Ik loop al een tijdje met een ingegroeide teennagel aan mijn rechtervoet. Eerst was het alleen aan de rechterkant van mijn teen, maar 2 weken geleden begon ook de linkerkant van mijn teen. Ik had er maar af en toe last van, maar het zag er gewoon niet fris uit.
Toch maar overwogen om naar de HA te gaan. Ik ben er vrijdag geweest en kreeg een anti-bioticazalf mee. Als de wond wat rustiger werd, moest ik een afspraak maken om te laten opereren. Dit heb ik dus vandaag gehad. Het viel me achteraf reuze mee. De verdoving is langzamerhand aan het uitwerken... ben benieuwd hoeveel last ik er van ga krijgen, en hoe het gaat helen.
Zijn er nog meer bokkers die er een hebben gehad, of juist nu mee lopen?
Groetjes Jaydee!

)op mijn voeten gehad waardoor mijn grote teen nagel er af is gevallen. Na aangroeien is hij er ook ingegroeid. Wat mijn moeder toen gedaan heeft (toen zat ik in groep 8 ofzo) is teennagel zo vermogelijk en zo recht mogelijk afgeknipt. Toen hij weer begon te groeien deed ze er een watje onder. Gewoon van een make up watje. Daar een klein propje afhalen en oprollen zodat je een sliertje krijgt. Dit heeft ze helemaal in de lengte met een pincet erin gefrot en zo laten zitten een tijd. Zo groeide mijn nagel uiteindelijk wel de goede richting in. Sinds dien heb ik er geen last meer van gehad want ik had ook geopereerd moeten worden.

Ik heb dat bij m'n eerste teen ook nooit gehad maar bij de tweede wel..