Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het wordt ook minder moet ik zeggen. *klopt af*Juut schreef:Jep, al bijna een jaar aan het klieren met een terugkomende blaasontsteking. En maar verreken om aan de antibiotica te gaan; ik hoop iedere keer dat het nu dan de laatste keer wasHet wordt ook minder moet ik zeggen. *klopt af*
Ik vond de cranberrycapsules wel goed werken, moest ik beginnen met 5 capsules per dag en dan afbouwen naar 1
ik vond het na een uur zo verschrikkelijk pijnlijk! was blij dat de pijn wegtrok na een pil
En ik weet niet of dit bij jou ook het geval is....
appiesjappie schreef:heey, ik ben al bij de huisarts geweest morgen moet ik bloed prikken en urine inleveren bij het ziekenhuis. Ik denk dat het bij mij ook met de sex heeft te maken. En zo n antibiotica pil voor na de sex lijkt mij ook wel wat
_Lott schreef:Juut schreef:Jep, al bijna een jaar aan het klieren met een terugkomende blaasontsteking. En maar verreken om aan de antibiotica te gaan; ik hoop iedere keer dat het nu dan de laatste keer wasHet wordt ook minder moet ik zeggen. *klopt af*
Ik vond de cranberrycapsules wel goed werken, moest ik beginnen met 5 capsules per dag en dan afbouwen naar 1
niet aan de antibiotica gaanik vond het na een uur zo verschrikkelijk pijnlijk! was blij dat de pijn wegtrok na een pil
en die antibioticapilletjes na de seks hielp bij mij ook allemaal niks.
daffene schreef:Ik heb het ook. Heb op een gegeven moment in 12 maanden 10 flinke antibioticakuren gehad. Toen ben ik doorverwezen naar de uroloog en heb ik een cystoscopie gehad en daarna hebben ze de urinebuis opgerekt. Dat was net zo fijn als het klink![]()
Dat is nu een jaar geleden en helaas heb ik het toch daarna het weer gekregen. Ze weten niet hoe het komt, maar ze denken inderdaad dat het met sex te maken kan hebben..
best logisch, t zit dicht bij elkaar, en het hele gebied komt in contact met het mannelijk geslachtsdeel 
Jaimyliefje schreef:Gaan jullie na de sex wel meteen naar de WC? Ook als je het met condoom doet hoor, als je na de sex meteen naar het toilet gaat elke keer dan kan dat ook goed helpen!
Verder helpt cranberry sap drinken bij veel mensen goed.
maar niks hielp bij mij. en verde cranberry sap krijg ik dus echt niet weg, vind het zooooo smerig heb t wel is geprobeert maar was geen succes.

Ik heb in het verleden bij zo`n gezonheidswinkel een keertje tabletten of kapsules gehad.
... Momenteel drink ik ook wel kefirdrank. Dit helpt me ook aardig en is voor veel meer kwalen en de algemene gezondheid nuttig. Ik heb zelf kefirplantjes waar ik iedere dag yoghurt van heb.
.