Brrr, uitstrijkje laten maken...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 19:29

ow hel... ik ben nog lang geen dertig, maar denk echt niet dat ik dat aankan. Wat een hel. Ik wil niemand anders daar hebben, en ben denk ik echt niet sterk genoeg om mezelf daar heen te schoppen. :\
Ik krijg al verschrikkelijk de kriebels als ik er iets over lees, of als ik de brief van mn moeder zie. :=

Is er geen mogelijkheid om het zelf te doen ofzo? Of je vriend? :o

Toveren
Berichten: 1299
Geregistreerd: 09-08-09

Re: Brrr, uitstrijkje laten maken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 19:33

nou ik vond het nogal meevallen... Heb wegens aanhoudende blaasontsteking etc een uitstrijkje laten maken toen ik 18 was oid. Het is niet fijn, maar als je er eenmaal ben valt het best mee vind ik.
Ik had trouwens een mannelijke gyn! Verstand op 0 en gaan met die banaan :)

take_one

Berichten: 3040
Geregistreerd: 30-07-07

Re: Brrr, uitstrijkje laten maken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 20:55

Waar maken jullie je allemaal zo druk om? :D
Oke die klem is niet echt prettig, maar uitstrijkje voel je echt niets van.
Tenminste.. ik niet. :D

Tieme
Berichten: 4955
Geregistreerd: 16-03-06
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 21:02

verootjoo schreef:
ow hel... ik ben nog lang geen dertig, maar denk echt niet dat ik dat aankan. Wat een hel. Ik wil niemand anders daar hebben, en ben denk ik echt niet sterk genoeg om mezelf daar heen te schoppen. :\
Ik krijg al verschrikkelijk de kriebels als ik er iets over lees, of als ik de brief van mn moeder zie. :=

Is er geen mogelijkheid om het zelf te doen ofzo? Of je vriend? :o

Je kan jezelf er beter maar wel naar toe schoppen. mocht je op den duur toch iets ernstigs hebben dan zijn ze er op tijd bij. als je te lang wacht dan zijn de verder onderzoeken en dergelijke nog veeeeeeeele malen erger dan het maken van dat uitstrijkje ;)
En ik weet niet of je ooit kinderen wilt maar dan moeten ze heel vaak naar je kijkdoos kijken en erin wroeten :+

Wolken

Berichten: 765
Geregistreerd: 13-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 21:10

Ik had er ook helemaal geen last van. Beetje drukkend gevoel misschien. Ik heb ook een uitstrijkje laten maken omdat ze toch daar " beneden " moest zijn voor een SOA test ivm een spiraaltje. Idd gewoon verstand op 0. En die mensen hebben al in zoveel verschillende dozen zitten staren, die van mij is echt niet bijzonder denk ik dan....

roosje78

Berichten: 2255
Geregistreerd: 10-09-07
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 09:06

Citaat:
En die mensen hebben al in zoveel verschillende dozen zitten staren, die van mij is echt niet bijzonder denk ik dan....

Dit is zo ontzettend waar! Ze werken de hele dag en jij bent de zoveelste die voorbij komt.
Geef wel duidelijk aan dat je het eng vindt. Daar kan de gynaecoloog rekening mee houden en over het algemeen begrijpen ze heel goed dat dit spannend is voor je. Blijf praten en vragen! Het gaat tenslotte om jouw lijf en daar wil je toch alles over weten?

Ga zeker naar je verplichte oproepen op je 30ste! Het heeft bij mij een hoop narigheid voorkomen, al ben ik twee jaar later nog steeds onder controle en nog steeds niet gezond verklaart. 31 mei mag ik weer...

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 00:29

Dit is iets waar ik nu al zo afschuwelijk tegenop zie, en ik ben pas 23. Zonder overdrijven (wie de reden wil weten pb't maar :+ ), ik vind het zo erg dat ik dus liever het risico neem. Ondanks dat ik mijn vader aan kanker ben verloren (geen erfelijke variant). :oo

Ben benieuwd hoe het met TS is afgelopen?

Mirrrriii
Berichten: 1042
Geregistreerd: 12-12-06
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:22

Toekie ik ben wel benieuwd naar je reden. :+

of praat jij jezelf hiervoor ook helemaal de stress in, net zoals ik?