Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Judith_ schreef:Rebel_Jist, zo dacht ik ook. Heb nooit kunnen stil zitten en ben ook gewoon fanatiek door gegaan met sporten ect. Een beetje moe zijn kon ik wel hebben dacht ik.
Tot ik voor mijn eindexamens compleet in storte. Pfeiffer zorgt niet voor 'een beetje moe zijn' Pfeiffer zorgde er voor dat ik compleet afgepeigerd ben. Nu vier jaar later heb ik er nog steeds last van, voor heen had ik een ijzer sterke conditie nu niet meer. Hoe goed ik ook op bouw, ik doe er zelfs langer over dan mensen die 40 jaar ouder zijn en nooit gesport hebben om mijn conditie op te bouwen. Nog steeds sta ik nooit uit gerust op en nog steeds heb ik opgezette klieren in mijn hals.
Nog steeds heb ik last van sommige voedingsmiddelen, vet eten alcohol e.d. kan ik niet hebben zonder er last van te krijgen.
Geloof niet dat ik me aanstel.
Rebel_Jits schreef:Ik heb 'm ook gehad, maar nooit zoveel last van gehad eigenlijk. Ja, ik was steeds moe en kreeg zelfs een chronische keelontsteking, maar verder was ik hartstikke actief. Ik ging gewoon naar school, deed mee met gymen, fanatiek paardrijden..
Zelf ben ik van mening dat zodra je Pfeiffer als een excuus gaat gebruiken (ja, ik ben zo moe, heb Pfeiffer, dus ik kan niet <vul maar in>), je je niet aan moet stellen en gewoon naar school etc. moet gaan. Door juist niets te doen, word je alleen maar vermoeider. Als je echt doodziek bent ervan oke, maar met lichte koorts en wat vermoeidheid kan je best naar school/werk/sport. Is alleen maar beter voor je.
zwelgje27 schreef:Heb ook kort geleden de uitslag van bloedtest gehad, ziekte van Pheiffer.. Alleen op dit moment niet meer actief.. Ik heb de ziekte dus gehad, alleen niet doorgehad.. Ben er gewoon mee doorgelopen..
Ben vast wel moe geweest, alleen gewoon doorgegaan en niet naar geluisterd... Vind het zelf ook bizar.. En heb afgelopen weken ook alsnog heel veel geslapen.. Maar vraag me af wat de consequenties zijn, dat ik op het moment van de ziekte geen rust heb genomen?
Dus ik volg dit topic even.