Loop al elke keer hele tijden de kampen met blaasontsteking (BO), alleen het is niet hele dagen of 2 hele dagen of een hele week..
Nee het gaat gepaard met een paar uur, dan weer over, maar komt heel makkelijk en snel weer terug.
Ik slik al cranberrypillen, cranberrysap (die hele zure), drink erg veel als ik er last van heb..
Het doet gewoon elke keer zo'n enorme pijn, en elke keer laat ik het wel nakijken maar is het; "We kunnen niks vinden"
En dan wordt je weer naar huis gestuurt, met advies van die cranberrypillen

Echter stond ik vanmorgen op met hevige pijn in m'n rug..
Ben expres even langer wezen liggen omdat ik het echt niet trok (kon nauwelijks me bed uit komen), toen dat gelukt is lekker onder een warem douche gestaan, met van die spieren shampoo wezen wassen en veel zorg besteed aan de pijn. In de hoop dat het dan weg zou trekken, zelf dacht ik aan spier ofzo wat vast zat en advies bij last van spieren is altijd -> Bewegen. De pijn werd alleen steeds erger i.p.v. dat het wegtrok..
Dus de huisarts gebeld, die begon direct al over een pijn aan de zijkant (toen ze hoorde dat de pijn niet naar m'n benen trok maar juist een beetje omhoog) wat kan ontstaan door een BO. Ze gaf me de tip om veel te drinken, en afgesproken om morgenochtend plas in te leveren omdat ze daar het meeste in kunnen zien. Aangezien ik al veel kamp met die klachten over een BO en er nooit wat gevonden is.
Ik mocht ibuprofen slikken in combinatie met maximaal 2 paracettemollen. Dit doe ik dan ook, en bleef vooral veel in beweging en hou m'n rug lekker warm.
De pijn wordt alleen steeds erger en erger, en toen ik temp ging opmeten stond die op een hele lichte verhoging. Echter is ibuprofen en paracettemol dus ook temp verlagend.. Die verhoging kan dus best wat meer geweest zijn. Weer de huisarts opgebeld, en moest direct wat plas komen brengen. Dit hebben ze onderzocht, maar ze zagen niks, wat eigenlijk ook wel weer te verwachten was.
Ben dus met het zelfde advies als eerder aan de telefoon weer naar huis gestuurd, en morgenochtend moet ik weer plas inleveren.
Ik ben er alleen zelf totaal niet gerust mee, waar komt toch die pijn vandaan? En belangrijker hoe kom ik er vanaf?
Ik heb zo graag dat ze me gewoon binnenstebuiten keren, en nu eindelijk is een keer er echt achter komen waar ik toch telkens last van heb...
Moest gewoon even m'n verhaal kwijt, ze zijn hier best laks en we zitten ze al erg achter de kont aan....
en dus waarschijnlijk net naar huis gegaan