De zogenaamde Afslank Slippers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Georgette

De zogenaamde Afslank Slippers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-09 22:41

Ik kwam net toevallig terecht op een website waar ze de zogenaamde Afslank Slippers verkopen. Nou ben ik toch wel heel benieuwd of er bokkers onder ons zijn die deze hebben en zo ja, wat ze ervan vinden :D

Stuk tekst erbij:

Val kilo's af dankzij unieke Afslank Slippers. GEZIEN OP TV BIJ KASSA OF LIFE AND COOKING? Hardnekkig overgewicht wordt niet zelden veroorzaakt door het onvoldoende functioneren van de spijsverteringsorganen, zoals maag, darmen, alvleesklier, lever, gal en nieren. Vaak hangen ook slechte spijsvertering en chronische verstopping samen met deze slechte orgaanfunctie. Gevolg: blijvend hongergevoel, vetophoping en hardnekkig overgewicht, waartegen zelfs de strengste dieetkuren niet helpen. Reeds 50 eeuwen geleden ontdekten Chinese artsen hoe de menselijke organen met behulp van acupressuur kunnen worden gestimuleerd. Ook de spijsverteringsorganen hebben zgn. reflexzones onder de voetzolen. Door deze zones met gerichte massage te stimuleren en te activeren, gaat de spijsvertering beter werken en neemt het overgewicht snel af. Op deze oude Chinese wetenschap berust de werking van de moderne Afslank Slippers. Deze zijn bezet met massageknoppen voor de reflex-zones van de spijsverteringsorganen. Door op deze slippers te lopen, worden maag, darmen, lever en nieren onafgebroken gestimuleerd, waardoor hun functie weer optimaal wordt. De stofwisseling wordt beter en giftige stoffen worden efficiënter afgevoerd. De verbranding van het voedsel herneemt z’n normale gang, waardoor ook de natuurlijke vetreserves worden afgebroken. U valt zienderogen af en bereikt snel uw ideale gewicht. Ook ú kunt uzelf nu slank lopen met behulp van deze unieke Afslank Slippers. Een gewichtsverlies van 4 tot 10 kilo in 30 dagen is zonder inspanning mogelijk. U hoeft er niet extra voor te lopen, het werkt al bij normaal gebruik! En dat zonder de vervelende bijverschijnselen die vaak andere methodes kenmerken. Het effect is meestal blijvend. Immers, doordat ook het hongergevoel verdwijnt, zult u minder gaan eten. Dat is wel zo gezond! Door de Afslank Slippers te dragen, doorbreekt u voor eens en altijd de cirkel van uw overgewicht probleem: u blijft op uw ideale gewicht! Snel op uw ideale gewicht met deze Afslank Slippers met klittenbandsluiting! Kies uit de maten 36 t/m 45 Kassa 17 maart vroeg mevrouw Ellen Bonet in "De Verlenging" van het programma Kassa zich af of deze Afslank slippers echt werken. Mevrouw De Veld-Kuiper nam de proef op de som en besloot deze slippers 30 dagen te testen. Zaterdag 28 april werd de uitslag van deze test in de uitzending bekend gemaakt. Uit de test blijkt dat mevrouw De Veld-Kuiper maar liefst 5 kilo is afgevallen in 30 dagen!

Kom maar op met de ervaringen!

Captain

Re: De zogenaamde Afslank Slippers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 22:45

:= Het klinkt als onzin maar wie weet, misschien zit er wel een waarheid achter. Chinese artsen denken ook dat tijgerbotten helende werking hebben.. Yeah right! :P

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 22:50

Meen gelezen te hebben dat het pure onzin is. (weet alleen niet meer waar...).
Bovendien val je alleen af als je meer verbrand dan je binnenkrijgt, lijkt me sterk dat een paar slippers je daarbij helpen. Misschien dat je meer gemotiveerd bent om te wandelen, maar dan komt het niet door die slippers.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 23:05

Sorry, maar

hahahahahahahahhahahahahha!

Wat een b*ll.... :') .

Ik heb het even voor je opgezocht, dit is dus wat er écht in die aflevering gebeurt is:

http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... n/speel/1/

edit: video erbij heeft er zo te zien wel niets mee te maken...

En...let vooral op het leuke zinnetje eronder:

Citaat:
De Postorder Groep Nederland liet mevrouw Bonet weten dat je niet alleen van de slippers afslankt. ''Het is ten alle tijden raadzaam om 1 tot 2 liter water per dag te drinken. Dit buiten evt. andere dranken. Tevens raden wij u aan om een dieet te volgen bij het gebruik van de afslankslippers."

Met andere woorden: het werkt, maar je moet er wel voor dieten haha.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-09 23:09

Bedankt voor je ander onderzoek, zover was ik nog niet :D

Nog even voor de duidelijkheid, ik had ook al het idee dat dit weer één of ander commercieel Chinees object zou zijn, maarja, je weet het maar nooit he? ;)

dodyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 23:11

haha
mijn schoonvader heeft die slippers
niet alleen om af te vallen maar hij vind ze heerlijk zitten haha

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 23:12

Geloof het of niet, mijn ouders lopen bij een podotherapeut. Zooltjes in de schoenen waardoor de rug geen pijn meer doet, verschillen onder de reflex-zones (zoals in dit artikel genoemd) zijn soms nog geen milimeter dik!

Vroeger werd ik erg gepest, gevolg daarvan was dat ik slecht sliep en veel naar de wc ging. Onder behandeling van een bijzondere man, die mijn voet op een bepaalde manier beetpakte, ik hoefde niet meer naar de wc.

Conclusie: De enige kern van waarheid die ik er in kan zien, is dat er zenuwuiteinden in je voeten zitten die op bijzondere wijzen gestimuleerd kunnen worden. En dat wel degelijk je voeten bij kunnen dragen aan een gezonder lichaam.
Je zult er alleen geen kilo's van afvallen, dat is wel duidelijk in de eerste tellsell zin ;)