kan ik er bijna niet meer mee stoppen. Hieronder de lijstjes wat ik de afgelopen 3 dagen heb gegeten:
16-6
Ontbijt - 2 boterhammen (stroop en hagelslag) en twee kapjes
Tussendoor - 1,5 stuk vlaai en 1 negerzoen
Lunch - Soep, vis, boontjes, aardappelpuree, 2x vla toetje
Tussendor - 25 suikerklontjes, 1 appel, 2 dropjes
Avondeten - 1 tosti, 2 boterhammen (stroop en pasta)
Tussendoor - 6 witte boterhammen en 3 bruine
17-6
O - 3 boterhammen chocopasta
T - niks
L - vis paella, 2 bakjes (vla en yoghurt)
T - 2 koekjes, 2 dropjes, 1 plak peperkoek
A - frietjes, broccoli, soep, 1 toetje
T - 2 appels, 2 dropjes
18-6
O- 3 roggebrood, 3 crackers met chocopasta
T- 6 witte boterhammen kaal
L- lasagne, soep, salade, 1 toetje
T- appel, 2 kleine cacejes en een mini appelflap
A- 2 tosti's, 5 boterhammen, 1 ei
T- 6 witte boterhammen kaal
Vandaag dus in totaal 21 boterhammen gegeten, vreselijk! Als jullie het niet erg vinden wil ik hier voor mezelf elke dag even posten wat ik gegeten heb. Misschien heeft er iemand dit ook, of tips? Heel erg graag!
Het is dus niet mijn bedoeling om af te vallen, dat zou ik wel graag willen, maar eerste prioriteit is stoppen met aankomen! Vandaar dat ik ook niet in het afvallerstopic post. Dit is imo een ander probleem.