Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 19:36

Aangezien het vorige topic de 100 pagina's bereikt had, hierbij een nieuw topic :)

Een topic speciaal voor mensen die graag af willen vallen, maar er moeite mee hebben of kampen met het jojo-effect. Hier kunnen jullie elkaar motiveren, eetpatronen uitwisselen en praten over gezond en verantwoord afvallen.

Let wel: dit topic is geen kletstopic, het is op MW de bedoeling dat het ontopic blijft. Stipjesreacties en oneliners zullen verwijderd worden. Veel plezier in dit derde topic! :)

Ook willen we geen zorgwekkende lijstjes zien in dit topic, en we hopen dat jonge bokkers door de oudere bokkers bijgestuurd zullen worden op hun dieetpatroon.

Links naar de vorige topics
[MW] Verstandig afvallen (voor jojo-ers)
[MW] Verstandig afvallen voor jojo'ers: deel ll
[MW] Verstandig afvallen voor jojo-ers: deel lll

arabella2000

Re: Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 19:36

hey een vierde topic:P
veel succes iedereen!!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 19:37

Ik meld me ook maar weer eens :D
Direct een nieuw topic.
Niets nieuws te melden behalve kilo's die eraan vliegen

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 19:38

ik meld me ook weer. :D

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 19:41

En ik houd ook stug vol natuurlijk ;)

Morgen ga ik weer gezond bezig!

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 19:42

En ook ik meld me!
Al heb ik vandaag me weer slecht gedragen. }:0

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 19:45

xManon_ schreef:
En ook ik meld me!
Al heb ik vandaag me weer slecht gedragen. }:0

}> haha jij ookal ik ookal erg slecht :o

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 19:46

Hallo Nieuw topic en mensjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 19:59

Haaiii

Ik had in het eerste deel al eens gepost, maar verder dit jaar iets te weinig bezig geweest met de lijn.. Nu gaat het echter weer de verkeerde kant op.. ;( Van februari tot juli stagegelopen bij een accountantskantoor = 4 dagen zitten op je luie reet :+ Daarna geen regelmaat door 2 maanden zomervakantie, daarna 3 weken zuid afrika, daarna errug druk met school en nu tentamenweken waarin ik ook niet vooruit te schoppen ben en dus ook geen zin heb in goed koken :( Langzaamaan sluipen mijn vorig jaar afgevallen kilo's er dus weer aan :(
Volgende week ga ik bij een vriendin dr crosstrainer ophalen, ik kom niet aan iedere dag beweging doordat ik geen paard meer rijd (vorig jaar ging het afvallen daardoor nog zoo makkelijk!) Wil dus die crosstrainer in huis hebben, zodat ik daar iedere dag iig ff op kan staan.. Want alleen voor de crosstrainer naar de sportschool doe ik dus niet.. Klinkt mooi in theorie, nu nog waarmaken :+

Maar even een vraagje, wat is hier precies de bedoeling qua posts? Alles posten wat relevant is aan het afvallen neem ik aan? :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:34

Ik ben er ook in het nieuwe topic!

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:39

Relaxed schreef:
Haaiii

Ik had in het eerste deel al eens gepost, maar verder dit jaar iets te weinig bezig geweest met de lijn.. Nu gaat het echter weer de verkeerde kant op.. ;( Van februari tot juli stagegelopen bij een accountantskantoor = 4 dagen zitten op je luie reet :+ Daarna geen regelmaat door 2 maanden zomervakantie, daarna 3 weken zuid afrika, daarna errug druk met school en nu tentamenweken waarin ik ook niet vooruit te schoppen ben en dus ook geen zin heb in goed koken :( Langzaamaan sluipen mijn vorig jaar afgevallen kilo's er dus weer aan :(
Volgende week ga ik bij een vriendin dr crosstrainer ophalen, ik kom niet aan iedere dag beweging doordat ik geen paard meer rijd (vorig jaar ging het afvallen daardoor nog zoo makkelijk!) Wil dus die crosstrainer in huis hebben, zodat ik daar iedere dag iig ff op kan staan.. Want alleen voor de crosstrainer naar de sportschool doe ik dus niet.. Klinkt mooi in theorie, nu nog waarmaken :+

Maar even een vraagje, wat is hier precies de bedoeling qua posts? Alles posten wat relevant is aan het afvallen neem ik aan? :)

Welkom!

Ja al dat soort dingen kun je hier kwijt.
Voor sommige is het een steuntje om dagschema's te plaatsen zodat we kunnen helpen of gewoon als steuntje in de rug. Maar dat is eigen keus.

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:39

He Miep hoe is het nu met je?
Al herstellende of nog steeds aan het tobben?

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 22:24

Iris1702 schreef:
He Miep hoe is het nu met je?
Al herstellende of nog steeds aan het tobben?

Langzaam herstellend van de pfeiffer en vreselijk aan het tobben met mijn lichaam :(
Rij nu in het weekend (afgelopen weekend weer niet vanwege andere bezigheden) en volgende maand ga ik minder werken en hoop dan ook doordeweeks wat te kunnen gaan rijden..... heb nu al 4 x een black out van vermoeidheid gehad, erg scary ;( sporten is nu echt nog geen optie........
Ik hoop het nu met het groeien een beetje onder controle te krijgen en dan als ik gezond of genezen ben weer fanatiek te gaan lijnen ;)

Hoe is het met jou cambridge adventuur :?
Mijn collega had van iemand een week menu gekregen (duur cadeau) en bij hem zag je het ook echt duidelijk tjonge jonge jonge ik overweeg om daar straks mee te beginnen.....

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 22:34

Zo ik meld me ook weer! Het gaat slécht! Sinds ik vorige week terug ben gekomen van vakantie heb ik lekker frietjes gegeten en chipjes, want ik had daar geen friet gezien. Nu vind ik het wel érg lekker dus moet ik er maar weer vanaf zien te komen. Op de weegschaal ga ik nu dus niet staan, want dan weet ik dat ik schrik. Ik eet nu mijn laatste chipjes op en dan is het klaar, dan ga ik er weer volle bak tegenaan en op naar de 58 kilo! ( Ik zit nu zéker op de 61!)

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 23:31

Ja ik ben er ook weer! Vandaag weer een super net schema gehad en vanavond een extra uurtje zumba gedaan omdat het sporten bij de fysio uitviel! Nu lekker lui op de bank!!

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 08:35

miep1979 schreef:
Langzaam herstellend van de pfeiffer en vreselijk aan het tobben met mijn lichaam :(
Rij nu in het weekend (afgelopen weekend weer niet vanwege andere bezigheden) en volgende maand ga ik minder werken en hoop dan ook doordeweeks wat te kunnen gaan rijden..... heb nu al 4 x een black out van vermoeidheid gehad, erg scary ;( sporten is nu echt nog geen optie........
Ik hoop het nu met het groeien een beetje onder controle te krijgen en dan als ik gezond of genezen ben weer fanatiek te gaan lijnen ;)

Hoe is het met jou cambridge adventuur :?
Mijn collega had van iemand een week menu gekregen (duur cadeau) en bij hem zag je het ook echt duidelijk tjonge jonge jonge ik overweeg om daar straks mee te beginnen.....

Goh Miep klinkt nog niet echt goed...
Doe maar lekker rustig aan de komende tijd. Laat dat lijnen nu maar eens los en kijk in het voorjaar maar eens hoe je je dan voelt.

CB ging erg goed.
Ben 6 kilo kwijt geraakt. Daarna ziek geworden waarin ik het even los heb moeten laten.
Was te slap en moest voedsel binnen hebben. En daarna was het erg moelijk het knopje weer om te zetten maar nu sinds gister weer strak in het gareel. Heb dus 2 weken stil gelegen. Stand is nog hetzelfde.

CoSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 11:24

Ik meld mij ook weer.

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 20:16

Wil even melden dat ik gestopt ben met CB.
Voelde me na mijn buikgriep niet meer prettig bij...
Kon voor mijn gevoel niet meer aansterken en had meer nodig dan alleen maaltijd vervangers.
Was moe, flauw, had hoofdpijn enz.

Ben nu even gewoon bezig en wil misschien tijdelijk weer gaan SBen. Misschien dat ik in jan weer begin met CB maar voor nu is het even teveel..

Baal er wel van het ging net zo lekker voor de buikgriep...............

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 20:32

Relaxed schreef:
Haaiii

Een tip: Zorg ervoor dat je TV kunt kijken oid anders is zo'n crosstrainer oersaai....
Haal desnoods voor een paar tientjes een TV met DVD. ;) Succes!

Kiki123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 23:40

hoi, nou ik meld me ook maar weer. Er zit echt geen vooruitgang in. Ik kan het gewoon zo moelijk volhouden (ja wie niet ;) )
Maar ik ga nu echt proberen om wat af te gaan vallen!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 08:50

@iris, verstandige keuze ;)
En door de buikgriep zal je nog wel meer kwijt geraakt zijn :D
En volgend jaar met frisse moed er weer tegen aan :P

Zelf mag ik nog niets oppakken wat sporten betreft :(
Echter 1 ding heb ik nu wel heel goed geleerd, je hebt maar 1 lichaam en ik ben jaren lang niet lief geweest voor dit lichaam en dat straft me nu kei en keihard af...... maar het komt goed

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 09:19

was dat maar waar...
de dagen erna heb ik gewoon gegeten dus was ik 0,3 aangekomen... nu gaat het een beetje half half, na het weekend weer de schouders eronder

positief blijven Miep Y;(

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 11:20

90.2 :( Ff een dipje hier :(
afgelopen week niet gesport, dus dat zal het wel zijn. Moet mezelf echt weer ff schop onder mn kont geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 11:22

Silvia schreef:
Een tip: Zorg ervoor dat je TV kunt kijken oid anders is zo'n crosstrainer oersaai....
Haal desnoods voor een paar tientjes een TV met DVD. ;) Succes!

Ja dat was ook mijn idee haha. Ik merk in de sportschool al dat het veel makkelijker gaat als er iets leuks op de tv's is..
Ik zal SATC eens downloaden, ga ik die reeks weer kijken ;)

Ik ga er maandag weer flink tegenaan!

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 21:49

Woo, dit topic is dood. :\

Laatste tijd gaat slecht ben alweer bijna 5 kilo aangekomen.
T lijkt alleen maar aan te komen als ik er veel aan denk.