Ervaringen met Lush?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esgaroth

Ervaringen met Lush?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-10 11:52

Ik heb de zoekfunctie gebruikt (wellicht niet goed :o ) en kwam hier nog geen topic over tegen :)

Naar aanleiding van een ander topic ben ik op zoek naar ervaringen van Bokkers met Lush.
En dan gaat het om de gezichtsmiddelen: wie gebruikt dit, wat gebruik je precies en wat zijn je ervaringen? En waarom gebruik je het?

Alvast hartstikke bedankt!!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 12:04

Er is wel een topic over in de huiskamer :)

[HK] Lush fans!

Niet altidj even druk bezocht, maar wel veel ervaringsdeskundigen die regelmatig nog eens langswippen en vragen kunne beantwoorden of ervaringen delen ;)

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-10 12:08

Hmmm, persoonlijk vind ik dit geen topic voor in de HK, daar wordt over van alles en nogwat gepraat, en ik wil echt alleen ervaringen als dat kan, zonder al het andere gezever, hahaha :) En eigenlijk ook alleen voor gezichtsdingetjes :o

Moet bekennen dat ik in de HK niet gezocht had, kwam niet echt in me op om dáár te kijken :P

Esme_

Re: Ervaringen met Lush?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 13:24

Ik gebruik redelijk veel lush, voornamelijk om de lekkere geuren, en dat er weinig/geen "rotzooi" in zit.
Ben niet over alles even tevreden. Voor mijn gezicht vind ik babyface (reiniging) fijn, en de toners. Heb ook een creme, celestial, maar daar ben ik niet helemaal tevreden over, blijft een beetje op je gezicht, ipv in te trekken.
Je zou eigenlijk moeten uitproberen wat het beste bij je huid past. Ook leuk is om op het forum te kijken op de lush website, staan heel veel ervaringen met producten op.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-10 13:27

Ik heb me er zojuist voor aangemeld :)

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 13:27

je kunt dezelfde vraag in het HK topic gewoon stellen dan zullen er vast veel bokkers daar reageren!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 17:40

Omdat TS inmiddels haar vragen in het Lush topic gesteld heeft zet ik hier een slotje :)