Ik heb erg last van puisten en meeëters en ik wil er graag vanaf,
maar wat is nou het wondermiddel want die clearsiel heb ik al een half jaar gedaan en het
helpt echt niet!
Het gaat er mij om dat ze weg gaan want ik vind het zo erg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylke schreef:Ja tandpasta helpt wel, maar het is niet goed voor je huid. Ikzelf heb groene leem (groene klei) bij de Tuinen gehaald, en die smeer ik in de avond op de puistjes. Het droogt op en word hard, en in de ochtend kan je het er zo afhalen. Het droogt ze een beetje uit en het helpt best goed.
Cynn_x schreef:Heel simpel!![]()
Na al die troepzooi die ik heb geprobeerd... Clearasil.. Maskertjes.. scrubs.. creme. Van allerlei merken.. Maar niets en dan ook echt niets hielp!En heb me er echt kapitalen aan uitgegeven!
Toen las ik ergens; kappen met die troep! Ik slik al jaren vitamine B pillen en heb nergens last meer van.
Ik kon het gewoon niet geloven. Ik móest het gewoon uitproberen.. en ja hoor, ik simpel naar de Etos.. Etos merk Vitamine B-complex gekocht. Voor extra energie, haar, nagels en je huid. Nou.. na 2 weken iedere dag een pilletje slikken? NERGENS meer last van! Mijn voorhoofd (waar ik het meeste last had van die stome mee-eters) is helemaal glad. Geen vette huid meer (maar ook geen droge/schrale huid) en bijna nooit meer puistjes! Heel soms een enkele, maar echt.. wauw! Zalig!
Voor de rest gewoon iedere avond netjes je make-up afhalen en je gezicht wassen met gewoon warm water of één zeepje. Dus verder geen 100 verschillende producten qua potjes en troep. Nee gewoon een simpele zeep.
En je bent er volledig vanaf!
Succes!