zoals sommigen weten ben ik bestempeld met ziekte van crohn, fibromyalgie en een slaapstoornis
nou daar worden dan gelijk alle klachten op afgeschreven, mijn ergste klachten zijn:
-pijn in mijn hoofd, nek en schouders
-pijn in mijn rug (vooral onderin)
-pijn in mijn knieen vooral met hurken en weer omhoog komen en traplopen en fietsen enzo
nou die man heeft nu mijn hele lijf afgevoeld wat kwam eruit:
-enkel zijn niet goed (ene enkel staat ook verzwikt?!)
-rechterbeen draait naar buiten toe
-linkerkant van mijn bekken draait naar voren (geloof ik, hij praat zo snel)
-onderin mijn rug staan wervels oid verkeerd
-linkerkant van mijn ribben staan naar achter
-rechterkant naar voren (of net andersom haha)
-boven bij mijn schouders en mijn nek zit ook heel wat scheef weet niet eens precies hoe of wat
-hele erge spierspanning
nou die spierspanning werd uiteraard ook op FM afgeschreven
ik heb zelf bij een bekkenfysio gelopen die zei dat ik vaginistisch was, die spier hoort in rust tussen 0-1 te zitten en bij mij tussen 5-7!
ik merk dit ook heel erg als ik op bed lig, dat ik alles heel verkrampt houd, dan denk ik eraan, laat ik het los, maar 5 minuten later als ik eraan denk zit het weer vast allemaal (vooral dus ook bij mijn schouders en bovenarmen)
hij denkt dat ik met minimaal 7 behandelingen er vanaf kan zijn *o/*
óók van die spierspanning!!!!
niks te korte spieren, niks meer trainen, er zit gewoon wat fout daardoor komt dat allemaal!!!
aangezien er zoveel was heeft hij nu alleen alles bekeken, hij gaat volgende week een weekje weg en dan mag ik 4 mei weer komen en gaan we beginnen met de behandeling
ben echt zo benieuwd of ik me dan eindelijk minder vermoeid ga voelen en minder last heb van mijn lijf

zijn er hier toevallig nog meer mensen met ervaringen?